עמוד השדרה
New member
מה הסיכוי שרכבת לקרית שמונה (שהרי לא תהיה ישירה) תגיע
למהירויות כאלה?
גם בגלל תחנות בדרך וגם בגלל טופוגרפיה הסיכוי לכך קלוש.
אותי מצחיק כשעוסקים בכך כאשר בלב הרשת המסילתית במדינה יש צוואר בקבוק שפוגע בשירות בכל הרשת.
כן, אני יודע שאני נודניק ומציק שכל הזמן חוזר לאותו הנושא, אבל סדרי עדיפויות ולהתחיל מהבסיס ולא מהמותרות זה לא עניין של מה בכך.
בא נבטיח שבעוד עשר שנים (הרי כותבים כאן שלפני כן זה בכל מקרה לא יקרה) ייפתר צוואר הבקבוק לפני שאנחנו מדברים על 230 קמ"ש.
מה הסיכוי שרכבת לקרית שמונה (שהרי לא תהיה ישירה) תגיעמסכים, למרות שאולי גם קו לקרית שמונה (תלוי מה יהיה הקו)
אולי יצדיק הגברת מהירות .
נדמה לי כבר נכתב בפורום שמטעמי יחסי ציבור, ייתכן והקו יהיה משהוא בסגנון באר שבע לקרית שמונה, אז קו כזה גם יכול להצדיק מהירות גבוהה יותר.
בקו החוף זה יהיה נחמד, אבל האמת גם 160 קמ"ש זה סביר.
אגב, סתם מתוך סקרנות, ברור שקו שנוסע ב220 קמ"ש צורך יותר חשמל, בכמה באמת תגדל צריכת חשמל של רכבת כזאת ביחס לקו רגיל שנוסע עד 160?
האם הדבר ידרוש מתח יותר גבוהה, שינוי בחשמולת, בתחנות השנאה?
למהירויות כאלה?
גם בגלל תחנות בדרך וגם בגלל טופוגרפיה הסיכוי לכך קלוש.
אותי מצחיק כשעוסקים בכך כאשר בלב הרשת המסילתית במדינה יש צוואר בקבוק שפוגע בשירות בכל הרשת.
כן, אני יודע שאני נודניק ומציק שכל הזמן חוזר לאותו הנושא, אבל סדרי עדיפויות ולהתחיל מהבסיס ולא מהמותרות זה לא עניין של מה בכך.
בא נבטיח שבעוד עשר שנים (הרי כותבים כאן שלפני כן זה בכל מקרה לא יקרה) ייפתר צוואר הבקבוק לפני שאנחנו מדברים על 230 קמ"ש.