ימים יגידו אם זה רציניועדת טרכטנברג ותחבורה ציבורית
הוועדה כתבה בדף הפייסבוק שלה שלא תעסוק בתחבורה ציבורית - וחזרה בה, בעקבות לחץ ציבורי.
רק זה היה חסר לנו , עוד ועדת חקירהועדת טרכטנברג ותחבורה ציבורית
הוועדה כתבה בדף הפייסבוק שלה שלא תעסוק בתחבורה ציבורית - וחזרה בה, בעקבות לחץ ציבורי.
אני אגיד לך מה לטרכטנברג ולתחבורה ציבוריתרק זה היה חסר לנו , עוד ועדת חקירה
הרי היתה ועדה כזאת כשמופז היה שר התחבורה והיא לא ממש תרמה יותר מדי , אז במה זאת בדיוק תועיל הועדה הזאת, מה לטרכטנברג ולתחבורה ציבורית . בכלל הפכנו ליהות עם שמכור לועדות חקירה , מספיק לאגד סביב השולחן כמה "מצליחנים" כמו כלכלנים,שופטים ואנשי צבא והם כבר יעשו קסמים .
ובמה טרכטנברג יעזור?אני אגיד לך מה לטרכטנברג ולתחבורה ציבורית
האם אתה יכול לדמיין מה שאנחנו קוראים "צדק חברתי" כשרק בעלי רכב פרטי נהנים מחופש תנועה? כשהנוסעים בתחבורה ציבורית הם נוסעים סוג ב'? האם הקריאה של הממשלה לצעירים לעבור לפריפריה באמת ישימה בלי תחבורה ציבורית יעילה? האם יתכן "צדק חברתי" כשרק בעלי רכב יכולים להתנייד בסופי שבוע ובחגים? נקודות למחשבה...
בתור התחלה דרוש שינוי גישהובמה טרכטנברג יעזור?
מה יש לו שיטות שאנחנו לא מכירים איך להעלות תדירות ? מה הוא יודע להפליץ נהגים ?
מה זה "דרוש שינוי גישה"? מה אתה אלון גל?בתור התחלה דרוש שינוי גישה
להתחיל להתייחס לתחבורה ציבורית כאל תשתית חיונית ולא כמשהו שמיועד רק למי שאין לו ברירה אחרת. ויש הרבה מה לעשות, נתחיל בשיתוף הנוסעים בתכנון התחבורה הציבורית ולהפסיק להעדיף את המפעילים על פני הנוסעים.
אז מה הפתרון לדעתך?מה זה "דרוש שינוי גישה"? מה אתה אלון גל?
יש לי כמהאז מה הפתרון לדעתך?
או שאתה חושב שהתחבורה הציבורית בארץ במצב מעולה ואין מה לשפר?
מסכים לכל מה שכתבתיש לי כמה
1.לעשות נת"צים בכל מרכז תל אביב ולא רק בחלק ממנה(שזה ממילא בתכנית של משרד התחבורה). 2.לאכוף את הנת"צים האלה. 3.להפריד בין הנהג לנוסעים +תוספת שכר, ובכך להפוך את מקצוע הנהגות למקצוע בעל ביקוש ולפתור את המחסור בנהגים. 4.לפתוח כבר את הנת"צ בין אורלוב לבלינסון ,ולתת קדימות ברמזורים לאוטובוסים (כיום האוטובוסים שנוסעים בנתצ שבין בלינסון לגהה דווקא סובלים מאפליה ברמזורים למרבה האבסורד).
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.