השוד הגדול

evglev1

Well-known member
מנהל
תגובה לתגובה של הדר

בהחלט מרגישים את הקיצוצים עם הקטע שהכסף שז'וליו מצא לא מספיק כדי שלא יפנו אותו ואת הדודות. איך שבבצ'י התקשרה לכתובת שמצאה אבל שם אנשים אחרים והם העבירו למרסיו, אז לא הראו את שיחתה עם אנשים שהיא ביקשה מהם את מרסיו, אם כי אני לא יודע אם קטעים אלה היו בגרסה הברזילאית. ובכלל מעניין הקבלות שז'וליו ביקש, עברו פתאום לכספי החסכונות שהוא מצא ולא הראו מה קורה עם הקבלות ואם הסיבה לפינוי שהדודות לא באמת שילמו או שפשוט נוצר איזשהו חוב בגלל עליה במחיר. וכמובן לואיזה עם המארגנת, פגישה שפדריניו ארגן בחיפזון כדי שהיא לא תפגוש את אריק, מה שעזר אולי לכמה דקות. נראה שאריק בוטח מאוד מריה פיה, הוא סיפר לה שהוא מאוהב בלואיזה, נכדתו של פדריניו שממנו הוא קונה את המלון ושהיא לא יודעת שהוא קונה את המלון, נראה שהיא הצליחה לעבוד עליו טוב מאוד, עם הקטע של ידידה.

לא ממש הבנתי את התגובות של הקנגורה, אם זה דמיון או שבבצ'י מפעילה אותה איכשהו, אבל איכשהו הצופים רואים אותה בתור דמות הידידה של בבצ'י גם אם היא לא מדברת ובכל מקרה בפניה בבצ'י יכולה לשפוך את הלב שהיא לא מסוגלת עם אביה ולא ידוע אם יש לה חברות ורק לפני מרסיו והקנגורה היא נפתחת שהבית של אביה מזכיר לה את הטרגדיה של אובדן אימה ולכן היא רוצה להתרחק משם.

אכן בזכות בדיקת ההריון, אגב מוזר שלא סנדרה אלנה ולא מלגאטה לא ידעו מה משמעות הבדיקה, כי מלאגטה הבין אחרי שהוא קרא את ההוראות, פס אחד - אין הריון, שני פסים - יש הריון, הוא בעצמו לא ידע בדיוק כמו שסנדרה אלנה לא ידעה אבל גייס את סנדרה אלנה ואיגינלדו וז'וליו יודע שהשלושה מסכימים ושאין לו דרך אחרת להשיג את האלף או את השש ומשהו בנוסף לחסכונות כדי למנוע את הפינוי. וגם נראה שלאביו של מלגאטה או ויטור יש חשבון עם המלון, שהוא שואל בזעם אם הוא עדיין עובד שם. מדהים שדווקא ז'וליו שהוא במצוקה כלכלית הכי קשה הוא שהכי מתנגד ומהסס בקשר לגנבה.

הקטעים עם הכלב בהחלט מצחיקים, פרזדיס הזאת בינתיים ליצנית הסדרה.
 

faery18

New member
התגובות של הקנגורה זה בעצם הדמיון של בבת'

הבובה היא המפלט שלה לאור הטראומה שעברה בילדותה. היא מעבירה אלייה את הרגשות שלה וגם כשהיא איתה היא מרגישה פחות בודדה. היא זו שיוצרת חיים בבובה בדמיון שלה בעוד כולם רואים בה בובה רגילה לחלוטין
לכלב של ז'וליו והדודות שלו גם יש יחסית הרבה קטעים משעשעים מצחיק אותי איך נתנו לו את השם שרלוק


הסיפור עם אבא של מלאגטה שיושב בכלא ופדריניו מאוד מעניין. נראה שנגלה לאט לאט מה היה שם. בהמשך אתה תראה שיש עוד סיפור מסתורי ומסקרן בשכונה של ז'וליו סנדרה אלנה ומשפחת התיאטרון שגם לגביו עולים לא מעט סימני שאלה
 

evglev1

Well-known member
מנהל
פרק 3 - מריה פיה יודעת היטב לשחק את הידידה של אריק

הייתי בטוח שהיא "תפלוט" בפני לואיזה שאריק קנה את המלון, אך היא הסתפקה ברמז שהוא עוד לא אמר לה והייתה לו סיבה לבחון את הבניין ואחרי שאריק ולואיזה דיברו לאחר שאריק נתקע במעלית להרבה זמן היא אמרה הנה סיפרת לה והכול בסדר וחשבת שהיא תשנא אותך, אז לואיזה כבר לא יכלה לתת לו להשאיר אותה בסימן שאלה והוא נאלץ להודות, לזכותו יצויין שרצה לספר לה, רק ברגע האחרון רצה לדחות את זה ללאחר האירוע.

