טיפול פנים מומלץ

DNA_media

New member

איך מורכב העור שלנו?

העור שלנו מורכב משלוש שכבות: אפידרמיס, דרמיס והשכבה התת עורית. זה שאנחנו בעיקר מתקשרים איתו הוא האפידרמיס.
לאחר מכן יש לנו את רקמת העור, הכוללת תאים היוצרים פיגום לכל סוגי תאי העור השונים שלנו. מתחת לזה נמצא השומן התת עורי שנמצא מעליו, או שאתה יכול לחשוב עליו כעל ריפוד מים להגנה ולחיות בעור שלנו. . האפידרמיס מורכב משלוש שכבות: השכבה הקרנית, השכבה הלוצידום והשכבה הגרנולוסום. שכבה קרנית היא השכבה החיצונית ביותר שלנו ועליה תאים מתים. התאים המתים נשירים כל הזמן מהחלק העליון של העור שלך. זה יוצר מחסום, וזה חשוב להגנה על העור מפני זיהומים וחומרים מגרים. שכבת הלוסידיום היא השכבה הבאה, והיא בעובי של כמה שכבות. הוא מכיל כמה תאים חיים שמייצרים כל הזמן תאים חדשים ומשילים את התאים המתים שלהם על התאים החיים כדי ליצור מחסום. שכבת הגרנולוזום, לבסוף, נמצאת מתחת.
יש קליניקה לטיפוח במודיעין שעושה את כל הטיפולי ע"י ד"ר מוכשרת ומדופלמת

האזורים המטופלים הנפוצים ביותר הם העיניים להפחתת נפיחות בעיניים או קמטי רגלי עורב, מסביב לפה כדי להיפטר מקמטים וקמטי חיוך, מסביב לאף כמו בניתוח מתאר ניתוח אף, או סביב צוואר וקו הלסת עם הליכי שיפור הרמת צוואר כמו ניתוח מתיחת פנים או שאיבת שומן/ניתוח ליפו בצוואר/ קו הלסת, נוכל להסיר את עודפי העור והשומן כדי להיפטר מהעור הנפול בצוואר. כמה זמן לוקח ניתוח מתיחת פנים להחלים? זמן ההחלמה תלוי במצב הנוכחי שלך לפני הניתוח, אם לא טיפלת לפני כן לפני כן זה ייקח בערך 2-5 ימים. אנו ממליצים לקחת כמה ימי חופש למנוחה.

דר-קרינה.jpg

בוטוקס ושופחת שפתיים בדרך כלל באים ביחד כשמדובר בטיפול פנים.​


כשזה מגיע לטיפולי פנים, רוב האנשים חושבים על בוטוקס ושפתיים. כשהם מתאחדים, הם יכולים לספק מראה מלא וצעיר יותר למראה. הם משמשים לעתים קרובות בשילוב אחד עם השני כי יש להם השפעות סינרגטיות על העור. . באותו אופן, טיפול פנים עם הרחבת ריסים יכול לספק גם אפקטים סינרגטיים. בשילוב, אתה יכול לראות את היתרונות הבאים:

שניהם מומלצים מכיוון שהוא ידוע כאחד מטיפולי היופי הפופולריים ביותר עד כה. מרפאות טיפוח בדרך כלל מציעות כמה מפגשים של בוטוקס בצרור או להתאים אישית את הצרכים של כל לקוח. עבור חלק מהלקוחות, מומחי טיפוח העור הציעו לשפוך שפתיים עם חומר מילוי וניתוח לתיקון שפתיים לא אחידות. לעצב מחדש את השפתיים.
אם אתם מחפשים לעשות הזרקת בוטוקס במודיעין, ד"ר הוטין מומחית ומומלצת.

אחד מטיפולי היופי הפופולריים ביותר עד כה, מפגשי בוטוקס זמינים במרפאות הטיפוח. מומחים אלו יתאימו מפגשים לצרכים של כל לקוח.
טיפול סקולפטרה הוא טיפול מאו דמומלץ לטיפוח וחיודש העור

בוטוקס הוא הליך קוסמטי פופולרי שקיים כבר יותר מ-20 שנה, והוא אחד מטיפולי היופי הנפוצים ביותר שיש. מומחים אלו יתאימו פגישות לצרכיו של כל לקוח, תוך דיון בשימוש בבוטוקס וביתרונות באופן אישי כדי להבטיח את הפגישה הטובה ביותר האפשרית.
 
למעלה