חופשה ממש לא נעימה בקלאב בטורקיה ORANG COUETY

דניאלה1311

Active member
מנהל
../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif אני כבר יושבת לחבר..... למעשה...... צריך רק שם וכתובת ליצירת קשר.
 

Old Girl

New member
יואו סיפרתי לאיש שלי

והוא כבר מקטר בחדר השני, כי הוא לא מרוצה שהצטרפתי לארגון...
 

דניאלה1311

Active member
מנהל
אצלי זה הולך ככה: אני מקטר? את שמעת פעם את עצמך? חכי חכי אני אקליט אותך ותראי מה אני סובל וכן הלאה וכן הלאה עד שאני מצטערת שהעלתי בכלל את הנושא. לכן הארגון שלנו יהיה סודי ולא מספרים עליו לאיש הפרטי ולאישים הציבוריים - זה רק לנשים, כי אנחנו הרי תמיד צודקות נכון?????.
 

Old Girl

New member
וואלה זו השיטה אצלכם?

אצלי אי אפשר להגיד שאני מקטרת כי אני טיפוס לא תובעני ולא מקטרת אף פעם. אם פעם ב - אני כן מקטרת הוא אפילו מתלהב כי הוא מקווה שהצטרפתי למחנה. אז הוא אומר: "אם משהו לא לשביעות רצוני אני לא יכול אפילו לבטא את זה בפני אנשים הכי קרובים"? "האם את מעדיפה שלא אוכל להגיד מה אני מרגיש באמת?" "מה אעשה אם ניחנתי ברגישות סביבתית אדירה, שלא כמו כל מיני אנשים אדישים שהכל טוב להם?". הקיצר עדיף שהארגון יהיה סודי אחרת הוא עוד יבוא להתלונן בישיבות.
 

Nרב

New member
../images/Emo45.gif אני מצטרפת ../images/Emo70.gif

כבר הזהרתי אותו שאם נוסעים למלון הראשון שהזמנו באילת (שהוא לא DLX) הוא לא מקטר. מזל שבסוף השגנו את המלון השני
שאותו הוא מאד אוהב...
 

עץ זית

New member
../images/Emo2.gif גם אתן נשואות לפיינשמעקרים?

בחדרי המלון ברור שדופקים אותנו ויכול להשיג יותר טוב (הוא גם מוכן לשלם). בכל מקום שמושיבים אותנו במסעדה הוא סורק את המקום לפני שמתיישב כדי לודא שלא פיספסנו מקום יותר מוצלח. ואז מתחילות ההעברות "אולי שם יותר טוב?" "כאן יש חלון אבל זה קרוב מדי לדלת" "זה לא טוב, הוא ליד שולחן גדול ואולי יושיבו לידנו חבורה רועשת" "ספה או כסא?" שב כבר ודי!!! אני מצטרפת לעמותה.
 

דניאלה1311

Active member
מנהל
יש לך מזל גדול עץ זית אצלי, לקח לי זמן להתרגל שאחרי שמושיבים אותנו בעלי שיחיה מסתכל סביב, מסתכל בתפריט, קם ואומר :פלצני מדי! אני מחייכת במבוכה קמה ורצה אחריו. יצאנו גם מבתי מלון הם המזוודות אחרי שהתיישבנו בחדר. אני בכלל לא רוצה להתחיל לספור בכמה בבתי מלון בעולם החלפנו את החדר פעמיים או שלוש. אני למודת סבל, ןהצעתי היא שהארגון יבחר את נושאות המשרה לפי עצמת הקיטורים ותדירותם.
 

Old Girl

New member
יש לך בעל סוכריה...

... הוא לפחות עוזב את המסעדה, אצלי האיש נשאר אבל אומר למלצר: רוצה סלט, רק בלי בצל ועגבניות, בבקשה להחליף גבינה מחלב בקר בפטה, ואפשר בבקשה להוסיף בטטה.. מה לא? אבל בסלט ההוא יש. טוב תודה לכם. [תוך 5 דקות] לא לא לא אפשר בבקשה לקבל סלט אחר [אחרי 20 דקות] את לא חושבת שהשירות כאן קצת עוין? [אחרי שעתיים] את יודעת מה, השירות במסעדה היה נורא ואיום, מזל שלהם שאני לקוח נהדר ואף פעם לא מתלונן לבעלים [כן בשביל זה יש אותי] והאנשים שישבו בשולחן ממול הוציאו לי את החשק לבלות, הם היו כל כך המוניים [שלום למלכה ויקטוריה].
 

