חייבתלהגיב
New member
לא הבנתי מה זה "אצלנו לימודי הנגינה".
יש לכם לימודי נגינה בבית הספר? או שאתה מדבר על שיעור פרטי?
לגבי מה שכתבת על תפיסה מתמטית בסוף, איבדתי אותך לגמרי, אז לא חשוב. בכל מקרה, אני לא מדברת על הכנה ספציפית למבחן, אלא על ההבדל בין החומרים שהילד נחשף אליהם בבית בלי קשר. בכיתה ו' יש לכולם כבר בסיס שאפשר לשאול עליו שאלות, ומה שמבדיל ביניהם הוא פחות מי למד מה בבית.
לא הבנתי מה זה "אצלנו לימודי הנגינה".אשריכם
אצלנו לימודי הנגינה במחיר כפול מכל חוג.
לגבי איזה שאלות אפשר להכניס לכל מבחן, קטונתי. אני ממש לא מומחה לכתיבת מבחנים אבל כן הכרתי כמה ילדים בגיל 6 וחלקם שלטו פחות בתורת הקבוצות ובלוגיקה מתמטית באותו גיל.
אני לא רואה שום בעיה לתת שאלות עם פסוקים של "או" "וגם" , למשל, ברמה שמתאימה לגיל הנבחן. לא צריך "לדבר איתו" כדי שהנבחן יבין את השאלות וילד עם תפישה טובה של "נתנו לו חומרים" יוכל להצליח יפה, להבדיל מילד שלא יודע מה זה שליש ושואלים אותו על שברים.
אם את מדברת על הפער בין מי שהכינו אותו למי שלא, זה נושא אחר והוא קיים בכל סוג מבחן. הנושא כאן הוא אם אפשר לבדוק בגיל צעיר תפיסה מתמטית ובעיני בהחלט כן.
יש לכם לימודי נגינה בבית הספר? או שאתה מדבר על שיעור פרטי?
לגבי מה שכתבת על תפיסה מתמטית בסוף, איבדתי אותך לגמרי, אז לא חשוב. בכל מקרה, אני לא מדברת על הכנה ספציפית למבחן, אלא על ההבדל בין החומרים שהילד נחשף אליהם בבית בלי קשר. בכיתה ו' יש לכולם כבר בסיס שאפשר לשאול עליו שאלות, ומה שמבדיל ביניהם הוא פחות מי למד מה בבית.