חדשות היאבקות
מכל השבוע כולל מסמאקדאון

Diunim

New member
חדשות היאבקות
מכל השבוע כולל מסמאקדאון

כולל שתי ריאיונות עם בני משפחת הארט!

WWE

בוקר טי עובד עם שחקן ה-NFL ברנן וויליאמס מיוסטון, שמשתמש בשם מרסלוס בלאק, לקראת הבכורה שלו בארגון של בוקר.

עלייה גדולה לרייטינג של RAW. מ-3.5 מיליון ל-4.1 מיליון צופים בתוך שבוע. הרייטינג הסופי הוא 2.93 לעומת 2.45 לפני שבוע. זה הרייטינג הכי גבוה מאז ה-RAW אחרי רסלמניה 31.

ליליאן גארסייה עובדת על אלבום חדש.

סשה בנקס נפרדה מנעמי וטאמינה השבוע בסמאקדאון. בנוסף לכך, נעמי פצועה, כפי שרוד דוג חשף בטוויטר שלו במהלך ויכוח עם מעריץ.

WWE רוצים את גולדברג? נאמר שהציעו לו חוזה של חצי שנה. גולדברג גם רוצה עוד קרב אחד ברסלמניה. מצד שני, גם TNA הציעה לו חוזה.

אלברטו דל ריו התראיין ואמר שקאליסטו הוא מוכשר מאוד. הוא טען שכמו שריי מיסטריו לקח אותו תחת חסותו, הוא לוקח את קאליסטו. הוא מקווה שיהיו יותר מתאבקים מקסיקנים ב-WWE. הוא טען ש-AJ סטיילס הוא כישרון גדול, שהרוק הוא אחד הכוכבים הכי גדולים בהיסטוריה, שטייקר הוא הסנדק של ההיאבקות, שהוא מכבד מאוד את ג'ון סינה, שרומן ריינס הוא כוכב מבטיח, שרוסב הוא חבר, שפייג' מתאימה מאוד לאחיין שלו ושדין אמברוס מטורף עוד יותר מחוץ לזירה.

ברונסון מת'יוס, לאחר הציוץ המעליב כלפי הסושיאל אאוטקאסטס, התנצל בטוויטר וטען שעשה טעות.

סטיבן אמל שוב איתגר את סטארדאסט.

לוצ'ה אנדרגראונד

לוצ'ה קיבלו קידום היום כשריי מיסטריו, קינג קווארנו וג'וני מונדו הופיעו ב-ESPN כדי לקדם את העונה השנייה שמתחילה היום.

אחרים

מר אנדרסון התראיין לאחרונה וטען כמה דברים. הוא טען שפוטר מ-WWE בגלל ויכוחים עם מתאבקים אחרים. הוא טען שכריס בנואה רצח בגלל הסטרואידים ובגלל אורח החיים של המתאבק ובגלל האובדן של אדי, ובגלל המזונות שנאלץ לשלם לגרושתו, בעוד שנשמע כאילו ננסי עמדה להתגרש ממנו. הוא טען שהוא לעס מסטיק בזירה כדי שהפה שלו לא יתייבש, עד שוינס מקמהן צעק עליו להפסיק עם זה. הוא גם טען שהזכייה שלו בתואר בוטלה: ההנהלה אמרה לו שהוא יפדה את המזוודה על אנדרטייקר ויזכה בתואר, אבל אז נאמר לו שהוא קרע את השריר התלת ראשי בפציעה שלא הייתה רצינית באמת. הוא טען ש-WWE הם קשים ושב-TNA יש לך המון שליטה יצירתית כשכולם מסתדרים.

CM פאנק נבדק בבדיקת סמים ב-UFC, לקראת הבכורה שלו ביוני.

טטאנקה, בריאן נובס והוראס הוגאן היו מאחורי הקלעים בהקלטות של סמאקדאון. נוכחות הקהל הייתה נמוכה.

משפחת הארט

אואן הארט בהיכל התהילה? כנראה שלא. סמית' הארט כתב בפייסבוק שבגלל מרטה הארט, כנראה שאואן לא יצטרף השנה. סמית' דיבר עם אחיו ברט והם גילו שאואן, דייבי בוי, ואפילו כל ההארט פאונדיישן ביחד (רעיון מגניב) לא יצטרפו השנה להיכל, וקרא להיכל התהילה מזויף ופוליטי. הוא טען של-WWE אין שום סיכוי למלא מאה אלף מושבים לרסלמניה. הוא טען שמרטה עדיין מרירה, ואמר שהוא קורא למשפחת הארט להחרים את רסלמניה.

