חוויות מהקו של בועז...

מצב
הנושא נעול.

davidfainshtein

Member
מנהל
זה יהיה בגדר חלום אחרית הימים

נכון, דוד. אם יהיה כרטוס משותף
עם אגד, אז הביקוש לקו הרכבת יגדל.
זה יהיה בגדר חלום אחרית הימים
וגר זאב עם כבש וכו' וכו'... או בקיצור not gonna happen!
 

eman70

New member
בטח שהמפגש התבצע בצורה מושלמת ../images/Emo46.gif

ממשיכים...
א. יש לציין שמלבד הדפיקות הרגילות בסיבובים, אני שומע צלצולים מוזרים מכיוון החוגונים בעת פניות ימניות. ב. שני המפגשים שביצענו - בבר-גיורא ובנען התבצעו, אל אף או שאולי בגלל האיחור - בצורה מושלמת ללא עצירות! ג. לכל המלעיזים והמקטרגים (קרי, ערן) - הרכבת ביציאה מירושלים בתפוסה של כ-35%! ד. מתחנת בית-שמש - התפוסה עולה ליותר מ-100% !!!
בטח שהמפגש התבצע בצורה מושלמת

הרכבת לבאר שבע בטח התעכבה 10 דקות עד שהרכבת מירושלים טרחה להגיע...
 

davidfainshtein

Member
מנהל
תל-אביב ההגנה

חוויות מהקו של בועז...
טוב, האמת, לא רק של בועז. - הקו גם שלי! מאז פתיחת תחנת מלחה - בכל פעם שמזדמן לי לנסוע מחוץ לעיר, הרכבת אצלי בעדיפות ראשונה, גם אם לא תמיד זה הפתרון המעשי, המהיר והנוח ביותר. למה? ככה! כי אני אוהב רכבות, אין מה לעשות! היום נסעתי לתל-אביב לכנס של מיקרוסופט. שעות הבוקר המוקדמות הן לא שעות שאני מכיר כ"כ בזמן האחרון... אבל מה לא עושים בשביל בילי? וכך אני מתייצב בתחנת מחה מוקדם בבוקר בשביל לתפוס את רכבת 524 היוצאת ב-07:09 לתל-אביב. כהרגלי אני הולך לשבת במושב הקדמי ביותר מאחורי תא הניהוג. התא, כרגיל, פתוח. בשעה היעודה הנהג נכנס לתא ומנסה להניע. נשמעים מספר צפצופים והרכבת מתחילה לנוע. הנהג מסתכל בפליאה על הפקח הנמצא גם הוא בתא ושואל אותו "למה אין רעש?" עוצרים. הנהג מניע שוב - הפעם נשמע רעש הדיזל המתעורר לחיים. מתחילים לנסוע, או שיותר נכון לזחול במהירות של 2 קמ"ש. המחסום ביציאה מהתחנה כבר ירד ומתחיל להצטבר פקק תנועה. אני שומע את מנהל התחנה במירס: "מה קרה?" הנהג משיב לו ש"היא לא משתלבת לראשון, נשארת על אפס" או בקיצור - בעייה בגיר. הפקק גדל ואנחנו רק יצאנו מעט מהרציף. מנהל התחנה צועק במירס "אל תצא, אל תצא" אבל הנהג מתעקש לצאת בכל זאת במהירות צב. עוברים כמאה מטרים כדי לשחרר את המחסום - הפקק כבר ארוך מאוד! עוצרים והנהג עושה reset למערכת. מניעים שוב ובמהירות איטית מאוד ממשיכים לכיוון גן החיות. אני שומע את הנהג במירס: "אני אמשוך עד בר-גיורא ושם נראה מה יהיה..." בסופו של דבר - לבר גיורא הגענו כבר במהירות הרגילה. כנראה שהגיר "הסתדר מעצמו" במהלך הנסיעה...
תל-אביב ההגנה
 

