הפיג'ו 308 היא משפחתית. השאר הן סופרמיני או מבוססות על
סופרמיני, שזה דרגה אחת למטה. יש לזה משמעויות מבחינת איכות החומרים והאבזור וגם איכות הנסיעה. הפיג'ו הכי טובה בכל אלו. אמינות? הייתי מהמר על יתרון קל לקיה, ואת הראפיד ממקם אחרונה, אבל הפערים לדעתי קטנים, כך שהעסק תלוי בעיקר במזל וכמה טוב הרכב תוחזק. אגב, הקיה לא מצטיינת בנוחות נסיעה, והראפיד פשוט נוקשה. עוד אופציות - סיטרואן קקטוס (מתלים מאוד נוחים. אבל קצת רועשת בכביש בין עירוני), פורד פוקוס (אחרי מתיחת הפנים, 2016) אם היא נכנסת בתקציב. נוחה ונעימה, ובאופן כללי המון אוטו בשביל מעט כסף בגלל מוניטין האמינות הבעייתי של דגמי 2011-2015 - שלא ממש רלוונטי אחרי מתיחת הפנים.
סופרמיני, שזה דרגה אחת למטה. יש לזה משמעויות מבחינת איכות החומרים והאבזור וגם איכות הנסיעה. הפיג'ו הכי טובה בכל אלו. אמינות? הייתי מהמר על יתרון קל לקיה, ואת הראפיד ממקם אחרונה, אבל הפערים לדעתי קטנים, כך שהעסק תלוי בעיקר במזל וכמה טוב הרכב תוחזק. אגב, הקיה לא מצטיינת בנוחות נסיעה, והראפיד פשוט נוקשה. עוד אופציות - סיטרואן קקטוס (מתלים מאוד נוחים. אבל קצת רועשת בכביש בין עירוני), פורד פוקוס (אחרי מתיחת הפנים, 2016) אם היא נכנסת בתקציב. נוחה ונעימה, ובאופן כללי המון אוטו בשביל מעט כסף בגלל מוניטין האמינות הבעייתי של דגמי 2011-2015 - שלא ממש רלוונטי אחרי מתיחת הפנים.