חלק ז'
מייקלס סבל מעוד מכות על הרצפה של שביל הכניסה, אחת כתוצאה מוורטיקל סופלקס. מייקלס התרסק לגמרי, וריסק כוס מקרטון שמעריץ זרק לשם. על רגליים צולעות שהציגו יפה את כל הכאב, הרביץ מייקלס לפאט פטרסון בעוד ניסיון להראות את הקרב המבולגן. בקרב האיירון מן המפורסם לפני שנה, בו שני המתאבקים היו תחרותיים ונקיים, הכרוז טוני שימל חטף סופרקיק תועה של מייקלס. הסיפור שהכניס את השנאה והאגו של שני האנשים אליו שוב הציג את האתלטים המכובדים מורידים עובדים כנזק קולקטיבי, לפני שמשכו בכתפיהם בבוז.
גם אלו בצד השני לא יכלו שלא להתערב, כי השטח של הקטטה היה גדול. צעיר ארוך שיער עטוף בז'קט עור עבר את מחסום האבטחה והחזיק בידו של הארט כשהאלוף התחיל להרביץ למייקלס. עברה שנה וחצי מאז שמייקלס וחבריו מהקליק משכו את הווילון בפרידה שחיסלה כל אפשרות שהיאבקות הייתה אמיתית. כשעולם האינטרנט גילה שהארט עזב ושהוא ומייקלס ממש שנאו אחד את השני, היה קשה לא להתערב בקרב שהתרחש מרחק קטן מהם. המעריצים הקנאים כמו זה, זכו לבוז כי לא ידעו שהכול מזויף. אבל האמת המלוכלכת בסיפור הזה גרמה לכך שיהיה קשה להבין את ההבדל.
הארט שלח את מייקלס אל אזור ניטרלי מאחורי וילון הכניסה, ואז השתמש במטף כיבוי אש כדי להרביץ ליריבו. שם, הארט חווה תאקל עם מקמהן, והבוס התחנן בנהמה אפית להחזיר את מייקלס לזירה. הארט הכה את השופט ג'ק דואן בתורו במשחק של הכה-את-העובד. מקמהן המשיך בפקודות הקייפייב, והארט הסתכל עליו במבט כועס, כמו מייקל מאיירס שהטה את ראשו לאחותו לורי סטרוד.
"או הו, אל תתגרה במזל, מקמהן!" צעק לולר הנלהב ליד הזירה.
לאחר עשר דקות של קטטה רצינית, סחב הארט את מייקלס בשיערו הזהוב אל הזירה, והפעמון סופסוף צלצל כדי לסמל את ההתחלה הרשמית של הקרב. לפני שהוא בכלל סיים להדהד, חנק הארט את מייקלס בדגל קוויבק כחול ולבן. בכל הקשר אחר, להרים את היריב שלך ולהפיל את המפשעה שלו על הברך שלך לא היה 'ראוי', אבל האינברטד אטומיק דרופ של הארט היה המהלך הראשון שנראה משני המתאבקים עד לאותה נקודה.
שיווי המשקל עבר לצד השני, כשמייקלס תוקף, ומשך את הקטטה עם בעיטה לפרצופו של הארט המותש, לפני שחנק את הארט עם הדגל של קוויבק. הארט עיוות את פניו למסכת מוות כשמכר את אובדן החמצן, והצצה מהירה בידו השמאלית הראתה שהוא מדמם משם בגלל הקרב ברחבי הבניין.
"אולי למייקלס יש סיבולת לב ריאה טובה יותר כאן," אמר רוס, אחד ממקרים רבים בקרב בו הפרשן הוותיק אמר שהארט מפסיד לנעורים, הזריזות והסיבולת של מייקלס. זה לא היה שונה מהעקיצות של רוס ומקמהן כלפי הארט בסרבייבור סירייס בשנה שעברה, אבל בלי מקמהן בפרשנות באותו הלילה להדריך את רוס, נדמה היה שמילותיו היו דרך לרכך את המכה בעזיבה של הארט.
מחוץ לזירה, הארט חטף באמפ אקזוטי מגורדבאסטר סופלקס אל מדרגות הפלדה ליד הזירה. לאחר מכן שוב חוללו סמלים לאומיים כשמייקלס שבר את העמוד של הדגל של הארט על הברך שלו, והשתמש במקל כנשק. הפעם, ביזוי הדגל זכה לתגובה מתונה בלבד מצד המעריצים במונטריאול. למעשה, זה היה הסוף לבוקינג של שנה שהייתה מלאה בגאווה פטריוטית, ודחייה של הרעיון הזה. זה כבר לא היה קנדה מול ארצות הברית. הסוס הזה כבר היה מת.
מייקלס תפס את הארט באגרופים ליד הזירה בהתקפה הילית, ורוס אמר מיד,
"אין ספק שזה אגרוף סגור, אבל מי סופר?" אם השניים השתמשו במהלכים לא מכוונים או שכן שהיו סטיפיים בקרב האיירון מן ברסלמניה 12, המכות בסרבייבור סירייס לא זכו להתנצלויות לא כנות. אפשר להמר שהמכות הראשונות של הארט לא היו אלו שגרמו לידו לדמם.