davidfainshtein

Member
מנהל
מפגש רכבות

חוויות מהקו של בועז...
טוב, האמת, לא רק של בועז. - הקו גם שלי! מאז פתיחת תחנת מלחה - בכל פעם שמזדמן לי לנסוע מחוץ לעיר, הרכבת אצלי בעדיפות ראשונה, גם אם לא תמיד זה הפתרון המעשי, המהיר והנוח ביותר. למה? ככה! כי אני אוהב רכבות, אין מה לעשות! היום נסעתי לתל-אביב לכנס של מיקרוסופט. שעות הבוקר המוקדמות הן לא שעות שאני מכיר כ"כ בזמן האחרון... אבל מה לא עושים בשביל בילי? וכך אני מתייצב בתחנת מחה מוקדם בבוקר בשביל לתפוס את רכבת 524 היוצאת ב-07:09 לתל-אביב. כהרגלי אני הולך לשבת במושב הקדמי ביותר מאחורי תא הניהוג. התא, כרגיל, פתוח. בשעה היעודה הנהג נכנס לתא ומנסה להניע. נשמעים מספר צפצופים והרכבת מתחילה לנוע. הנהג מסתכל בפליאה על הפקח הנמצא גם הוא בתא ושואל אותו "למה אין רעש?" עוצרים. הנהג מניע שוב - הפעם נשמע רעש הדיזל המתעורר לחיים. מתחילים לנסוע, או שיותר נכון לזחול במהירות של 2 קמ"ש. המחסום ביציאה מהתחנה כבר ירד ומתחיל להצטבר פקק תנועה. אני שומע את מנהל התחנה במירס: "מה קרה?" הנהג משיב לו ש"היא לא משתלבת לראשון, נשארת על אפס" או בקיצור - בעייה בגיר. הפקק גדל ואנחנו רק יצאנו מעט מהרציף. מנהל התחנה צועק במירס "אל תצא, אל תצא" אבל הנהג מתעקש לצאת בכל זאת במהירות צב. עוברים כמאה מטרים כדי לשחרר את המחסום - הפקק כבר ארוך מאוד! עוצרים והנהג עושה reset למערכת. מניעים שוב ובמהירות איטית מאוד ממשיכים לכיוון גן החיות. אני שומע את הנהג במירס: "אני אמשוך עד בר-גיורא ושם נראה מה יהיה..." בסופו של דבר - לבר גיורא הגענו כבר במהירות הרגילה. כנראה שהגיר "הסתדר מעצמו" במהלך הנסיעה...
מפגש רכבות
 

davidfainshtein

Member
מנהל
../images/Emo51.gif לאוהד על ההכוונה

חוויות מהקו של בועז...
טוב, האמת, לא רק של בועז. - הקו גם שלי! מאז פתיחת תחנת מלחה - בכל פעם שמזדמן לי לנסוע מחוץ לעיר, הרכבת אצלי בעדיפות ראשונה, גם אם לא תמיד זה הפתרון המעשי, המהיר והנוח ביותר. למה? ככה! כי אני אוהב רכבות, אין מה לעשות! היום נסעתי לתל-אביב לכנס של מיקרוסופט. שעות הבוקר המוקדמות הן לא שעות שאני מכיר כ"כ בזמן האחרון... אבל מה לא עושים בשביל בילי? וכך אני מתייצב בתחנת מחה מוקדם בבוקר בשביל לתפוס את רכבת 524 היוצאת ב-07:09 לתל-אביב. כהרגלי אני הולך לשבת במושב הקדמי ביותר מאחורי תא הניהוג. התא, כרגיל, פתוח. בשעה היעודה הנהג נכנס לתא ומנסה להניע. נשמעים מספר צפצופים והרכבת מתחילה לנוע. הנהג מסתכל בפליאה על הפקח הנמצא גם הוא בתא ושואל אותו "למה אין רעש?" עוצרים. הנהג מניע שוב - הפעם נשמע רעש הדיזל המתעורר לחיים. מתחילים לנסוע, או שיותר נכון לזחול במהירות של 2 קמ"ש. המחסום ביציאה מהתחנה כבר ירד ומתחיל להצטבר פקק תנועה. אני שומע את מנהל התחנה במירס: "מה קרה?" הנהג משיב לו ש"היא לא משתלבת לראשון, נשארת על אפס" או בקיצור - בעייה בגיר. הפקק גדל ואנחנו רק יצאנו מעט מהרציף. מנהל התחנה צועק במירס "אל תצא, אל תצא" אבל הנהג מתעקש לצאת בכל זאת במהירות צב. עוברים כמאה מטרים כדי לשחרר את המחסום - הפקק כבר ארוך מאוד! עוצרים והנהג עושה reset למערכת. מניעים שוב ובמהירות איטית מאוד ממשיכים לכיוון גן החיות. אני שומע את הנהג במירס: "אני אמשוך עד בר-גיורא ושם נראה מה יהיה..." בסופו של דבר - לבר גיורא הגענו כבר במהירות הרגילה. כנראה שהגיר "הסתדר מעצמו" במהלך הנסיעה...
לאוהד על ההכוונה
בהמלצתו לקחתי את קו 16 למסוף כרמלית. שאלה: האם יש הבדלים משמעותיים בין ה-NLים של אגד לאלו של דן? נסעתי היום ב-7333 ו-7337 של קו 16.
 
כן, כוח וגיר

לאוהד על ההכוונה
בהמלצתו לקחתי את קו 16 למסוף כרמלית. שאלה: האם יש הבדלים משמעותיים בין ה-NLים של אגד לאלו של דן? נסעתי היום ב-7333 ו-7337 של קו 16.
כן, כוח וגיר
אלו של דן מצוידים במנוע חלש יותר של 260 כו"ס לעומת 310 באגד (למעט 15 חזקים יוצאי דופן בדן ואחד חלש באגד). בנוסף תיבת ההילוכים בדן היא קמצנית בת 3 הילוכים ואילו זו שבאגד מורכבת מ-4 הילוכים. הכוח פחות משמעותי במקרה של דן, אבל הגיר מעצבן!
 

davidfainshtein

Member
מנהל
עכשיו הבנתי את מספור הדגמים!