ברט הארט התראיין וטען כמה דברים. הוא טען שהחזרה של וינס מקמהן לא שינתה כלום במוצר. טריפל אייץ' וסטפני מנסים להיות סמכות מרושעת אבל אז הם ברסלמניה ומביאים פרסים למעריצים בארגון המייק-א-וויש כמו פייסים. הוא טען שפול היימן הוא מישהו שכן מצליח לשמור על ההיט כמו שצריך. הוא השווה את זה למה שהקליק עשו במדיסון סקוור גארדן וטען שזה הורס למעריצים את האשליה כשהם רוצים להאמין שההיאבקות אמיתית. ברט גם טען שהוא לא רוצה לאמן ב-NXT כי זה דורש הרבה עבודה מחוץ לבית.
 
היה די מצחיק אם פאנק היה נתפס על משהו

בתגובה לידיעה כזאת, רייבן של 2002 היה מגיח ואומר See, I told you so לכולם

&nbsp
קנדי זה הבנאדם השני השבוע שמדבר על בנואה משום מה, אחרי מורדכאי. נדמה שאולי סוף סוף אנשים שהכירו את בנואה באותה תקופה מתחילים לדבר על זה באופן קצת יותר פתוח, משהו שפשוט לא קרה עד עכשיו למיטב זכרוני. יש כ"כ הרבה שאנחנו לא יודעים על מה שקרה עם בנואה לקראת הטרגדיה הזאת, ואפשר רק לשער מהמידע שעלה בעשור האחרון. מעניין מאוד איך הסרט על הנושא יציג את זה, בעיקר כשהוא לא בא עם זווית מוטה לטובת WWE.
 

dannygoosh

New member
הארט מדבר כבר הרבה זמן

על כך שהאלמנה של אוון היא הסיבה לכך שאוון לא מוכנס לHOF ובכלל לא מוזכר בWWE. משפ' הארט כועסים עליה על זה, אומרים שהיא רק גורמת יותר נזק למורשת של אוון ושהיא צריכה להתקדם ולשחרר.
&nbsp
עליית הרייטינג תביא לכך שHHH יקבל את המיינאיבנט בכל האירועים בשנה הקרובה ויישאר עם האליפות עליו. בטח וינס יושב עכשיו במשרד ואומר לעצמו "לעזאזל, היינו צריכים לתת לHHH לזכות כבר שנה שעברה במקום ריינס, HELL! היינו צריכים להכניס את טריפל אייץ' לשילד!
 

Aberforth

New member
שאלה לגבי הרייטינג בפורום שלנו.

האם ההחלטה להפוך את טריפל אייץ' לאלוף גרמה לכם לצפות בRAW השבוע? או שהרגלי הצפייה שלכם לא השתנו משבוע שעבר?
 

yanivoss

New member
תשובה

העברתי את כל הסגמנט פתיחה של האותורטי.
צפיתי כי רציתי לראות מה קורה עם AJ, מי הכוכב הגדול שחוזר ולאן אמברוז ואוונס מתקדמים.
 

dannygoosh

New member
לא השתנו משנה שעברה

הורדתי ראו השבוע, כי קיוויתי שדניאל בריאן יחזור (יש נטייה לWWE לעשות קאמבקים גדולים בראו שאחרי הראמבל ובראו שאחרי רסלמניה). אבל אני מבין שהוא לא חזר, אז אני לא מתכוון לצפות בכלל.

HHH אלוף - זה בערך הדבר האחרון שיגרום לי לרצות לראות RAW. הפסקתי לצפות בתכנית לפני שנה בערך, קצת לפני רסלמניה. נראה שהמגמה הזו תימשך עוד הרבה זמן.
 

pufpuf

New member
לא

לא רואה את עצמי בשום שלב חוזר לראות רו כל עוד מדובר בתוכנית של 3 שעות. זה אורך בלתי סביר לצפייה בכל מקרה
 

TL PUNK

New member
שאלה טובה..

מצד אחד יש הרבה סיבות טובות כן לעקוב , aj , אוואנס, זיין , סזארו ורולינס (כשיחזרו) מצד שני..טריפס כאלוף עם סגמנטים בלתי נגמרים של אוטורתי.... לצערי נראה שכרגע אראה רק את ה פיי פר ויוז..אין הרבה טעם לראות ראו
 
למעלה