השף של הטבע מציג: שישי בראנץ'!

גיל סלוקי, הלא הוא השף של הטבע, פוצח במסורת חדשה: ארוחת בראנץ' מפנקת בימי שישי נבחרים. הזדמנות נפלאה לטעום ממטעמי המשק והתוצרת הנפלאה שהשף סלוקי מציע.


גיל סלוקי 4.jpg
צילום: איתן וקסמן​


מאחורי גיל סלוקי עומד שלד איתן לחיזוק המותג שהוא "השף של הטבע". השלד כולל ארבע זרועות: התוצרת החקלאית הטרייה והאיכותית מהמשק הפרטי של גיל סלוקי, המגיעה במשלוח עד הבית לכל חלקי הארץ. סדנאות בישול מגוונות ומעשירות במגוון מטבחים ושיטות בישול. מעדנייה המשווקת את מיטב התוצרת החקלאית של מושב גבעתי ולבסוף הבייבי החדש והדובדבן שבקצפת – בראנץ' שישי מפנק וטעים במיוחד.


גיל סלוקי 3.jpg
צילום: איתן וקסמן

בכל אירוע השף סלוקי מארח בין 20-50 איש שנרשמו מבעוד מועד בשתי הגשות נפרדות. הגשה ראשונה מתקיימת בשעה 12:00 והגשה שנייה בשעה 14:00. כל ארוחה נמשכת בין שעתיים לשעתיים וחצי. יש להירשם מראש לכל הגשה.

הארוחה המפנקת כוללת 7 מנות בנוסח לבנוני אשר לקחו השראה ממטבח ילדותו של השף. כל המנות הן מעשה ידי השף סלוקי, שעושה שימוש בגידולים הטריים של המשק ובפרודוקטים האיכותיים ביותר. בכל ארוחה מוגשת שתייה קלה לצד שתייה חמה. מחיר לזוג עומד על 300 ש"ח (אין ארוחה ליחידים)עם ארוחה נפרדת לילדים.ייתכנו שינויים במנות בהתאם לקטיף בסמוך לבראנץ'.


גיל סלוקי תמונות.jpg

צילום: איתן וקסמן
אחרי הבראנץ' המפנק והמשביע, תוכלו להנות מהתוצרת החקלאית של המשק במעדנייה החדשה של השף סלוקי בה תוכלו לרכוש שמני זית וממרחים מיוחדים – הכול טרי והכל טעים!




מתי, איך, כמה ולמה?
נכון להיום, התאריכים בהם תתקיים ארוחת הבראנץ' של השף גיל סלוקי הם: 24.3, 31.3, 12.5, 2.6 - יש להירשם מראש לתאריך הנבחר
במייל [email protected]
בוואטסאפ 050-6338528
בקישור http://bit.ly/42eC7Jf
קישור לחנות: https://agri-chef.co.il/shop/
פייסבוק: השף של הטבע
אינסטגרם: gilsluki

 

קבצים מצורפים

  • גיל סלוקי 2.jpg
    גיל סלוקי 2.jpg
    KB 344.3 · צפיות: 1
למעלה