זליגת חשמל חריפה מהמצבר...
ברשותי רנו קליאו 2005 אטומאט.
מצבר 55 אמפר...
כבר כמה חודשים שאני חווה מצבר מת בבואי להתניע אחרי סופ"ש בו הרכב לא זז...
נאמר לי שהדבר מצביע על זליגת חשמל...
בתחילה החלפתי מצבר, לאחר שבמוסך אמרו שהוא שבק את חייו... אחר כך כשנגשתי למוסך אחר, גבה 350 ש"ח על חיישן מסויים, שלטענתו היה מקור התקלה.
בפועל, עדיין לא נפתרה הבעיה! ואין עם מי לדבר...
ברצוני לגלות אני בעצמי את מקור המעגל או החיווט התקול ברכב. ולא להקיז סכומים נוספים למצולות...
אני מודע לכך שאצטרך להצטייד ב'רב מודד' בכדי לגלות את מקור הבעיה.
בכל אופן רציתי מעט הסבר על דרכי הפעולה ואופן הבדיקה על מנת שאצליח לעלות על מקור הבעיה...
אשמח לתאור הפעולות אותם אצטרך לבצע...
תודה רבה מאוד מראש...
נ.ב. אשמח להמלצה על מכשיר רב מודד 'מסויים' כמובן, לא צעצוע. אך גם לא את הקצה השני שבסקאלת המקצוענות... משהו איכותי במחיר שפוי לאדם סטנדרטי...
ברשותי רנו קליאו 2005 אטומאט.
מצבר 55 אמפר...
כבר כמה חודשים שאני חווה מצבר מת בבואי להתניע אחרי סופ"ש בו הרכב לא זז...
נאמר לי שהדבר מצביע על זליגת חשמל...
בתחילה החלפתי מצבר, לאחר שבמוסך אמרו שהוא שבק את חייו... אחר כך כשנגשתי למוסך אחר, גבה 350 ש"ח על חיישן מסויים, שלטענתו היה מקור התקלה.
בפועל, עדיין לא נפתרה הבעיה! ואין עם מי לדבר...
ברצוני לגלות אני בעצמי את מקור המעגל או החיווט התקול ברכב. ולא להקיז סכומים נוספים למצולות...
אני מודע לכך שאצטרך להצטייד ב'רב מודד' בכדי לגלות את מקור הבעיה.
בכל אופן רציתי מעט הסבר על דרכי הפעולה ואופן הבדיקה על מנת שאצליח לעלות על מקור הבעיה...
אשמח לתאור הפעולות אותם אצטרך לבצע...
תודה רבה מאוד מראש...
נ.ב. אשמח להמלצה על מכשיר רב מודד 'מסויים' כמובן, לא צעצוע. אך גם לא את הקצה השני שבסקאלת המקצוענות... משהו איכותי במחיר שפוי לאדם סטנדרטי...