חוויות מהקו של בועז...
חוויות מהקו של בועז...
טוב, האמת, לא רק של בועז. - הקו גם שלי! מאז פתיחת תחנת מלחה - בכל פעם שמזדמן לי לנסוע מחוץ לעיר, הרכבת אצלי בעדיפות ראשונה, גם אם לא תמיד זה הפתרון המעשי, המהיר והנוח ביותר. למה? ככה! כי אני אוהב רכבות, אין מה לעשות! היום נסעתי לתל-אביב לכנס של מיקרוסופט. שעות הבוקר המוקדמות הן לא שעות שאני מכיר כ"כ בזמן האחרון... אבל מה לא עושים בשביל בילי? וכך אני מתייצב בתחנת מחה מוקדם בבוקר בשביל לתפוס את רכבת 524 היוצאת ב-07:09 לתל-אביב. כהרגלי אני הולך לשבת במושב הקדמי ביותר מאחורי תא הניהוג. התא, כרגיל, פתוח. בשעה היעודה הנהג נכנס לתא ומנסה להניע. נשמעים מספר צפצופים והרכבת מתחילה לנוע. הנהג מסתכל בפליאה על הפקח הנמצא גם הוא בתא ושואל אותו "למה אין רעש?" עוצרים. הנהג מניע שוב - הפעם נשמע רעש הדיזל המתעורר לחיים. מתחילים לנסוע, או שיותר נכון לזחול במהירות של 2 קמ"ש. המחסום ביציאה מהתחנה כבר ירד ומתחיל להצטבר פקק תנועה. אני שומע את מנהל התחנה במירס: "מה קרה?" הנהג משיב לו ש"היא לא משתלבת לראשון, נשארת על אפס" או בקיצור - בעייה בגיר. הפקק גדל ואנחנו רק יצאנו מעט מהרציף. מנהל התחנה צועק במירס "אל תצא, אל תצא" אבל הנהג מתעקש לצאת בכל זאת במהירות צב. עוברים כמאה מטרים כדי לשחרר את המחסום - הפקק כבר ארוך מאוד! עוצרים והנהג עושה reset למערכת. מניעים שוב ובמהירות איטית מאוד ממשיכים לכיוון גן החיות. אני שומע את הנהג במירס: "אני אמשוך עד בר-גיורא ושם נראה מה יהיה..." בסופו של דבר - לבר גיורא הגענו כבר במהירות הרגילה. כנראה שהגיר "הסתדר מעצמו" במהלך הנסיעה...
חוויות מהקו של בועז...
טוב, האמת, לא רק של בועז. - הקו גם שלי! מאז פתיחת תחנת מלחה - בכל פעם שמזדמן לי לנסוע מחוץ לעיר, הרכבת אצלי בעדיפות ראשונה, גם אם לא תמיד זה הפתרון המעשי, המהיר והנוח ביותר. למה? ככה! כי אני אוהב רכבות, אין מה לעשות! היום נסעתי לתל-אביב לכנס של מיקרוסופט. שעות הבוקר המוקדמות הן לא שעות שאני מכיר כ"כ בזמן האחרון... אבל מה לא עושים בשביל בילי? וכך אני מתייצב בתחנת מחה מוקדם בבוקר בשביל לתפוס את רכבת 524 היוצאת ב-07:09 לתל-אביב. כהרגלי אני הולך לשבת במושב הקדמי ביותר מאחורי תא הניהוג. התא, כרגיל, פתוח. בשעה היעודה הנהג נכנס לתא ומנסה להניע. נשמעים מספר צפצופים והרכבת מתחילה לנוע. הנהג מסתכל בפליאה על הפקח הנמצא גם הוא בתא ושואל אותו "למה אין רעש?" עוצרים. הנהג מניע שוב - הפעם נשמע רעש הדיזל המתעורר לחיים. מתחילים לנסוע, או שיותר נכון לזחול במהירות של 2 קמ"ש. המחסום ביציאה מהתחנה כבר ירד ומתחיל להצטבר פקק תנועה. אני שומע את מנהל התחנה במירס: "מה קרה?" הנהג משיב לו ש"היא לא משתלבת לראשון, נשארת על אפס" או בקיצור - בעייה בגיר. הפקק גדל ואנחנו רק יצאנו מעט מהרציף. מנהל התחנה צועק במירס "אל תצא, אל תצא" אבל הנהג מתעקש לצאת בכל זאת במהירות צב. עוברים כמאה מטרים כדי לשחרר את המחסום - הפקק כבר ארוך מאוד! עוצרים והנהג עושה reset למערכת. מניעים שוב ובמהירות איטית מאוד ממשיכים לכיוון גן החיות. אני שומע את הנהג במירס: "אני אמשוך עד בר-גיורא ושם נראה מה יהיה..." בסופו של דבר - לבר גיורא הגענו כבר במהירות הרגילה. כנראה שהגיר "הסתדר מעצמו" במהלך הנסיעה...