דניאלה1311

Active member
מנהל
השכבת אותי על הריצפה המלכה ויקטוריה? אצלי הוא על תקן הנסיכה על העדשה או האפונה whatever. קשה קשה. הוא בודק בכל מלון את המזרון קודם ביד אח"כ בנפילת פצצה ממטוס. כל יום זורק מגבות לכביסה למרות שמבקשים יפה לשמור על איכות הסביבה. כשהסעיף עולה לי אני אומרת לו שהוא ממש גרף פאטוצקי רק מהעדה הלא נכונה. זה מעליב אותו נורא אבל הוא לא שותק אחרי זה, חלילה.
 

עץ זית

New member
כן! כן! המזרן!!!!

גם שלי עובר שלושה חדרים עד שמוצא מזרן סביר. אם הייתם יודעים כמה מזרנים כבר הפכנו בבתי מלון. אני תמיד מקווה שאין מצלמה נסתרת. ככה זה היה נראה: זוג מגיע לחדר אחרי טיסה. בעל בודק את המזרן בקפיצות, שכיבה בקפיצות (כאילו מה? אתה קנגורו שישן בקפיצה?), בעל קורא לאשתו שיושבת ומחכה ולא משתמשת בשירותים למרות שהשלפוחית כבר לוחצת כי היא יודעת שבעוד רגע יחליפו חדר. אשה ובעל הופכים מזרן. בעל קופץ שוב. עכשיו הופכים בסיבוב. בעל קופץ שוב. אשה עושה פרצוף כי מתחילה אצלה כבר דליפה. בעל מתקשר לקבלה ומבקש להחליף חדר. אשה מסדרת בחזרה את המצעים יפה יפה. כמו חדרנית. זה חוזר על עצמו גם בחדר הבא אבל כאן כבר יוצא לאשה עשן מהאוזניים והוא מוותר. על הויתור הזה האשה תשמע בימים הקרובים די הרבה.
 

Nרב

New member
../images/Emo6.gif

בפורום השני שלי היו מקבלים אותו בברכה ...
 

stevie1

New member
אני גם כזאת ../images/Emo6.gif

אמנם לא מתלוננת סדרתית אבל יכולה לעבור 4 שולחנות במסעדה ואם אני מגלה שבמלון יש חדר אחר יותר שווה, אני מתבאסת רצח שלא נתנו לי אותו (אבל מתייסרת בשקט, שנות מחייה באירופה לימדו אותי להרפות
)
 

gilbardi

New member
בטוח שכנס היסוד

יהיה באחד מאתרי השופינג ( חחח דניאלה שנשתוק על כזה עלבון ?
)
 

דניאלה1311

Active member
מנהל
ההיפך גילברדי יקירי, ההיפך מרב ואני שופריות ותיקות ואני מתארת לעצמי שעץ זית ואולד גירל תשמחנה לשאוף אוויר ללא קיטור (שורוק) הבעיה שאין אתר שופינג מספיק גדול לכנס היסוד ../images/Emo6.gif
 

Old Girl

New member
פצצה אני מוכנה לשמור על השקיות

העיקר בלי קיטורים...
 

Old Girl

New member
ישה, יש לך בעל שמקטר?

כי אם לא, אני עלולה לחשוש שאתה מרגל באספת העמותה החדשה מסיבות לא כשרות...
 

YHS

New member
לא. יש לי אשה שלא מקטרת...

אבל למה אתן הנשים לא יודעות לקרוא מפה ואנו הגברים צריכים גם לנהוג וגם לנווט?
 

עץ זית

New member
היי מיסטר ! תרגיע!

בלעדי בעלי לא היה מגיע לשום מקום. אני נווטת מעולה + קוראת מפות מומחית כולל קריאת נ.צדיקים + יכולה לעשות יותר מדבר אחד בכל פעם.
 
למעלה