התנערות מאחריות לכיריים של חברת מולר muller
רכשנו לפני 10 חודשים כיריים של muller .לפי כמה ימים התחיל ריח של גז מהכיריים התקשרתי לשירות לקוחות של חברת מולר בקשתי שירות של טכנאי ,הנציגה אמרה שהיא רוצה לראות חשבונית של המתקין שהתקין לי את הכיריים שאלתי מה הקשר למתקין הוא חיבר את הכיריים ועד עכשיו הכול היה בסדר ועכשיו יש כנראה דליפה מהכיריים הם עדין באחריות אני מבקש שישלחו טכנאי במסגרת האחריות לתקן את הכיריים ,הנציגה אמרה שהיא יכולה לשלוח טכנאי בתשלום כי אין לי את החשבונית של האיש שהתקין את הכיריים. מדובר בניסיון להתנער מאחריות למוצר על פי חוק .שכל אחד יקרא ויחליט אם הוא רוצה לרכוש מוצרים של חברה שמתנערת מאחריות .
רכשנו לפני 10 חודשים כיריים של muller .לפי כמה ימים התחיל ריח של גז מהכיריים התקשרתי לשירות לקוחות של חברת מולר בקשתי שירות של טכנאי ,הנציגה אמרה שהיא רוצה לראות חשבונית של המתקין שהתקין לי את הכיריים שאלתי מה הקשר למתקין הוא חיבר את הכיריים ועד עכשיו הכול היה בסדר ועכשיו יש כנראה דליפה מהכיריים הם עדין באחריות אני מבקש שישלחו טכנאי במסגרת האחריות לתקן את הכיריים ,הנציגה אמרה שהיא יכולה לשלוח טכנאי בתשלום כי אין לי את החשבונית של האיש שהתקין את הכיריים. מדובר בניסיון להתנער מאחריות למוצר על פי חוק .שכל אחד יקרא ויחליט אם הוא רוצה לרכוש מוצרים של חברה שמתנערת מאחריות .