ברגע מוזר מאוד, מייקלס ניסה מכה שמאלית, ובמקום חנק את צווארו של הארט בזרוע, ושיטח אותו בנעילה קדמית. כשהוא מוסתר בידו של מייקלס, מלמל הארט את ההנחיות הבאות, שמייקלס לקח מעט מהן ברצינות. הארט היה רגיל לכך שיש לו יד חופשית על שינויים בזירה, ולא ידע שתכניותיו המצוינות מגיעות למבוי סתום.
הארט שוב השתלט על הקרב, וברח מנעילת הראש בזריקה יפהפייה שהקהל התלהב ממנה. משם, הארט התחיל להכין את הסיום הפוטנציאלי, ועבד על רגליו של מייקלס בבעיטות ובמרפקים לפני שכרך אותן מסביב לעמוד הזירה, וביצע נעילת פיג'ר פור מחוץ לזירה. הארט הזכיר את שיתוף הפעולה של מייקלס עם האחיזה במקרה במרץ, כשיריבו המקצועי החזיק ברגלו של הארט כך שהארט לא יתרסק עם ראשו על רצפת הבטון. כאן זה לא היה שונה, ומייקלס החזיק ברגלו של הארט במהלך ביצוע האחיזה, כשעיווה את פניו בהגזמה, והתנהג כאילו קורעים את פרצופו בקרס חלוד.
ההתקפה המשיכה כשהארט הרים את מייקלס מרגליו במכות בפינה. משם, הארט ביצע את הסיום המוכר שלו, שכלל ראשן לאג סוויפ ובאקברייקר צידי. כל מי שראה יותר מחמישה קרבות של ברט הארט מכיר את הסיום שלו טוב כמוהו. אם הקרבות של הארט לא היו הקרבות הכי טובים או במקום השני באירוע של ה-WWF, המהלכים הללו היו הסימן של הקהל להתעורר ולצפות לסיום. כמו הציפיות הגבוהות לכל הקרבות של הארט, אף אחד לא שתק ברגע הזה, אבל הגיע הזמן שהבנר ינמנם קצת.
הבנר חטף את הבאמפ המתוכנן לאחר שהארט רץ מהחבלים, ומייקלס משך את הארט אל הדרך של ה'היטמן' המסתער. כל שלושת הגברים שכבו על המזרן כדי לבנות מתח למה שעמד לקרות. בשנים הבאות, באמפים של שופטים הפכו לכל כך נפוצים עד שהמעריצים החכמים מתחו את צווארם אל במת הכניסה כדי לראות מי יתערב ראשון. עמדו להיות כמה התערבויות מצד ההארט פאונדיישן ודג'נריישן אקס כדי לגרום לסיום הפסילה המוסכם. השופט מייק קיודה גם היה אמור להגיע לזירה מתישהו ולקחת את סמכויות השיפוט מהבנר המסוחרר, וחיכה לסימן שלו לצאת החוצה, וגם אחיו של הארט אואן וגיסו סמית'.
כשהוא מזיע, התגלגל מייקלס על בטנו והסתכל בזהירות לכיוונו של מקמהן, שישב ליד השולחן של מודד הזמן, לא נראה במצלמה, מאז שהקרב הגיע לבסוף אל הזירה. הוא והארט נעמדו על רגליהם, ואז הארט שוב נפל לאחר שמייקלס פגע בעינו. מייקלס תפס את הארט בקרסוליים, ואז הבנר הגיע לעמדת זחילה. מאחורי הקלעים, ברוס פריצ'ארד התנהג כאילו כעס מההחלמה המוקדמת של הבנר. קיודה המבולבל גם נלחץ, ושמע את המפיק קווין דאן באוזנייה קורא להבנר לקום על רגליו בדיוק כשמייקלס התחיל לסובב את רגליו של הארט לשארפשוטר. הארט, לא מודע לכך שהבנר עמד בחוסר שיווי משקל שניים וחצי מטרים מראשו, אמר למייקלס בשקט שהוא משלב את הרגליים לא נכון. אלוף ה-WWF הכין את האקדח להוצאה להורג שלו.
התכנית הייתה שהארט יפיל את מייקלס מרגליו כשיהיה לכוד באחיזה, ישלב את רגליו של מייקלס, ויעמוד בשארפשוטר משלו, בזמן שהבנר עוד מעולף. ואז יתחילו ההתערבויות, כך שהבנר יתעורר לבסוף למהומה מאולתרת.
"אני זוכר שהבטתי בארל ואמרתי, 'הנה זה בא,'" נזכר מייקלס.
מייקלס שילב את הרגליים בצורה נכונה והפך את הארט על בטנו, כשהארט רואה עכשיו את הבנר שעומד לפניו. בני משפחתו וקיודה יכלו רק לצפות באימה מאחורי הקלעים כשהבנר ביצע תנועות בידיו כשדיבר עם הארט במהירות. הבנר הסתובב וקרא בקול לצלצול הפעמון כשהארט המרומה תפס בקרסולו השמאלי של מייקלס, וניסה לגמור את העניין באיחור של שניות. מייקלס נצמד לרגליו של הארט באחיזת ברזל, ועשה כל שביכולתו כדי למלא את תפקידו בתכנית הסודית.