התנדבות לאחר קבלת פרופיל 21

  • פותח הנושא see9
  • פורסם בתאריך

see9

New member
התנדבות לאחר קבלת פרופיל 21

שלום, סיפור אישי קצר ולאחר מכן מספר שאלות ^-^
עברתי טירונות 02, במהלכה נכנסתי לדיכאון (סיבות אישיות). בסוף הטירונות, לאחר ההליך הרגיל של קבלת פרופיל 21 "נפשי" (קב"ן , פסיכיאטר וועדה רפואית) , נקבע פרופיל 21 ושוחררתי מהצבא. תמיד הייתה לי מוטיבציה גבוהה (שעדיין קיימת) לשרת בצה"ל , בתפקיד מאתגר שדורש עבודת צוות ומחשבה ברמה גבוהה, אין לי בעיה לעבוד קשה, לישון בבסיס סגור ואני בעל רצון להוכיח את עצמי.
אם זה משנה משהו, אני בוגר מגמה מדעית (36 יח"ל) עם אנגלית ברמה גבוהה מאוד, אני גם לומד מחשבים באופן עצמאי (מהרצאות של מכללה).
אעבור לשאלות:
1. האם קיימת אפשרות להתנדב לשירות צבאי לאחר שנקבע פרופיל 21 בסוף הטירונות?
2. מה הסיכוי לקבלתי כמתנדב בצה"ל, לתפקידים של תומך לחימה(מאתגרים, כפי שתיארתי לעיל) במקומות כמו חיל המודיעין, יחידות מיוחדות למיניהן (כמו מגלן, אגוז, שלדג, 669 וכו') או תפקידים כמו ל"א או פקח טיסה?
3. אם התשובה לשאלה הראשונה חיובית, במה שונה הליך ההתנדבות אותו עלי לעבור בהשוואה להליך אותו עוברים מלשבים אשר נקבע להם פרופיל 21?
אני מקווה שתקופה קצרה של מצב רוח ירוד לא תשלול את היכולת שלי להשתלב בתפקיד איכותי ויחידה טובה בצה"ל, ושהעובדה ששוחררתי מהצבא עם פרופיל 21 לא תגרע מהיכולת שלי לקבל תפקיד משמעותי!
תודה מראש לעונה/ים וסליחה על המגילה שרשמתי :)
 

noboya

New member
התנדבות על סעיף נפשי

שלום,
קודם כל - הפורום הזה במקור בשביל מתנדבים על סעיף רפואי, רובנו לא יודעים הרבה על התנדבות בסעיף נפשי.
לגבי השאלות שלך:
1. קיימת אפשרות להתנדב ואפשרות להעלות פרופיל. שתיהן דורשות מכתב מהפסיכיאטר/פסיכולוג שלך, וכדאי לצפות לתהליך ארוך עם הרבה טפסים ומסמכים.
2. רוב התפקידים שהזכרת מצריכים סיווג בטחוני, קשה מאוד להשיג כזה כמתנדב על סעיף נפשי (אבל היו מקרים בעבר שזה אושר). יש תפקידים לא פחות מועילים ומאתגרים שלא מצריכים סיווג בטחוני.
3. אם מדובר כאן על ירידה זמנית שחלפה, יש סיכוי טוב שתצליח להעלות פרופיל ולהתגייס מחדש כחייל רגיל. אבל אם זה משהו קבוע או שאתה צריך לקחת תרופות פסיכיאטריות כנראה יהיה לך תהליך התנדבות.
&nbsp
בהצלחה!
 
למעלה