ופדריניו מאושר מהאפשרות לקחת את לואיזה וכך להרחיק אותה מאריק. מה שמוכיח שהיה בסיס לחשש של העובדים, כי אין לפדריניו טיפת אמון באריק, פשוט לא אכפת לו מה יעלה בגורל המלון שלו, לעומת זה מנכדתו כן אכפת לו, ולכן הוא לא מאמין שאריק מסוגל לתת לנכדתו את הכבוד הראוי לה.

השוד מסתבך, אגנאלדו אמנם משיג את הסיסמא, אך נותן במקומה את הנייר של המספרים עליהם התכוון להמר בלוטו, מזל שז'וליו התקשה למצוא את הפתק, אחרת האזעקה הייתה מופעלת וכך רגע לפני לחיצת הקוד הלא נכון אגנאלדו מתקשר ומודיע שטעה בנייר ומוסר את הסיסמא. סיסמא לא מספיקה יש משהו שמגן על הכספת, אבל מלאגטה מצליח לפתוח את זה. יש לציין שדווקא ז'וליו שהכי זקוק לכסף שמח שיש מעצור שמונע מהם את השוד, אך לא עם מלאגטה ולאחר ההצלחה כשהוא מדבר עם אגנאלדו הוא מתחיל לחשוב איך מלאגטה ידע כל כך הרבה. ומסתבר שמלאגטה בקשר עם עבריינים, הוא משיג לאגנאלדו תעודה מזוייפת ומסתבר שמי סיפק את התעודה המזוייפת הוא מנהיג ארגון פשע שהמודיע בדיוק מוסר את שמו לאנטוניה.

נראה שיש משהו בדברי אריק, שבבצ'י עושה אידיאליזציה לעוני, כשהיא פוגשת במקרה זקן מהצוות היא ישר מציעה את עצמה בתור עוזרת שלו, העיקר להתרחק מאביה ומכל הסביבה שלו.

מעניין איך סנדרה אלנה תעדוף אחר כך את השומר שהיא פלירטטה איתו בצורה הכי בוטה שיש כדי שלא יוכל להבחין בשוד שמתרחש מול האף שלו ובדיוק בשביל זה מלאגטה שכנראה יש לו ניסיון רב בפשע אם בעצמו ואם מהפשעים של אבא שלו היה צריך אותה. אז אם אחרי זה היא שוב תתייחס לשומר הזה באדישות כמו בתחילת הפרק הראשון זה בהחלט יכול לעורר את חשדו.
 

faery18

New member
אני יכולה להבטיח לך שיהיו התפתחויות מעניינות עם המאבטח


 

evglev1

Well-known member
מנהל
תגובה לתגובה של הדר

ז'וליו הכי הועמס, הכי נדחק לפינה והכי לא רצה, וראה בכל מכשול הזדמנות לסגת מהרעיון, אך הוא היה ליד הכספת עם מלאגטה שלא נתן לשום דבר לעצור את התכנית ונראה שהוא בניגוד לשלושת שותפיו רצה את הכסף מתאוות בצע ולא בגלל מצוקה שהוא נקלע אליה.

דווקא חשבתי שלקטעי ההומור כמו ההיתקעות של אריק במעלית יש קשר לדברים שהחבורה עשתה כדי לקדם את השוד. הקטע של סנדרה אלנה מפתה את המאבטח בהחלט מצחיק ובהחלט קשור לשוד. גם אני הבנתי ברגע שמלאגטה ידע איך להסיר את המכשול האלקטרוני שהוא יקלע לכפתור בניגוד לז'וליו שקיווה שזה יעצור אותם. איגנאלדו גם דמות מצחיקה. וכשז'וליו ואגינאלדו נפגשו ז'וליו התחיל לתהות איך מלאגטה שרק עכשיו שמע על הכסף במזומן כבר ידע על הסיסמא שזה מספר רכב ואיפה תמונה של אותו, איך הוא ידע על המעבר, נראה שמלאגטה באמת תכנן גניבה כלשהי כבר זמן רב.

