חברים יקרים חייבים להציף את זה פעם אחרי פעם MyHeritage
לחברה MyHeritage אין שירות לקוחות! אין עם מי לדבר או להתכתב!
שיא האבסורד הוא ההודעה השקרית שאתה המקבל לאחר משלוח הודעה באתר, משהו בסגנון: בגלל שאתה מנוי במסלול פרמיום פנייתך תטופל בעדיפות. BS.
אין מענה טלפוני, אין מענה להודעות הנשלחות מתוך האתר שלהם, שירות אפס.
למשל, השארתי בשבוע שעבר כ 6 הודעה לבקשת עזרה יום אחרי יום ושום תגובה. צילצלתי מספר פעמים, גם אין תגובה.
לפי מה שאני רואה ב FTB שלי (גרסה 8), אין בה אשף תרגום, למרות שבהוראות התפעול נטען שיש אשף תרגום ב FTB.