זקוקה להמלצה בדחיפות

זקוקה להמלצה בדחיפות

שלום לכם , מה קורה ? אני מקווה שהכל אחלה איתכם. תראו אני בבעיה , כבר יותר מחודשיים לא קראתי ספר אהבה טוב ! אני רצינית , אני נורא בררנית בספרים שאני קוראת ולא מוכנה לקרוא רומנים על אנשים בגיד 20+.... כנראה שאני עדין לא התבגרתי כי אני אוהבת ספרים על נערים או נערות בנות 16-17 + שמתלבטות באהבות שלהם ,חוות דברים חדשים וכל מיני שטויות כאלה , אני גם אוהבת ספרים אחרים ,אבל אני כל כך מחפשת ספר שישאיר עלי רושם טוב , כזה ספר שמאוד יעניין אותי , אני נורא אוהבת את סיפרי האהבה אבל גם פנטזיה . אני לא אוהבת ספרים עבי כרס אבל אם יפול אחד כזה לידי אנילא אהסס לבלוע אותו , אז בבקשה , יש לכם ספרים מעניינים על אהבות, אכזבות , התלבטוית , כל דבר מענין להמליץ לי עליו ? אני מחפשת סיגנון צעיר , משהו שישאיר עלי רושם . משהו על החיים
 

GeJuFan

New member
וואו

ת'אמת אני ממש לא יכולה לעזור לך כי אני מתה על ספרים עבים(עדיף כ- 350+ עמודים). אבל תשמעי תבדקי באתרים ואם תראי משהו נחמד תנסי להזמין אותו. יש רשת אחת ממש מדליקה אם מלא ספרי שחכתי איך קוראים לה. יש אחת מולא בי"ח וולפסון בחולון. בכל מקרה אם אני אזכר אני אודיע לך. אבל הכי טוב תרשמי לספריה הציבורית.
 
להזמין מאתרים?

ממש ממש לא כדאי המחירים שם,בכל האתרים שיצא לי לראות,הם בשמיים וההזמנה גם כן עולה הרבה כסף. ככה שהכי משתלם זה כמו ש GeJuFan אמרה,זה להירשם לספריה,או לקנות בחנויות ספרים שהמחירים שם זולים
 
מומלץ מאד!!!

אם את רוצה לקרוא ספר טוב שישאר לך רושם עוד הרבה זמן אחרי שתגמרי אותו אני ממליצה לך לקרוא את "שבועת רחל" של מיכל שלו. למרות שזה לא ספר קצר והגיבורים יחסית מבוגרים זה ממש שווה.. אם את רוצה ספר יותר קצר (פחות רומנטי) כדאי לך לקרוא "נערה עם עגיל פנינה " של טרייסי שבלייה. מומלץ בחום!
 

מיה אחת

New member
"מלאכי עליון" עדיף בהחלט

על "שבועת רחל", אם במיכל שלו עסקינן. "מלאכי עליון" הוא רומן רומנטי טוב, מהודק ותכליתי, שלא מתברבר ומתייפייף כמו "שבועת רחל". שלא תבינו לא נכון, גם שבועת רחל כיפי בעיני (אני קוראת רק את החלק העכשווי ומתעלמת מהסיפור ההיסטורי), אבל "מלאכי עליון" עולה עליו.
 
../images/Emo124.gif../images/Emo124.gif../images/Emo124.gif מיכל שלו

אני ממש ממליצה לקרוא את הספרים של הסופרת הזאת. הכי הכי התרשמתי: מלאכי עליון באמת שווה לקחת אותו. שבועת רחל בהחלט חביב אבל 100 חורפים הוא קצת ירידה ברמה בשביל שלו. יש סיכוי שהיא תוציא עוד ספרים?
 
למעלה