ביש מזל של אריק שנתקע במעלית ונעדר בדיוק בזמן השוד, ולרוע מזלו אין לו עדים שהוא נתקע במעלית. נראה שאריק התכוון לגלות עוד לפני מריה פיה, אבל ברגע האחרון החליט לא להרוס את הרגע המשמח ולחכות שגם החלק הזה במסיבה יסתיים. מריה פריה באמת ערמומית, שאריק לא יכול לחשוד שעשתה זאת בכוונה: "כבר סיפרת לה והיא קיבלה את זה יפה, ואתה חשבת שתשנא אותך"... "מה??? עדיין לא סיפרת לה? וכמובן אחרי אמירה כזאת הסקרנות של לואיזה גברה פי כמה. רק שמי שהיא צריכה לכעוס עליו זה סבא שלה שניצל אותה כדי לעשות עיסקה מאחורי גבה, והיא הייתה שותפה למכירה בלי לדעת זאת.

פדריניו בהחלט אנוכי, עושה הכול במחתרת וגם שולח את מי שלא מודעת לכלום עם החוזה לקונה ודואג שתהיה מאושרת מהמלון ולמחרת המכירה תיפול עליה כרעם ביום בהיר. אני רוצה להאמין שהוא באמת חושב שאריק הוא בן זוג גרוע ומאמין שהוא מציל אותה מאריק, אבל זה רק מראה עד כמה הוא לא סומך על נכדתו שהוא עושה הכול מאחורי גבה והיא האחרונה לדעת כשאפילו השוטרת אנטוניה בתור אחות של נלו שנוסע איתם יודעת הכול יותר מלואיזה ומצוות המלון.
 

faery18

New member
המעלית נתקעה במקרה אחרת מלאגטה היה מציין את זה

כחלק מתכנית השוד
וגם היינו רואים את החבלה כביכול.
 

faery18

New member
אפרופו המעלית בפרק של אתמול הייתה סצנה קורעת


כשאריק עשה שיחזור בפני המשטרה הם שוב נתקעו במעלית(מה שעבד לטובתו)אבל החלק הכי טוב היה שהמפקח חטף קלסטרופוביה אחרי שהם נתקעו שם לאיזה שעה השתולל והתחיל לצעוק חחח זה היה אדיר
בטח קילל את הרגע שהחליט להחזיר אותו לחקירה
 

evglev1

Well-known member
מנהל
פרק 4 - משקפי שמש שבכלל לא היו של אריק

אלא בבצ' אספה מהבילוי שלה שמישהו הפיל הולכים לסבך את אריק. שהרי הראיה היחידה שאנטוניה מצאה לשוד זה מלאגטה שהיה מכוסה כולו, אך ראו בו רק משקפי שמש ולא את פניו ומסתבר שמשקפי השמש שאריק יצא איתם כאלה.

כל האורחים והעובדים נאלצים להישאר במלון לחקירת המשטרה בטענה שאולי מישהו שיתף פעולה עם השודדים.

לואיזה זועמת על אריק ומריה פיה שידעה ולא סיפרה ומסרבת להאמין שסבא שלה ניסה לברוח עם הכסף ואיתה במזומן לחו"ל כדי לעבוד על מס הכנסה ומאשימה בכל את אריק. ומסתבר שפדריניו לא סתם מכר את המלון, הוא פשט את הרגל וכל ההון שלהם היה המלון והמכונית של לואיזה וכעת לאחר ש-40 מיליון על המלון נגנבו כל מה שיש להם זה מכונית שרשומה על שמה של לואיזה ופדריניו בכלל חסר כל.

מסתבר שהגנבה היא עדיין בעיה של פדריניו כי יש עוד חצי יום שהמלון בבעלותו עד שהקנייה של אריק מקבלת תוקף. כשלואיזה מגלה שהם מרוששים היא דורשת מאריק להחזיר את המלון, אך אריק מבהיר שלא קנה את המלון כאדם פרטי והוא שייך כעת לחברה שיש לו שותפים בה. היא מטיחה בו שהוא איש עסקים קר שאכפת לו רק מכסף.

