השנה החדשה שבפתח היא הזדמנות מעולה לרענן את שגרת הטיפוח שלך

פגשנו את ד"ר אינס ורנר מומחית ברפואת עור ובעלת ניסיון של 20 שנה בתחום האסתטיקה לשיחה על אנטיאייג'ינג ועל הטרנדים הכי חמים בתחום.



1694711186931.png

צילום: שי קדם​



ד"ר אינס מה כולנו חייבים לדעת על אנטיאייג'ינג?



תהליך ההזדקנות הוא חלק טבעי מהחיים המשפיע על גברים ונשים כאחד, אך יכולות להיות לו השפעות ייחודיות על נשים עקב שינויים הורמונליים ולחצים חברתיים. ככל שנשים מתבגרות, הן עשויות לחוות מגוון שינויים פיזיים ורגשיים שיכולים להשפיע על ההערכה העצמית ואיכות חייהן. עם זאת, עם התקדמות הרפואה האסתטית, יש כיום יותר אפשרויות מאי פעם לעזור לנשים לנווט את אתגרי ההזדקנות.



מבחינה פיזית, נשים עשויות להבחין בשינויים כגון קמטים, קמטים עדינים, עור נפול וירידה בייצור הקולגן. שינויים אלו עלולים להוביל לאובדן נפח בפנים, וכתוצאה מכך למראה עייף או מבוגר. בעידן בו המראה החיצוני הוא כרטיס הביקור שלנו – כולנו רוצים להיראות במיטבנו ולדחות עד כמה שאפשר את סימני הגיל.



רפואה אסתטית מציעה טיפולים שונים כדי לתת מענה לחששות אלו ולעזור לנשים להשיב את תחושת הביטחון העצמי. חומרי מילוי על בסיס חומצה היאלורונית יכולים להחזיר נפח שאבד ולמזער את הופעת הקמטים, ולהעניק לפנים מראה צעיר ורענן יותר. הזרקת בוטוקס יכולה להרפות זמנית את שרירי הפנים ולהפחית את הופעת הקמטים והקמטוטים.

בנוסף לטיפולי פנים, הרפואה האסתטית מציעה גם הליכים לעיצוב הגוף כדי לתת מענה לבעיות נפוצות הקשורות לגיל כמו כיסי שומן עיקשים או צלוליט. הליכים לא פולשניים כגון הקפאות שומן יכולים לסייע בהפחתת מצבורי שומן לא רצויים, בעוד טיפולי רדיו יכולים לשפר את גמישות העור ואת המרקם שלו.



יתר על כן, רפואה אסתטית משתרעת מעבר לשיפורים פיזיים בלבד. תחום רפואה זה, מזמין ומעודד נשים לשים את עצמן בפרונט, ולא להתבייש לטפל בעצמן ולאהוב את עצמן. משגרת טיפוח ועד להדרכה תזונתית, מטפלים באסתטיקה מספקים טיפול הוליסטי לתמיכה בנשים לאורך תהליך ההזדקנות.



חשוב לציין שבעוד שרפואה אסתטית יכולה לשפר מאוד את המראה והביטחון של האישה, היא אינה מהווה תחליף לאימוץ היופי הטבעי או קבלת תהליך ההזדקנות הטבעי. המסע של כל אדם הוא ייחודי, והמטרה צריכה להיות להרגיש נוח ומועצמת בעור שלו בכל גיל.



ד"ר אינס ורנר, בעלת המרכז הרפואי VERNER CLINIC בתל אביב, מומחית ברפואת עור ועוסקת בתחום האסתטיקה כבר מעל 20 שנה, מאמינה ביופי הטבעי שבכל אחד ואחת, וניסיונה העשיר בתחום מאפשר לה להתאים לכל מטופל ומטופלת את "החליפה המדויקת" של טיפולי האסתטיקה התפורה לפי מידה ולפי הצורך האינדיווידואלי של כל אחד.
 

קבצים מצורפים

  • 1694711170981.png
    1694711170981.png
    KB 761.2 · צפיות: 0
למעלה