חדשה פה, שאלה לגבי סידור מקומות הישיבה
אני נמצאת ממש בשלבים הראשוני של ארגון החתונה שלי.
קוראת המון פה בפורום, מדברת המון עם חברות שהתחתנו.
בגלל שאני גם לומדת וגם עובדת חשוב לי מאוד שכל התהליך של הארגון יהיה ברור לי מבחינת מה צריך לעשות ומתי צריך לעשות את זה.
אני טיפוס של רשימות ותכנונים מדוייקים וכו' ומאוד חשוב לי שהדברים יהיו לי ברורים בראש.
עד עכשיו הכל ברור לי חוץ ממשהו אחד שנקרא "סידור מקומות ישיבה".
טכנית ברור לי מה זה אומר - לקבוע מי יושב באיזה שולחן וליד מי
מעשית זה נורא מפחיד אותי
כי קראתי המון בפורום ושמעתי המון מחברות שזה היה החלק הכי נוראי בתכנון החתונה שלהן
אז נכון שאני רק בהתחלה אבל למען השקט הנפשי שלי ולמען הארגון והסדר בראש שלי אשמח אם תוכלו להרחיב לי קצת על הנושא
*האם זה באמת כזה סיוט ובאמת כזה מסובך?
*מה עושה את זה לכזה מורכב ובעייתי?
*כמה זמן לפני האירוע צריך להתחיל לטפל בזה וכמה זמן צריך לפנות לזה? חברות שלי אמרו לי שצריך להתחיל לעבוד על זה שבועיים מראש ואני מפחדת שמצד אחד זה יהיה לי לחוץ אבל מצד שני להתחיל לפני נראה לי טעות כי בטח עוד לא אדע בוודאות מי מגיע ומי לא...
*האם אפשר להפיל את העבודה הזו על הורים/חברים/בני דודים או שזה משהו שחייבים לטפל בו באופן אישי?
*מה קורה עם אנשים שלא אישרו את ההגעה שלהם ומגיעים בכל זאת? איפה הם יושבים?
אשמח מאוד לקפל טיפים לאיך לעבור את המשימה הזו בצורה הכי קלה ופשוטה וגם טיפים ממה להימנע ומה לא לעשות.
אני סוג של פריק קונטרול והכל בנושא ארגון החתונה ברור לי חוץ מהקטע הזה.
אשמח אם תסבירו לי על התהליך עצמו - איך בדיוק עושים את סידור מקומות הישיבה? ממש א/שמח אם מישהי תתאר לי את התהליך כי זה נורא מלחיץ אותי..
תספרו לי איך זה היה אצלכן...
אני נמצאת ממש בשלבים הראשוני של ארגון החתונה שלי.
קוראת המון פה בפורום, מדברת המון עם חברות שהתחתנו.
בגלל שאני גם לומדת וגם עובדת חשוב לי מאוד שכל התהליך של הארגון יהיה ברור לי מבחינת מה צריך לעשות ומתי צריך לעשות את זה.
אני טיפוס של רשימות ותכנונים מדוייקים וכו' ומאוד חשוב לי שהדברים יהיו לי ברורים בראש.
עד עכשיו הכל ברור לי חוץ ממשהו אחד שנקרא "סידור מקומות ישיבה".
טכנית ברור לי מה זה אומר - לקבוע מי יושב באיזה שולחן וליד מי
מעשית זה נורא מפחיד אותי
כי קראתי המון בפורום ושמעתי המון מחברות שזה היה החלק הכי נוראי בתכנון החתונה שלהן
אז נכון שאני רק בהתחלה אבל למען השקט הנפשי שלי ולמען הארגון והסדר בראש שלי אשמח אם תוכלו להרחיב לי קצת על הנושא
*האם זה באמת כזה סיוט ובאמת כזה מסובך?
*מה עושה את זה לכזה מורכב ובעייתי?
*כמה זמן לפני האירוע צריך להתחיל לטפל בזה וכמה זמן צריך לפנות לזה? חברות שלי אמרו לי שצריך להתחיל לעבוד על זה שבועיים מראש ואני מפחדת שמצד אחד זה יהיה לי לחוץ אבל מצד שני להתחיל לפני נראה לי טעות כי בטח עוד לא אדע בוודאות מי מגיע ומי לא...
*האם אפשר להפיל את העבודה הזו על הורים/חברים/בני דודים או שזה משהו שחייבים לטפל בו באופן אישי?
*מה קורה עם אנשים שלא אישרו את ההגעה שלהם ומגיעים בכל זאת? איפה הם יושבים?
אשמח מאוד לקפל טיפים לאיך לעבור את המשימה הזו בצורה הכי קלה ופשוטה וגם טיפים ממה להימנע ומה לא לעשות.
אני סוג של פריק קונטרול והכל בנושא ארגון החתונה ברור לי חוץ מהקטע הזה.
אשמח אם תסבירו לי על התהליך עצמו - איך בדיוק עושים את סידור מקומות הישיבה? ממש א/שמח אם מישהי תתאר לי את התהליך כי זה נורא מלחיץ אותי..
תספרו לי איך זה היה אצלכן...