עוד לפני השוד לואיזה מרגישה נבגדת על ידי הסבא שלה והגבר שבו התאהבה ומריה פיה מתנצלת בפני אריק בטענה שרק רצתה לעזור ואז אריק מטיח בה שהיא סתם נדבקה אליו כמו קרצייה והוא הסכים מתוך רחמים ובכלל לא היה זקוק לעזרה והתמיכה שלה. מריה פיה השבורה יוצאת בוכייה, ורואה את מלאגטה וז'וליו מעמיסים על המשאית מזוודות שהיא מזהה היטב בתור המזוודות של הדולרים שאריק שלח לפדריניו ומבינה שהם גנבו אותם.

בחדשות מדווח על השוד והדודות של ז'וליו מפחדות וכך גם אימה של סנדרה אלנה, והפעם אביה החורג של סנדרה אלנה אומר דברי חוכמה כשהוא מחמיא לגנבים שהצליחו לגנוב 40 מיליון מתחת לאף בלי לעשות רעש.

ז'וליו בהתחלה מסתבך כשהוא נאלץ להגיש לפדריניו יין והוא כולו רועד שיגלה את המזוודות שהוא מחביא וחשבו שהוא שיכור ואף כיבדו אותו בעוד יין והוא בא שיכור עם המזוודות וננזף על ידי מלאגטה ואיגנאלדו שכבר חיכו לו כשמלגאטה הגיע והיה המום שז'וליו עוד לא הביא את שתי המזוודות האחרות.

התוכנית של מלאגטה הוא בינתיים להחביא את הכסף וכשהעניין יירגע לעזוב כל אחד עם החלק שלו ואיגנאלדו חושש מהשערת כל כך הרבה כסף בחניון. אך מלאגטה מבין כשיש חקירה הם לא יכולים לברוח עם הכסף שאז הם ייחשפו את עצמם בתור הגנבים.

פדריניו מקבל התקף לב ומנותח לדאגתה של לואיזה וכשהוא מתעורר הוא מדבר עם נליטו על מסיבת יום ההולדת שהוא מתכנן ללואיזה (שכבר הייתה) ונליטו המום שבנוסף לכל פדריניו שכח את מה שקרה.
 

faery18

New member
מי שהפיל את המשקפיים של מלאגטה זה ז'וליו כשהגיש את המשקאות

לפדריניו. לפחות לא הפיל את הדולרים זה היה קרוב
 

evglev1

Well-known member
מנהל
אז אריק לא עם משקפיים דומות אלא עם המשקפיים של הגנב

 

faery18

New member
אכן
והכל בגלל בבת'
בפרקים הנוכחיים מבינים גם למה היא

גונבת דברים, מעניין.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
פרק 5 - העניינים מסתבכים

פדריניו ביטל את הביטוח וכעת בית החולים לא מוכן לטפל בו ולואיזה הנואשת מחליטה למכור את תכשיטיה אך התכשיטים המשומשים לא שווים אפילו רבע ממה שחשבה, היא מקווה למכור במקום אחר אך נשדדת בדרך ודווקא מריה פיה נחלצת לעזרתה כשהיא צועקת לעזרה בגלל הגנבים.

פדריניו מתחיל להיזכר ונזכר בריקוד שלו במסיבה ולואיזה מקווה שייזכר גם בשוד.

סנדרה אלנה מגלה שהיא לא בהריון וההקאות הם בכלל בגלל אבנים בכיס המרה היא סוטרת למלאגטה ומספרת לאיגנאלדו והם מאבדים את האמון במלאגטה ולוקחים את המזוודות כי המפתח בידי איגנאלדו, אך מסתבר שלא היחיד כי גם מלאגטה לקח את מזוודתו ונשארה רק המזוודה של ז'וליו ומסתבר שפדריניו ה"גאון" השתמש באותו קוד לכספת ולארבעת המזוודות. בכל זאת מסתבר שז'וליו נדלק על אנטוניה והשוד הרסה לו סיכוי לרומן עם שוטרת.

