וכמה מקום נותר ברכבות לנוסעים?
מה גם שאתה שוכח שרכבות מתחילות לפעול לאחר צאת השבת וככל שאתה באמצע הקו, כך אתה מקבל רכבת עוד יותר מאוחר. בעוד אוטובוסים, בקווים רבים היוצאים מהתמח"ת פעילים הרבה לפני צאת השבת.
 
אבל לא בכך מדובר, זה שיש רכבת באשקלון, לא אומר שתושבי כביש 4 שעולים על קו 300 יחד עם תושבי אשקלון, צריכים לקחת אוטובוס כלשהו לתחנת רכבת כלשהי, כדי להמשיך ברכבת לתל אביב, כן?
 
וזה שבתל אביב תחנות הרכבת נמצאות במיקומים טובים, לא אומר שכך הדבר בערים אחרות. ואם תחנת הרכבת לא נמצאת במקום שקל להגיע אליו, האוטובוס ימשיך להיות מלא (ע"ע אשדוד).
 
אך בחזרה לטענה הפותחת, הרכבות דחוסות בנוסעים, לסגור קווי אוטובוס על מנת שהנוסעים יעברו מהם לרכבת, זה לא ריאלי.
וכמה מקום נותר ברכבות לנוסעים?אפשר לבטל 50% מהקווים לתל אביב
מכל הארץ כבר אפשר לנסוע ברכבת לתל אביב
זה שיש מפונקים שצריכים אוטובוס לאזור מסוים בדרום תל אביב
או עובדים זרים שחוששים לעלות על רכבת שלא יתקעו בהם מבטים
זה סיפור אחר
מה גם שאתה שוכח שרכבות מתחילות לפעול לאחר צאת השבת וככל שאתה באמצע הקו, כך אתה מקבל רכבת עוד יותר מאוחר. בעוד אוטובוסים, בקווים רבים היוצאים מהתמח"ת פעילים הרבה לפני צאת השבת.
 
אבל לא בכך מדובר, זה שיש רכבת באשקלון, לא אומר שתושבי כביש 4 שעולים על קו 300 יחד עם תושבי אשקלון, צריכים לקחת אוטובוס כלשהו לתחנת רכבת כלשהי, כדי להמשיך ברכבת לתל אביב, כן?
 
וזה שבתל אביב תחנות הרכבת נמצאות במיקומים טובים, לא אומר שכך הדבר בערים אחרות. ואם תחנת הרכבת לא נמצאת במקום שקל להגיע אליו, האוטובוס ימשיך להיות מלא (ע"ע אשדוד).
 
אך בחזרה לטענה הפותחת, הרכבות דחוסות בנוסעים, לסגור קווי אוטובוס על מנת שהנוסעים יעברו מהם לרכבת, זה לא ריאלי.