זקוק לעזרה בוגע למידע על רכבת בתוך פ"ת?
שלום, אני עומד לקנות דירה בקבוצת רכישה על מתחם בפ"ת שנמכר ב-2007 לגמול נכסים והם איבדו את מימון הבנק לפרוייקט ולכן מוכרים את הקרקע. (היה ידוע בתור פרוייקט M) המתחם נמצא בפינה הצפון מערבית של צומת הרחובות גיסין פיינשטיין בפ"ת. איך זה קשור לתחב"צ? למרות שהדירה שעליה אנו חושבים פונה לצפון מערב, אני מודאג מקרבת מסילת הרכבת שעוברת בצומת ולא ברורות לי התוכניות לגביה. לטענת היזם תהיה שם רכבת קלה ולא מרעישה שבכלל תעבור מתחת לאדמה. (היא תתחפר כמה מאות מטרים מצפון מערב לצומת לתוך האדמה). בעירייה נתקלתי באנשים שלא יודעים כל כך להסביר. אני חושש משמועות על תוכנית לרכבת רגילה (לא קלה !!!) שאמורה להתפצל מקו בני ברק סגולה ולהגיע לתחנה המרכזית בפ"ת. במיוחד לאור העובדה שכל מי שמכניס את הערכים "גמול אקוסטי" ב-Google רואה שתוכננה הוצאה של 800 אלף דולר לבניית קיר אקוסטי ע"י חברת גמול לפני שנכשל מימון הפרוייקט שלה. הוצאה שלי לא נאמר ע"י היזם שאהיה שותף לה. אודה מאוד למי מחברי הפורום שיוכל לשפוך אור על הסוגייה.
שלום, אני עומד לקנות דירה בקבוצת רכישה על מתחם בפ"ת שנמכר ב-2007 לגמול נכסים והם איבדו את מימון הבנק לפרוייקט ולכן מוכרים את הקרקע. (היה ידוע בתור פרוייקט M) המתחם נמצא בפינה הצפון מערבית של צומת הרחובות גיסין פיינשטיין בפ"ת. איך זה קשור לתחב"צ? למרות שהדירה שעליה אנו חושבים פונה לצפון מערב, אני מודאג מקרבת מסילת הרכבת שעוברת בצומת ולא ברורות לי התוכניות לגביה. לטענת היזם תהיה שם רכבת קלה ולא מרעישה שבכלל תעבור מתחת לאדמה. (היא תתחפר כמה מאות מטרים מצפון מערב לצומת לתוך האדמה). בעירייה נתקלתי באנשים שלא יודעים כל כך להסביר. אני חושש משמועות על תוכנית לרכבת רגילה (לא קלה !!!) שאמורה להתפצל מקו בני ברק סגולה ולהגיע לתחנה המרכזית בפ"ת. במיוחד לאור העובדה שכל מי שמכניס את הערכים "גמול אקוסטי" ב-Google רואה שתוכננה הוצאה של 800 אלף דולר לבניית קיר אקוסטי ע"י חברת גמול לפני שנכשל מימון הפרוייקט שלה. הוצאה שלי לא נאמר ע"י היזם שאהיה שותף לה. אודה מאוד למי מחברי הפורום שיוכל לשפוך אור על הסוגייה.