מסתבר שמלאגטה ערמומי אך הוא לא טעה בנוגע לכוונותיו של אריק ואריק אכן התכוון לפטר את כל העובדים ולסגור את המלון. אבל בבצ'י שנהנית לעבוד כעוזרת טבח מטיחה בו כמה הוא קר וחושב רק על כסף וכשאריק עומד לבשר את הבשורה לעובדים הוא נזכר בדברי לואיזה ודברי בבצ'י על היותו לא אנושי.

את מלאגטה סגירת המלון דווקא משמחת והוא רואה בכך הזמדנות שיברחו עם הכסף. אך ז'וליו מרגיש יסורי מצפון שהוא משקר לדודות שדאגו בקשר לשוד ואפילו על מצבו של פדריניו, אך סנדרה אלנה כבר חושבת על עתיד עם איגנאלדו וטוענת שפדריניו התכוון לגנוב ממס הכנסה, כך שהגונב מגנב פטור.

למרות שאנטוניה נדלקה על ז'וליו היא מקצוענית ומבחינתה הוא אכן החשודים כמו כל עובדי המלון, נליטו המום מזה. המאבטח לא חושף את סנדרה אלנה וטוען שנרדם בשמירה וניסה לטייח את זה בכך שהוסחה דעתו ואנטוניה מאיימת עליו שהוא בכל מקרה יפוטר על רשלנות, אך אם יתברר ששיקר לה גם ייעצר והוא מרגיש אובד עצות וכועס על סנדרה אלנה. ז'וליו התלווה לאנטוניה במלון ובטח דאג נורא שמאבטח יחשוף את סנדרה אלנה בחקירה והכול ייחשף.

מלאגטה בתור ויטור מביא משהו לאריק ומריה פיה מזהה אותו בתור מי שראתה מעביר את המזוודות, מסתבר שהיא ראתה וצילמה רק אותו. מעניין מה גורם למריה פיה לשתוק לגבי מה שראתה. מריה פיה גם המומה ומזועזעת לשמוע שאם אריק היה קונה את המלון בכספו הפרטי היה נותן אותו במתנה ללואיזה ופדריניו, היא נחרדת מכך שהוא טוען שהוא מוכן לתת במתנה 40 מיליון לאישה שרק הכיר.

והפרומו לפרק הבא מסתבר שלא מדובר בסתם משקפי שמש יש עליהם שריטה, ואנטוניה עומדת לזהות את משקפי השמש של השוד על אריק.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
תגובה לתגובה של הדר

לואיזה לא מסוגלת להבין מה קרה, אף אדם נורמאלי לא מקבל 40 מיליון במזומן, ברור שלסבא שלה לא היו כוונות טהורות כשביקש כסף במזומן, אך היא מזועזת מהטענה שסבא שלו נוכל למרות שמול התקשורת אי אפשר לטייח את זה ופדריניו כבר מואשם בכוונתו לעבוד על מס הכנסה. מה גם שמי שהיה ציני זה סבא שלה ששלח אותה להעביר את חוזה המכירה לקונה בלי להגיד לה שום דבר, למעשה הפך אותה שותפה למכירה שהיא מתנגדת לה. אבל כמובן במצבו היא לא מסוגלת לשפוט אותו. היא גם לא יכולה לצפות מאריק להחזיר את המלון רק משום שהכסף ששילם נגנב, רק בגלל מה שקרה ביניהם.


היה הרבה ביש מזל לז'וליו, ודי נס שהוא לא נחשף, אבל השיא שהוא ננזף על ידי מלאגטה ואיגנאלדו על שבא אליהם שיכור והם האשימו אותו שהשתכר וכמעט הכשיל את השוד, כשלמעשה ההשתכרות דווקא הצילה אותם ופדריניו השקה אותו במקום לבדוק מה יש מתחת לשולחן שלו. היו הרבה יותר מכשולים ממה שמלאגטה ציפה ובאמת נס שהכול עבר חלק חוץ מהעובדה שמריה פיה ראתה את השלב האחרון של השוד וזיהתה היטב את המזוודות שראתה אצל אריק.

