ח"כ כסיף - כיתות הכוננות כמו מיליציות גרמניות

Cranio

Well-known member
זה בגלל שכל כך קשה לאתר אותה בשרשורים ש"אתם" פותחים :). בעיקר במקרה שלך, כש99% מהפוסטים/שרשורים שאתה פותח מסתכמים בזריקת סיסמאות נבובות ללא כל תוכן, לא אמת ולא משהו אחר :).
דג מסריח
לך להסריח במקום אחר.
 

Harrington

Well-known member
מנהל
דג מסריח
לך להסריח במקום אחר.
לך אתה חמוד :). הרי אתה זה שהבאת את הריח לכאן והדבקת לי אותו. כך שגם אם "אלך", הסרחון יישאר כאן כל עוד אתה כאן (נו, כבר מתקדם לעבר מה שאתה מנסה להוציא ממני כבר חודש ;-)?). למה שאעשה את זה למקום הנחמד והחביב הזה, בו אני בס"ה אורח (אמנם קבוע למדי) ונהנה מחברת אחרים (שרובם מריחים מצוין אגב). נרלענ"ד שעדיף שדווקא אתה תלך עם סרחונך (כהגדרתך...) וכך ייטב לכולם. גם לחברים כאן, כי הסרחון יילך וייעלם לו. גם לך אישית, כי לא תוכל/תיאלץ להידבק מריחם הטוב של אחרים כאן או ממני למשל, וגם תוכל בכיף להסריח את המקום אשר אליו תבחר ללכת :).

למען הסר ספק, אישית הייתי מעדיף שתישאר :). כן כן, מה שאתה שומע. אמנם אתה לגמרי צודק שהסרחון מעיק לפעמים. אבל תכל'ס זה לא באמת מפריע (עקב משקלו הנמוך יחסית של המסריח ומתוך כך בטלותו ובטלות סרחונו בשישים ואף ברבע מכך). קצת יהיה חבל אם תיאלץ גם לעזוב אותנו ולבטח תרגיש מעט בודד וגם תסריח מקום אחר, אולי אפילו חדש לחלוטין (אולי אפילו עם ניק חדש/מותאם? מה דעתך?), מה שיכול חו"ח לפגום במערכות היחסים שתוכל ליצור שם, אתה יודע, עם הילדים האחרים.
כך שמבחינתי לגמרי אשמח אם פשוט תישאר כאן איתנו והסר דאגה מליבך, נתמודד עם הסרחון ללא קושי מיוחד כמפורט לעיל.

אבל מאחר ואתה העלית את הצורך ללכת למקום אחר וענייני הסרחון שבראש מעייניך כידוע, בכל זאת אם מישהו יצטרך ללכת, לטעמי זה יצטרך להיות כבודו.
 

Harrington

Well-known member
מנהל

ח"כ כסיף - כיתות הכוננות כמו מיליציות גרמניות​

אם נאמר בדצמבר 23' זה שווה דיון כעת? בכל מקרה אצל אישים כמו כסיף לעולם אי-אפשר לדעת אם הם מתכוונים לדבריהם, או שהם סתם נזקקים לפרובוקציה שהם יודעים שתקפיץ את הציבור ותזכה אותם בכותרות ואזכורים במהדורות האקטואליה השונות, עקב אי-הרלוונטיות שלהם בציבוריות הישראלית והתעלמות החברה מהם.
 

סטילהוק1

Well-known member
נאמר בדצמבר 23
הגיע הזמן את הבוגד הדוחה והמכוער הזה ממדינת ישראל לאיראן ולשלול את אזרחותו. להפסיק להיות דמוקרטיה מתאבדת ולהתחיל להיות דמוקרטיה מתגוננת הנלחמת במחבלים ותומכי טרור כמו כסיף, הס, לוי וחבריהם הנאלחים והבזויים מהשמאל הרדיקלי.
 
למעלה