זוגיות רעה, נמאס לי ממנה

dayoogla

New member
שים לב שהוא מתאר מצב שנמשך כבר שנים לדבריו

לא סיפור של השבועות/חודשים האחרונים.
 

שילה1

New member
שכחת לציין:יש גם נשים כאלו

ויש גם גברים אבל לא רק. ואין להכליל.
 
נשמע רע מאד

אחרי הרבה שנים שעשו לך שטיפת מוח והקטנה, כנראה שהתחלת להאמין לזה בעצמך. לדעתי אתה חייב להתנתק ממנה ולהתחיל לבנות את עצמך מחדש. ואם קשה לך לעשות את המהלך לבד, אז לך למישהו שיעזור לך למצוא בעצמך את הכוח לשנות. ותזהר למי אתה פונה, חלק מהפסיכולוגים עוזרים לך להשלים עם המצב. לצערי אומרת את זה מניסיון כי הייתי אצל אחת כזאת עד שהבנתי מה היא עושה. המצב שלך זה לא כוח עליון ולא גזירה משמיים, זה מצב שנקלעת אליו ואתה צריך לצאת ממנו ולא להשלים איתו.

בהצלחה!
 

dayoogla

New member
לגבי מה שכתבת על פסיכולוגים

חלקם רואים את התפקיד שלהם והיעד של הטיפול לגרום למטופל להרגיש טוב. רק חבל שלהרגיש טוב בטווח הקצר זה לפעמים לא מה שהכי טוב למטופל.

סתם, נזכרתי שבפורום המקביל לזה, (פורום טיפול זוגי) מנהלת הפורום כתבה שהיא רואה את זה ככישלון אישי ומקצועי בכל פעם שזוג נפרד. אני חושב שזאת טעות ענקית. כי יש זוגות שבפירוש צריכים להיפרד לטובת כל הצדדים.
 

מריוס זכריה

Member
מנהל
מסכים

אכן, לפעמים פרידה היא הסיום הנכון יותר לשני הצדדים.
ההחלטה היא כמובן שלהם.
&nbsp
מטפל אמור מצד אחד לראות את התמונה הרחבה, לאוו דווקא קצרת טווח.
מצד שני, זו אינה הדיעה שלו שקובעת, אלא זו של המטופל/ים.
ומצד שלישי, חשוב שמטפל מביא נקודת מבט חדשה. אבל נקודת מבט איננה אומרת מה נכון לעשות בסוף.
בקיצור, זה מורכב.
____________________________________
מריוס זכריה, מטפל, מנחה ויועץ אישי, זוגי ומשפחתי
 

Il Sole Sorgera

New member
תודה לשניכם אבל אני חושב שטיפול פסיכולוגי פחות מתאים עכשיו

עכשיו אני צריך לקבל כל מיני החלטות קשות. אני נוטה יותר ויותר ללכת לכיוון של פרידה. אולי בהמשך ארצה לדבר עם איש מקצוע על צה שקרה ומה הלאה.
 

שילה1

New member
אם תרשה לי.אתה בפרשת דרכים

ובמצב רגשי לא קל. לדעתי-זה הזמן ליעוץ פסיכולוגי. יתכן ויעזור לך להחליט מהר יותר.
 
לגמרי


 
באמת בעיה קשה.

הייתי מייעצת לך לשבת עם עצמך במקום נייטרלי, עם דף ועט, ולפרק לגורמים אחד לאחד מה רע לך בנישואים האלה. ואיך אתה מתגבר על כל קושי בנפרד. כשהגוש הגדול והמפחיד הזה (הפחד) מפורק לגורמים, יהיה לך יותר קל להתמודדת
דבר שני תרשום אולי מה כן טוב פה, ומה אתה מפסיד מפרידה. אם אחר כל זה עדיין יהיה לך קשה להחליט, גש ליועץ לעניני נישואים, עדיף עם בת הזוג. אבל בשום מקרה אסור לך להישאר במקום שרע לך.
 

Cherry Bloom

New member
דעתי ומתנצל מראש שכנראה שלא תאהב מה שאני הולך להגיד

כדאי לך קודם, לפני שאתה מקבל החלטה, לשבת לחשוב, לבד או עם יועץ, לנתח איך הגעת למצב הזה. כי אם לא תעשה זאת ולא תבין איך יכולת לעשות דברים אחרת, יש סיכוי טוב שגם במערכת יחסים עתידית (בהנחה שתיפרד) תמצא עצמך חוזר על אותן טעויות ונקלע לסיטואציה דומה. אני אומר זאת מכיוון שנורא קל להאשים את הצד השני. נכון, היא מתנהגת אליך בצורה נבזית וזה לא מגיע לך. אבל במערכות יחסים תמיד יש שני אנשים ויש אינטארקציה ודינמיקה מסויימת בינכם ולכן אם תרצה או לא תרצה, אתה שותף למצב.

ואני לא אומר את זה בצורה ביקורתית אלא משהו שכדאי לך לחשוב עליו ולקבל החלטה מושכלת ולמנף את ההחלטה לקראת חיים טובים יותר. רק הצלחה.
 
כאישה גרושה

שמצבה הכלכלי היה הרבה יותר גרוע משלכם כשהייתי נשואה (התגרשנו עם חובות שחילקנו חצי חצי) עצתי ברח כל עוד נפשך בך! ענייני הכספים מסתדרים בסוף. אפילו אם יש ירידה ברמת החיים אין מחיר לשקט הנפשי!
נתק מהילדים? בולשיט הילדים שלי מתים גם עלי וגם על הגרוש שלי.
שום טיפול ושום כלום, הכל בולשיט.
לא טוב לך במשך הרבה זמן? אותה לא תוכל לשנות רק את עצמך! תחתוך בבשר החי וכמה שיותר מהר. היא נשמעת אישה מהגיהנום. חבל על הבריאות שלך.
 
למעלה