"התחלנו בבנייה מחדש"

"התחלנו בבנייה מחדש"




כריסטיאן-קרלסן: "התחלנו בבנייה מחדש"
הספורט דירקטור החדש של מכבי חיפה סימן מטרות בראיון לאתר הרשמי: "זו צריכה להיות קבוצה ולא אוסף של כוכבים, השחקנים שיבואו יתאימו לאופי של המועדון ולא ישחקו למען עצמם". על הקהל: "נדהמתי, מעודד כמו בדרום אמריקה. זו תהיה חוויה". מו"מ מתקדם מתנהל בין הירוקים למכבי ת"א להעברתו של אלירן עטר
שמעון אלבז

. . . על התוכניות לעתיד: "ראשית, חשוב לנו כבסיס לבנות קבוצה. כולנו חושבים שמכבי חיפה צריכה להיות קודם קבוצה ולא אוסף של כוכבים, החל תהליך של בנייה מחדש. לא מעט שחקנים עזבו בהם שחקני נבחרת ושחקנים חדשים יגיעו, כי צריך להביא עוד מספר שחקנים, אבל הם לא יבואו בשביל להגיד שהבאנו חיזוק אלא שחקנים שהם 100 אחוז למען הקבוצה המתאימים לאופי של המועדון ולא משחקים שהם קודם למען עצמם. החל תהליך של בנייה וזה תהליך שלוקח זמן". . .
 
קרלסן: בונים מחדש, מתחבר לחשיבה של רוני לוי


דורון בן דור מדווח:


המנהל הספורטיבי של מכבי חיפה העניק ראיון לאתר הרשמי: "נהיה קבוצה ולא אוסף של כוכבים", "צריכים עוד שחקנים, אבל התהליך ייקח זמן" :
תור כריסטיאן קרלסן, המנהל הספורטיבי של מכבי חיפה, העניק היום (ראשון) ראיון נחרב לאתר הרשמי של המועדון ובו דיבר על ההתאקלמות בישראל והתכניות לעונה הבאה. קרלסן הנורבגי שוהה עם הקבוצה במחנה האימונים באוסטריה.
"עקבתי אחר הכדורגל הישראלי שהתקדם מאוד. ביקשתי לבוא לישראל למספר ימים להכיר את האנשים, לבקר במועדון ואז לקבל החלטה בנושא. הכרתי את יענקל'ה, עוזי, אסף ורוני, מדובר באנשים מדהימים. הם נתנו לי הרבה אינפורמציה על המועדון והמטרות.
 
למעלה