חיוב יחסי בחברות התקשורת
בהמשך לשרשור שפתחתי לא מזמן לגבי חברת הוטנט והחיוב היחסי שחייבו אותי לפי המחיר המקסימלי
http://www.tapuz.co.il/forums/viewmsg/2461/183329538/המומחים/תביעות_ייצוגיות
נתקלתי בחברת CCC עבור שרות סמארט טיוי בסיכום העסקה רשום: (בניגור לחוק הגנת הצרכן)
- החיוב החודשי המלא עבור השרות הינו בגין חודש שימוש מלא או חלק ממנו.
ובנוסף באותו הקשר של חבילה יחסית/חיוב יחסי יש את נושא הקצאת חבילה יחסית עד תחילת מחזור החיוב הבא.
נניח שמצטרפים לחברת פלאפון לחבילה של 10G ב 28 לחודש ומגלים שמחזור החיוב הוא ב 1 לחודש ובעצם ב 3 ימים הראשונים מקבלים חבילת גלישה של 1G ל 3 הימים הראשונים.
למה הלקוח צריך לסבול בגלל שמחזור החיוב שקבעה חברת פלאפון באופן שרירותי פגע בו?
בהמשך לשרשור שפתחתי לא מזמן לגבי חברת הוטנט והחיוב היחסי שחייבו אותי לפי המחיר המקסימלי
http://www.tapuz.co.il/forums/viewmsg/2461/183329538/המומחים/תביעות_ייצוגיות
נתקלתי בחברת CCC עבור שרות סמארט טיוי בסיכום העסקה רשום: (בניגור לחוק הגנת הצרכן)
- החיוב החודשי המלא עבור השרות הינו בגין חודש שימוש מלא או חלק ממנו.
ובנוסף באותו הקשר של חבילה יחסית/חיוב יחסי יש את נושא הקצאת חבילה יחסית עד תחילת מחזור החיוב הבא.
נניח שמצטרפים לחברת פלאפון לחבילה של 10G ב 28 לחודש ומגלים שמחזור החיוב הוא ב 1 לחודש ובעצם ב 3 ימים הראשונים מקבלים חבילת גלישה של 1G ל 3 הימים הראשונים.
למה הלקוח צריך לסבול בגלל שמחזור החיוב שקבעה חברת פלאפון באופן שרירותי פגע בו?