כן, כוח וגיר
אלו של דן מצוידים במנוע חלש יותר של 260 כו"ס לעומת 310 באגד (למעט 15 חזקים יוצאי דופן בדן ואחד חלש באגד). בנוסף תיבת ההילוכים בדן היא קמצנית בת 3 הילוכים ואילו זו שבאגד מורכבת מ-4 הילוכים. הכוח פחות משמעותי במקרה של דן, אבל הגיר מעצבן!
עכשיו הבנתי את מספור הדגמים!
בגלל זה לזה של אגד קוראים 313 ולזה של דן 260, נכון?
 

אורי404

New member
קרוב?

עכשיו הבנתי את מספור הדגמים!
בגלל זה לזה של אגד קוראים 313 ולזה של דן 260, נכון?
קרוב?
אלה של אגד המוגמרים נקראים NL313, שזה 310 כ"ס והשלוש בסוף (ספרת האחדות) הוא סוג שלדה של דור שלישי. כנ"ל בדן. NL263, שזה 260 כ"ס בצירוף עם שלדה מדור שלישי. רב האוטובוסים של אגד הוא NL313F ושל דן הוא NL263F. הF הזו מבטאת כי זוהי שלדת האוטובוס בלבד של היצרן עם הרכבה נפרדת ("הארגז" או "מרכבים" בארצינו).
 
אגב יש NLים מ-223 ועד 363 (כמו הNG)

קרוב?
אלה של אגד המוגמרים נקראים NL313, שזה 310 כ"ס והשלוש בסוף (ספרת האחדות) הוא סוג שלדה של דור שלישי. כנ"ל בדן. NL263, שזה 260 כ"ס בצירוף עם שלדה מדור שלישי. רב האוטובוסים של אגד הוא NL313F ושל דן הוא NL263F. הF הזו מבטאת כי זוהי שלדת האוטובוס בלבד של היצרן עם הרכבה נפרדת ("הארגז" או "מרכבים" בארצינו).
אגב יש NLים מ-223 ועד 363 (כמו הNG)
 

אורי404

New member
כן.

לאוהד על ההכוונה
בהמלצתו לקחתי את קו 16 למסוף כרמלית. שאלה: האם יש הבדלים משמעותיים בין ה-NLים של אגד לאלו של דן? נסעתי היום ב-7333 ו-7337 של קו 16.
כן.
סוג האוטובוסים של אגד הוא NL313 ויש להם 310 כ"ס ושל אלה של "דן" ברובם אם לא בכולם הוא NL263 ויש להם 260 כ"ס. כמו כן, באגד יש ארבעה הילוכים ובדן שלושה הילוכים בלבד. לפחות על הנייר, אלה של אגד יותר חזקים ומהירים. ישנם עוד הבדלים שונים.
 
אכן, הבדלים רבים באיבזור...

כן.
סוג האוטובוסים של אגד הוא NL313 ויש להם 310 כ"ס ושל אלה של "דן" ברובם אם לא בכולם הוא NL263 ויש להם 260 כ"ס. כמו כן, באגד יש ארבעה הילוכים ובדן שלושה הילוכים בלבד. לפחות על הנייר, אלה של אגד יותר חזקים ומהירים. ישנם עוד הבדלים שונים.
אכן, הבדלים רבים באיבזור...
 
אין בכולם. בסדרה הראשונה אין רטרדר

באיבזור, בסביבת הנהג ועוד.
למשל, באוטובוסים של אגד (ברובם, אם לא בכולם) יש ריטרדר ידני.
אין בכולם. בסדרה הראשונה אין רטרדר
ידני. מה שכן, הרצפה באלו של אגד היא מהסוג הישן (והחלק ביותר) עם העיגולים הבולטים. הרצפה בדן היא עם זכוכית גרוסה וכמעט בלתי אפשרי להחליק עליה.
 

יצחקA

New member
האם אתה זוכר אם ל NL263 של אגד

אין בכולם. בסדרה הראשונה אין רטרדר
ידני. מה שכן, הרצפה באלו של אגד היא מהסוג הישן (והחלק ביותר) עם העיגולים הבולטים. הרצפה בדן היא עם זכוכית גרוסה וכמעט בלתי אפשרי להחליק עליה.
האם אתה זוכר אם ל NL263 של אגד
יש רצפה כמה של דן- זכוכית גרוסה? וסתם הערת ביניים: גם ל 3739 הייתה רצפה כזו רק בצבע ורוד.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
../images/Emo51.gif

כן.
סוג האוטובוסים של אגד הוא NL313 ויש להם 310 כ"ס ושל אלה של "דן" ברובם אם לא בכולם הוא NL263 ויש להם 260 כ"ס. כמו כן, באגד יש ארבעה הילוכים ובדן שלושה הילוכים בלבד. לפחות על הנייר, אלה של אגד יותר חזקים ומהירים. ישנם עוד הבדלים שונים.
 

אורי404

New member
האם שרשרת את שאלת ההכונה לשרשור

לאוהד על ההכוונה
בהמלצתו לקחתי את קו 16 למסוף כרמלית. שאלה: האם יש הבדלים משמעותיים בין ה-NLים של אגד לאלו של דן? נסעתי היום ב-7333 ו-7337 של קו 16.
האם שרשרת את שאלת ההכונה לשרשור
ההכוונה
?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה