חיפה-ת'א-ירושלים-ת'א-חיפה 1:23.3 ק'מ לליטר
ואם נפרט (הקריאה מצטברת במחשב הדרך מחיפה):
חיפה (הדר) לאחוזה ואז לת'א. נהג + נוסע - 1:25.6
ת'א/ר'ג לירושלים. נהג + 2 נוסעים - 1:22.7
ירושלים לת'א. נהג + 2 נוסעים - 1.22.7
ת'א לחיפה (מת'מ). נהג + נוסע - 1:23.3
מת'מ להדר ואז לאחוזה. נהג + נוסע - 1:22.7
כל הנתונים לפי מחשב הדרך. למי שרוצה לתקן למציאות :
בהדר בחזרה המכונית תודלקה שוב. הצריכה בפועל 1:22.2 (לעומת 1:22.7 במחשב הדרך). מדויק למדי.
כמובן שמיותר לציין שמזגן עבד כל הדרך.
בירושלים נכנסנו לבית הכרם ושם איסוף של נוסע וקפיצה למתחם התחנה ואח'כ חזרה לבית הכרם. בחזרה לבית הכרם נרשם 1:21.3
אהה... מהירות... 85 קמ'ש (ותודה לבקרת השיוט) ברוב הדרך (אם כי היו אזורים יותר פקוקים גם בדרכים הבין עירוניות שחייבו בטול של בקרת השיוט.
85 קמ'ש - 1,500 סל'ד שזה פחות ממומנט מקסימלי (מתקבל ב 1,750).
וכן. אני יודע שאין תמונות.
ופרט שולי למי ששכח :
C3 פיקסו ט'ד ידני.
ואם נפרט (הקריאה מצטברת במחשב הדרך מחיפה):
חיפה (הדר) לאחוזה ואז לת'א. נהג + נוסע - 1:25.6
ת'א/ר'ג לירושלים. נהג + 2 נוסעים - 1:22.7
ירושלים לת'א. נהג + 2 נוסעים - 1.22.7
ת'א לחיפה (מת'מ). נהג + נוסע - 1:23.3
מת'מ להדר ואז לאחוזה. נהג + נוסע - 1:22.7
כל הנתונים לפי מחשב הדרך. למי שרוצה לתקן למציאות :
בהדר בחזרה המכונית תודלקה שוב. הצריכה בפועל 1:22.2 (לעומת 1:22.7 במחשב הדרך). מדויק למדי.
כמובן שמיותר לציין שמזגן עבד כל הדרך.
בירושלים נכנסנו לבית הכרם ושם איסוף של נוסע וקפיצה למתחם התחנה ואח'כ חזרה לבית הכרם. בחזרה לבית הכרם נרשם 1:21.3
אהה... מהירות... 85 קמ'ש (ותודה לבקרת השיוט) ברוב הדרך (אם כי היו אזורים יותר פקוקים גם בדרכים הבין עירוניות שחייבו בטול של בקרת השיוט.
85 קמ'ש - 1,500 סל'ד שזה פחות ממומנט מקסימלי (מתקבל ב 1,750).
וכן. אני יודע שאין תמונות.
ופרט שולי למי ששכח :
C3 פיקסו ט'ד ידני.