ז'וליו מרגיש רע מול אנטוניה וגם מול הדודות ועוד כשהיא שואלת אם פטר את בעיית הפינוי, הוא לא מסוגל להגיד לה שפתר באמצעות אותו שוד שהיא חוקרת. ודווקא סנדרה אלנה שלוקחת את החיים בקלות מספרת שהם לקחו את החלק שלהם ושייקח את המזוודה שלו וייקח ממנה את הכסף לשכר הדירה. ואריק גם ככה מקבל מלואיזה שנאה ועכשיו כשאנטוניה ושותפיה ייחשבו שהוא בעצמו גנב את הכסף ששילם נראה שלאור המפלצת שלואיזה יצרה לעצמה יהיה לה קל להאמין שהוא החליט להישאר גם עם המלון וגם עם הכסף.

הגניבות של בבצ'י באמת דבר מוזר לאור רצונה להתפרנס כאדם עני שעובד למחייתו ומצד שני לוקחת כל מה שיש על הרצפה בידיעה שיש לו בעלים וזה לא זבל שמישהו זרק. אם גם מוזר שאריק לובש משקפי שמש שהוא רואה בפעם ראשונה והרי בבצ'י לא קנתה אותם לעצמם וגם הוא לא קנה אותם, אז מה פתאום הוא מרכיב משקפיים שהוא רואה בפעם הראשונה ולא מעניין אותו איך הם הגיעו לבבצ'י, אולי זה תורשתי ושניהם חושבים שמותר להם לקחת כל מה שמישהו מפיל על הרצפה או במקרה של אריק הוא חושב שהוא יכול להרכיב את המשקפיים של בתו בהנחה שהוא חשב שהן של בבצ'י.

מסתבר שמלאגטה שיקר בקשר להריון ושיקר לאיגנאלדו שהוא היחיד שיש לו את המפתחות לרכב שבו החביאו את המזוודות. אך בנוגע לכוונות של אריק הוא חזה בדיוק את מה שעומד לקרות, ואם אריק לא היה מתאהב בלואיזה ואם בבצ'י לא הייתה אומרת לו שהיא מתביישת שהוא אביה הוא אכן היה מפטר את כל העובדים ולמעשה נראה שבשביל זה הוא כינס אותם, רק בדקה התשעים הוא מהרהר על מה שאמרו עליו שתי הנשים שהוא הכי אוהב לואיזה ובבצ'י.

הכאפה למלאגטה בהחלט הגיע לו, לרגע חשבתי שהוא ירגיע אותה בכך שאריק אכן מתכוון לפטר את כולם והוא למעשה הציל אותם, אבל סנדרה אלנה לא הייתה מעוניינת לשמוע כלום, רק להביע את מחאתה ומצד שני כשסיפרה הכול לאיגנאלדו שבכלל לא היה מודע לחשד על ההריון והוא עמד לכסח את מלאגטה, סנדרה אלנה אמרה לו שאסור להם לריב ולעורר חשד, כך שהסטירה זאת הדרך היחידה והנכונה שהיא מצאה למחות על הניצול מבלי לעורר מריבה שתחשוף אותם בתור השודדים.
 

faery18

New member
חח אריק בסדר הוא פשוט באמת חשב שזה אחד מזוגות המשקפיים שלו

כי מסתבר שיש לו כמה שהם די על אותו סגנון כמו המשקפיים האילה.
&nbsp
 

evglev1

Well-known member
מנהל
פרק 6 - מסתבר שהמאבטח ולדימר בכלל לא מסכן אותם

מסתבר שעם כל העיניים שהוא עשה לסנדרה אלנה וכמה שהוא טרף אותה, הוא נשוי והפחד הגדול שלו הוא שאישתו תגלה על החרמנות שלו. והוא נפגש עם סנדרה אלנה לא כדי לחשוב על דרך מוצא שלא ייאבד את עבודתו או יגיע לכלא אלא להיפך שהיא לא תספר מה קרה, כדי שאישתו לא תגלה וכפי שסנדרה אלנה אמרה שהוא מפחד מאישתו יותר מהמשטרה. עוד נס של הגנבים.

המדים הירוקים בלבלו אותי ולא הבנתי שאבא מלאגטה / ויטור יושב בכלא למרות שקסיוס אמר בפירוש למלאגטה שאם הוא רוצה לארח לאביו חברה בכלא לא אכפת לו. ואביו של מלאגטה קורא על השוד ומנסה לחבר את זה לדבריו של מלאגטה שאולי לכך התכוון, אבל גם הוא מזלזל בבנו ולכן לא מאמין שהוא אחראי לכך והצליח לבצע את השוד בצורה מבריקה כל כך.

