זה כבר לא הכוכב הבא לאירוויזיון, זה הכוכב הבא לביזיון

סטילהוק

New member
לקרצייה הזה אסי עזר אין חוש הומור, יש חוש חמור

וכל מי שצוחק מבדיחות הדיקט העלובות שלו, הוא בדיוק כמוהו עם חוש חמור, שצוחק מכל אידיוט שמספר בדיחת קרש. אבל הפעם הבדיחה היא על חשבונו, כי מה שהוא עשה עם קובי זה דבר שלא ייעשה, ובטח לא בפריים טיים. ואני מאוד מקווה שיפטרו אותו על הבדיחה אחת יותר מדי הזאת שלו. למרות שהסיכויים שזה יקרה שואפים לאפס.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
הוא מדבר על רגישות לפול שעוברת בגנים, כנראה מחסור ב-G6PD

(אנזים) וזו לא אלרגיה ולא בהכרח מתים מזה... למעשה אני מכירה אנשים שחיו עשרות שנים עם מחסור באנזים ולא היו מודעים לכך, אחד מהם גם אכל פה ושם פול בחייו, ולא קרה לו שום דבר מיוחד (הוא כן חווה תופעות אחרות שמאפיינות את המוטציה הזאת). מאז שהוא יודע הוא כמובן נמנע מפול (ומתרופות אסורות) ויודע מאילו מצבים להיזהר.
&nbsp
אבל לא מדובר באלרגיה, זה יותר דומה לרגישות ללקטוז מהבחינה הזאת (גם שם חסר אנזים), ובכך אני מנסה לומר שהגודל כן קובע, כלומר המינון משפיע, ולא סביר שמינון קטן יהרוג אותך (לכל היותר יגרום לך אי-נעימות).
&nbsp
גם במינון בעייתי זו לא אלרגיה ולא נכנסים לשוק אנפילקטי ולא מתים מזה כ"כ מהר. וגם כשכן מדובר באלרגיה למזון, לא כל אלרגיה מסכנת חיים, כידוע. יש אנשים שדומעים, מתעטשים וחווים תופעות אחרות לא נעימות אך לא מסכנות חיים. יש לי חברה שמקבלת פריחה מאכילת תותים (והיא כ"כ רגישה שאפילו נשיקה עם בן הזוג אחרי שהוא שתה מילקשייק תות השפיעה עליה). ולכן לא חייבים לכתוב שהמשמעות האחת והיחידה האפשרית היא "למות!!!". היא לא (לא לכולם).
&nbsp
זו כמובן ממש לא סיבה לאכול מזון שאינו בריא לך (או אפילו "סתם" גורם לך להרגיש רע), לא לנקוט משנה זהירות (חשוב בהחלט) או להקשיב לאסי עזר (בכל דבר). וזו ודאי לא סיבה לשדר את נפיחות המוח שלו, שקשת ממשיכים לממן מסיבות שאינן ברורות לי. אני אפילו לא חושבת שהוא מביא רייטינג, אלא התוכניות שהוא מנחה (ויצליחו לא פחות, אם לא יותר, בלעדיו).
 
למעלה