חברה אני חושבת שאני בבעיה

Sunshine girl4

New member
חברה אני חושבת שאני בבעיה

אני מוכרת מוצר מסויים שנשלח מהולנד. USPS
בגלל בעיה טכנית של איביי אני לא יכולה לשנות ITEM LOCATION להולנד וזה נמצא על ישראל.
קנו ממני כבר לפחות 8 אנשים מישראל ויש מצב מאוד גדול שהם יצפו שהמוצר יגיע אליהם תוך כמה ימים. יש פה פתח לפידבקים שליליים ??
הוספתי בתיאור המוצר שהוא נשלח מהולנד וכמובן משלוח לוקח 11-23 ימי עסקים .
מה הייתם עושים?
 

Amiram_e

New member
מודיעה לכל הלקוחות שיקבלו את המוצר מהולנד

במקביל, מוריד מידיית את הליסט ומעלה מחדש עם המיקום הנכון.
מה בדיוק הבעיה שאת נתקלת בשינוי מיקום?
איזו הודעה את מקבלת?
קחי בחשבון שאף אחד לא קרא את תוכן הליסט וכולם חושבים שהמוצר ישלח מישראל כי זה מה מופיע במסך הראשי שלך.
עכשיו הצד החיובי של התגובה:
אף אחד לא מבטיח שמוצרים שנשלחו מישראל יגיעו לפני מוצרים שנשלחים מהולנד. הרבה פעמים מוצרים שנשלחים מאירופה מגיעים יחסית מהר.
בשורה התחתונה לדעתי הלקוחות יקבלו את המוצר בזמן, זה רק עניין של הגדרת ציפיות.
שאלה: את מעדכנת מספרי מעקב נכון? הלקוחות שלך קבלו בטח מספר מעקב אירופאי. אף אחד לא פנה אליך?
 

Sunshine girl4

New member
עכשיו זה הסתדר יכול להיות כי התעצבנתי עליהם ממש

בהודעות לאיביי אז אולי הם שינו לי שם משהו ועכשיו הצלחתי לשנות להולנד.זה פשוט הוסיף את הולנד לישראל ולא הוריד את ישראל.
אני מעדכנת מספרי מעקב ,יכול להיות שהם לא יודעים מה זה אומר USPS כי לקוחה מישראל שלחה לי הודעה שהמספר מעקב לא נמצא . הסברתי לה שלוקח לאתר משלוחים בין שבוע לשבוע וחצי לאתר את מספר המעקב ושתתאזר בסבלנות.
מקווה לטוב!!
 
למעלה