אנטוניה במקרה מזהה את המשקפיים שאריק מופיע איתם בעיתון ומצליחה להוציא צו מעצר לאריק כשהמפקח גונב ממנה את הקרדיט על המבצע. אריק אובד עצות, למרות שהמשקפיים לא דגם ייחודי, השריטות עליהם והוא גם אבא טוב שלא מוכן לסבך את בבצ'י ולא מסביר איך המשקפיים הגיעו לידיו. אך כשבבצ'י שומעת על כך היא יודעת שאביה חף מפשע ומרגישה אשמה, אך כשהיא שופכת את הלב בפני העובד היא מאשימה את הקנגורה כאילו הקנגורה לקחה את המשקפיים.

לפני כן אריק מודה בפני עובדיו שהמדיניות שלי היא תמיד לקנות ואז למכור ולפני המכירה הוא סוגר את החברות שהוא קונה ושינה את דעתו בגלל דבריהן של שתי הנשים שהוא אוהב והעובדים המומים לשמוע שהמלון ימשיך לעבוד. סנדרה אלנה מרגישה נואשת שעכשיו הם חייבים להישאר במלון ולא יכולים לברוח עם הכסף.

ז'וליו לוקח את המזוודה שלו ושולח וקודם לוקח את הכסף לתשלום החוב ושולח את המזוודה לעצמו ובפרומו רואים שהדודות יקבלו אותה. בינתיים הדודות סוגרות על גבר לשרלוק הכלב שלהן ובאמת לא ידעתי על התופעה של הכנת קבר לבעל חיים מראש, אבל פרדזדיס חושפת שעדיין אין להן כסף והן מקוות שז'וליו יביא את ההלוואה והם שמחות לקבל כסף שמספיק גם לשכר דירה וגם לקבר לשרלוק, אבל המומות לשמוע שההלוואה היא ללא מועד החזר וללא ריבית. וכשז'וליו אומר שזה מחבר הן מסיקות שהוא הומו וזה בן זוג שמלווה לו כסף בתנאים כאלה.

לפני המעצר של אריק לואיזה מנסה להתלונן על גניבת התכשיטים, אך גם שומעת שאין סיכוי שהן יוחזרו אליה כשהיא צריכה לשלם דחוף על הטיפול בפדריניו. היא מוכרת את מכוניתה ומרגישה רע שכעסה על המחיר הנמוך שהציעו על התכשיטים ובסוף מוכרת את המכונית שלה במחיר של מתנה, היא משלמת את החשבון ופדריניו משוחרר ועדיין לא נזכר בשוד. ורק כשאריק בא לתמוך בהם ומנשק את לואיזה ופדריניו רואה במקרה הוא נזכר במה שקרה ואומר ללואיזה שאריק לא שווה כלום, והיא מבהירה שלא חושבת על עתיד עם אריק.

אחרי שאריק נעצר אין לו שום אליבי, נתקע במעלית לבד וזה נראה נוח מאוד ואנטוניה מסיקה שהוא הגנב ומספרת לנליטו שעליו להכין את לואיזה שהגבר שלו סבה מכר את המלון רימה אותו ונליטו מספר שהגרוע מכל הוא בכלל שלאויזה בנוסף לכל התאהבה באריק. אריק לא מצליח להשתחרר בערבות.

אחרי שפדריניו נזכר בכול, הוא כמעט מתעלף וזקוק לטיפול ולואיזה לא יודעת איך להסתדר בלי ביטוח הבריאות. אך ברוך השם הוא מתאושש מהר. כשהם חוזרים למלון לואיזה המומה שהחדרים שלה ושל פדריניו במקומם ואומרים שזאת החלטה של אריק. העובדים לא מעיזים לספר לה שאריק כנראה הגנב.

ז'וליו אומר לדודות שיחזיר את הכסף של ההלוואה וחושב בלב שבעתיד יחזיר את הכסף כדי להיות ראוי לאנטוניה.
 

faery18

New member
הדודות של ז'וליו קורעות


הסיפור עם המאבטח עדיין לא נסגר, תהיה עם זה התפתחות...
 
למעלה