טויל בתאילנד(אולי...
)

טויל בתאילנד(אולי...../images/Emo8.gif)

שבת שלום לכולם, אני בעיצומו של מסע שיכנועים מול בעלי,אני מתה לחזור לתאילנד,היינו שם בינואר לפני שנה וחצי בירח דבש והיה פשוט חלום!!! מאז הספקתי ללדת ויש לנו ילד בן 7 חודשים,אני רציתי כבר בספטמבר הקרוב לטוס לתאילנד אבל זה לא הסתדר מבחינת העבודה אז ויתרתי. אבל עכשיו אני בונה על ינואר הקרוב,אני כבר חולמת על זה בלילות וכל היום מסתכלת בתמונות שלנו משם וגולשת באתר של אל-על לראות אם המחיר עלה או ירד. (כן,אני קצת דפוקה...). בכל אופן,בעלי מאוד רוצה לחזור אבל חושש בגלל הילד ולכן הוא לא מסכים כרגע,ואני מציינת את המילה "כרגע" כי בסוף הוא יסכים :) אז ככה,יש לי כמה שאלות למי שנמצא שם ואולי יודע... יש שם מחלות מוזרות בזמן האחרון שיכולות לסכן תינוק בן שנה? (טוענים שבארץ תהיה מגפה של שפעת ה
בחורף,אז זו סיבה מצויינת לברוח לתאילנד
) יש משהו מעניין לעשות עם קטנטנים חוץ מבטן גב בחוף הים? אני זוכרת שיש משהו שנקרא low season ו high season מה התאריכים שלהם? אנחנו מתכננים (יותר נכון אני מתכננת...) להגיע לשלושה שבועות,ויש לנו התלבטות בין טיסה לבנגקוק מהארץ לפני הסילבסטר או אחרי,זה משנה בכלל?חוגגים שם את הסילבסטר? תודה :)
 

Mor167

New member
אממממ

אז אני חושבת שזאת תהיה חוויה מדהימה לילד לטוס איתכם לתאילנד. יש כל מיני פארקים כמו פארק דרים וורלד, יש מין גן חיות- ספארי כזה בבנקוק, יש את האקווריום הכי גדול בכל היבשת אסיה, כמובן טיול בצפון איתכם עם פילים לרכוב עליהם . אני חושבת שבתור ילד קטן הייתי נהנת . אם לא לחוץ לך לעשות את הסילבסטר שם תגיעי אחרי פשוט יותר מדיי אנשים ובלאגן , אבל אם אתם כן רוצים אז... למה לא!? טיסה נעימה.
 

sani48

New member
בדצמבר

גם חוגגים את הכריסמס,וגם את הסילוסטר,כך שזה אחד החודשים הכי צפופים של השנה,כך שלדעתי עדיף בהרבה ללכת בינואר,חוץ מזה גם מבחינת המזג אויר,ינואר אחד החודשים הכי טובים,גם לא חם מדי,וגם הסיכויים לגשם מאוד נמוכים,לעומת זה בדצמבר שהייתי בקוסמוי,ירד לי כימעט שבועיים גשם.
 

prizman

New member
עדיף להגיע אחרי הסילבסטר

כפי שנאט כתב, מזג האויר טוב, עד ה10 בינואר לפחות המחירים מאוד גבוהים, זה מכונה "היי היי סזון" בגלל תיירות פנים וחוץ עניפה, אחרי ה 10 בחלק ממקומות המחירים יורדים, אחרי ה 30 ברובם. לגבי מחלות וחיסונים זה לא המקום הנכון להתייעץ הו, בתינוקות אני בכלל לא מבין. ההי סזון מתחיל עקרונית בנובמבר ומתסתיים בסוף פברואר, השיא האמיתי מתחיל לקראת אמצע דצמבר ונגמר כפי שכתבתי.
 
למעלה