השר בן גביר עושה ספונג'ה מעציצי הליכוד הסתומים .

קחו לדוגמא את שר התקשורת. עציץ סתום שמגיע למשרד התקשורת יום יום ולא מבין מה הוא עושה שם. התפקיד שלך כשר התקשורת היה במלחמה הזאת לסגור את ערוצי התרעלה 12 ו 13 אבל הם חירבנו ומחרבנים עליך. הכי טוב תתפטר.
בכללי ברגע שאתם רואים בטמבלוויזיה שלכם שר לא משנה מי חוץ מטלי גוטליב וזה שמדבר עם הידיים שכחתי את שמו (תיכף אזכר) זה הגיל :)
חוץ משני אלה כל השרים שם הם עגלות סתומים מהתחת.
בן גביר מסתחבק איתם ואומר להם כמו המורה בבית הספר למפגרים ציטוט: יש להפסיק לאלתר את הכנסת המשאיות. "אנחנו גם אוכלים את הדגים המסריחים וגם מגורשים מהעיר. גם לא מפסיקים להעביר הומניטרי, גם יש טענות נגדנו עכשיו, וגם עוצרים לנו נשק".
הוא ממשיך ומסביר להם שצריך להפסיק לפחד. אתם מפחדים מהאמריקאים ולא מעמידים אותם במקום.
ציטוט: לכם אני מציע, הנה יש הזדמנות להפחית הומניטרי - כל עוד לחטופים שלנו לא מועבר הומניטרי. צריך לדבר עם האמריקאים בכבוד אבל להבהיר להם שאם יש עלינו סנקציות, יש פחות הומניטרי". את כל זה הוא אומר להם מעל הראש של נתניהו כאילו בשביל מה אתם יושבים כאן במשרדים הממוזגים שלכם? לגרד כל היום את התחת?

חכו זה לא נגמר ומדובר בישיבת קבינט המורחב ציטוט: השר בצלאל סמוטריץ' השיב לשר בן גביר בעקיצה: "לדבר בכבוד כמו הציוץ שלך?" ("חמאס❤️ביידן"). בן גביר הגיב וציין כי "דווקא כתבתי בעדינות רבה, יחסית למה שרוב הישראלים חושבים על ההתנהגות חסרת התקדים כלפינו". השרה גילה גמליאל אמרה בציניות: "הוא אפילו רומנטיקן, הוסיף לב".

בשלב הזה ראש הממשלה בנימין נתניהו צחק כאשר בן גביר אמר כי "ירבו ציוצים כאלה, מצפה מכל שרי הממשלה להצטרף אלי. יש תמיכה במה שאמרתי לא רק על ידי טראמפ שאמר דברים מאוד מאוד חשובים אלא גם על ידי חלק מהדמוקרטים".
עשה מהם ספונג'ה ויצא החוצה לחזור למשרד הבט"פ למרר ללקקן העלוב נפש (המפכ"ל) את החיים.
שאפו לבן גביר
לא רציתם אותו כחייל בצה"ל קיבלתם אותו כחייל במשרד הביטחון כדי לתקן את כל מה שהיה מקולקל והיה הרבה מקולקל במשטרה.
הוא עוד יהיה שר הביטחון וראש הממשלה של ציון בארץ ישראל.

וקצת חומר למחשבה אולי עדיף שר ביטחון שמבין בערבים ויודע לדבר ערבית מאשר שר ביטחון שמבין בביטחון ומתחת לאף שלו מתרחש ארוע שואה טבח ה 7.10 בבארי יאר וישובי עוטף ישראל בגבול רצועת עזה?
 
התפקיד שלך כשר התקשורת היה במלחמה הזאת לסגור את ערוצי התרעלה 12 ו 13
אז אתה דיקטטור.

בושה שהדרדרת לזה.

מילא היית מראה לי כמה ערוץ 14 או ערוץ אחר או דברים נכוחים.

אבל לא אתה סתם מנווט לסגור צד אחד של הרוע ולא צד שני.

בקיצור ביביסט סמוי.

הרי אם אתה משאיר רק את הערוץ שתומך בליכוד אז מי יתחזק?
 
למעלה