חייבת עזרה-דחוף!

raheli

New member
חייבת עזרה-דחוף!

היי. התחלנו ללמוד בבי``ס על אסטרונומיה. ומשום מה נתנו לנו עבודה על אסטרולוגיה. עכשיו, אני צריכה לסכם על המזל שלי- יש לכם אתרים של אסטרולוגיה. כי באניצקלופדיה לא מצאתי חומר על מזל קשת. ויש לי עוד שאלה. אמרו לנו לבחור 2 עמים שונים שמתייחסים לאסטרולוגיה בצורה שונה. אז חשבתי לבחור את היוונים ואת הישראלים אבל אני לא יודעת איפה למצוא את החומר הזה. אודה לכם עם תעזרו לי- רחלי.
 
תכתבי `אסטרולוגיה` במנועי החיפוש

למיניהם, ותקבלי מאות אתרים מכל הסוגים, עם טונות של חמרים. נסי לכתוב את זה פשוט באנגלית, וחפשי במנועי אלטה ויסטה, ויאהו. יש שם אנציקלופדיות שלמות. לגבי היוונים והישראלים - האמת ? אין לי מושג איך הם מתייחסים לאסטרולוגיה..
 

056388048

New member
ליאיר שלום! שמי אלינור תאריך הלידה שלי 13/2/77 בשעה 11 בבוקר

ברצוני לדעת איזה מקצוע מתאים לי ואסטרולוג אחר אמר שאני אכנס להיריון בעוד שנה ברצוני לדעת אם זה נכון
 
לגבי המקצועות - תני כמה

עדיפויות, ואשמח להמליץ לך מי מהם. לגבי מה שהאסטרולוג אמר שתכנסי להריון בשנה הבאה - ובכן, מן הסתם כדאי לחכות ולראות : נכנסת להריון - אחלה. מזל טוב, ותקראי לילד משה. לא נכנסת - תבקשי את הכסף בחזרה, ומכסימום האסטרולוג עצמו אולי יוכל לעשות מאמץ קטן תמורת תשלום סמלי, מי יודע.. האמת ? נמאס לי כבר להתייחס לשטויות של אסטרולוגים אחרים, אבל נראה שזה לא נגמר. מילא.
 

056388048

New member
יאיר,זאת אלינור בקשר להיריון אין לי כל כוונה להיכנס להיריון ואנימקווה שלא נעלבת

ובקשר למקצועות יש עדיפות לאדריכלות, עיצוב פנים, וחוץ מזה אין כמוך....
 
ברור שלא נעלבתי, אלינורה..

ולגבי המקצועות - עיצוב פנים נשמע טוב, ולמה לא אמנות בכלל ? יש לך את זה, אז נכון שזה מתאים לקונטכסט המסחרי, אבל בגדול אל תעזבי גם את התחום ההוא.
 

056388048

New member
ליאיר שלום זאת אלינור שוב פעם.

אמרת לא לעזוב את התחום ההוא, למה התכוון המשורר?
 
למעלה