השיר המתאים לתקופה הנוכחית " בלילות הקיץ החמים שום דבר

hananlv

New member
מומלץ להוסיף מפסק שמאפשר כיבוי ידני של המאוורר

טוב בעיקר למצבים שנאלצים לדומם ועדיין המאוורר עובד בגלל שהיוניט לא
חזר למצב סגור...
 

a c t i v e X

New member
אצלי המאוורר מחווט להפעלה רק עם מנוע עובד

דן טל סידר את זה איכשהו, בדיקו בגלל זה
&nbsp
 

doutsh

New member
אני חושב שזה שהמצבר ממסך את התופעה זה לא דבר רע

למעשה, זה בדיוק תפקידו.
מאחר וזה בזבזני להתקין סלילים ווסת טעינה המתאימים למקרה הגרוע ביותר, מתקינים כאלה שמתאימים למצב (שהיצרן חושב שהוא) הנפוץ ביותר, ומוסיפים מצבר כ"באפר".
במצב עבודה רגיל רוב הזמן המאורר לא פועל והמצבר טעון. כשהמאורר פועל המצבר מתרוקן לאט לאט, אבל אז כשהוא נכבה המצבר שוב נטען.
אם הרכיבה שלך היא כזו שרוב הזמן המאורר פועל, אכן המצב הנפוץ ביותר שלך שונה ואתה צריך להתאים את מערכת החשמל בהתאם, אבל באופן כללי אין טעם לכוון למקרה הגרוע ביותר.
 

ה ט ו ח ן

New member
סה"כ מסכים עם מה שכתבת. אכן אין רע בזה שהמצבר ממסך את

התופעה, כל עוד זה מספק את הרוכב. ואם נניח שפעם בשנה מתרוקן לך המצבר, זה בהחלט נסבל, ובשביל זה אישית לא הייתי נכנס להרפתקאה של חיזוק סלילים.

מה שמבאס בכל הסיפור של המאווררים, ולהבנתי זה נכון לרוב רובם של הכלים הלא מוזרקים, זה שהיצרן מוכר לנו בכיף ת'וונטות שלו, ולא ממש טורח ליידע אותנו, שמערכת החשמל לא תעמוד בעומס. לפחות ב HARD-PARTS של KTM לא ראיתי את האזהרה המתבקשת הזו.
 

doutsh

New member


 

buki56

New member
שמעו אתם קשוחים

אני כבר לפני חודש יצאתי לפגרה.
 

מיכהWR

New member
מישהו כבר כתב כאן לא מזמן, ואני מצטט: הדבר היחיד שיותר גרוע

מרכיבה בקייץ זה לא לרכב בקייץ.
 

DRZיוגי

New member
טיול לילה

אנחנו מקפידים לבצע לפחות אחד או שניים בכול קיץ,צריך להכנס למוד של טיול שבילים רגוע ולרכב בצמדים מקבילים כדאי לשפר את התאורה ולא לפתוח מרווחים גדולים .אין עיניין אתגרי ותמיד במסלול מוכר,הכיף פה זה האוירה המיוחדת,הקפה וחיות הלילה שפוגשים על הציר.
מומליץ מאוד לנסות,עדיף לא יותר מארבע רוכבים ולא צריך להגזים בכמות התאורה וגם רצוי לנמנע ממסלולים מלאים באבק כי בלילה אין רוח שמפזרת אותו.
 

enigo

New member
הדבר החשוב ביותר הוא להפנים שתפישת העומק נפגמת

ברכיבת לילה בגלל האור המרוכז שמגיע מכיוון שונה מזה שאנחנו רגילים. מי שלא מפנים את זה, עלול למצוא עצמו מתעופף בלי להבין למה (או לבלום בהיסטריה לפני שקע קטן בשביל, אבל זה פחות כואב).
 

ה ט ו ח ן

New member
זו לא תורה מסיני ... פשוט פעם אחת כנסו לתוך הלילה

ותבינו על מה מדובר.
כמובן שחובה תאורת קסדה טובה, כלומר שיש אור להיכן שמביטים, וחובה לרכב במסלול (שביל / סינגל) מוכר.
 
למעלה