הרכבת הפרברית של גוש דן, שנת 2040

מצב
הנושא נעול.

amit1270

New member


אבל שירות מהיר של הרכבות מאשקלון דרך תחנות חולון-בת ים
יכול להיות בעייתי. לכל התחנות יש שתי מסילות בלבד, כך שאין אפשרות עקיפה לרכבות המהירות. 8 רכבות פרבריות לכל כיוון לא ישאירו מרווחי זמן לרכבת מהירה יותר בצורה משמעותית.
 

Ccyclist

Well-known member
בדרך כלל המאספת נוסעת אחרי המהירה והלו"ז בנוי לכך.

אבל שירות מהיר של הרכבות מאשקלון דרך תחנות חולון-בת ים
יכול להיות בעייתי. לכל התחנות יש שתי מסילות בלבד, כך שאין אפשרות עקיפה לרכבות המהירות. 8 רכבות פרבריות לכל כיוון לא ישאירו מרווחי זמן לרכבת מהירה יותר בצורה משמעותית.
בדרך כלל המאספת נוסעת אחרי המהירה והלו"ז בנוי לכך.
במשה דיין יש 4 רציפים (2 רציפי אי) ולכן הרכבת הפרברית יכולה להמתין למהירה לפני שתצא בכיוון צפון כך שניתן למנוע מצב בו הרכבת האיטית חוסמת את הרכבת המהירה. בכיוון דרום המפתח הוא בויסות ברעננה (בתיכנון של אלן מוצא המהירה מבינימינה והאיטיות ממסילת השרון) כך שהרכבת האיטית תכנס תמיד לאיילון בסלוט שאחרי המהירה ולא להיפך.
&nbsp
בקו לברייטון מצליחים להריץ מעל 10 רכבות בשעה על הקטע הדו מסילתי שבין היווארד'ס הית' לפרסטון פארק דרך תחנות דו מסילתיות עם שני רציפי צד. יש מגוון שלם של רכבות איטיות, מהירות ואף ישירות ללא עצירה.
 

alantan

New member
שוב, לא "התכנון של אלן" - זו רשת שמוצגת בפרסום רשמי של הרכבת

בדרך כלל המאספת נוסעת אחרי המהירה והלו"ז בנוי לכך.
במשה דיין יש 4 רציפים (2 רציפי אי) ולכן הרכבת הפרברית יכולה להמתין למהירה לפני שתצא בכיוון צפון כך שניתן למנוע מצב בו הרכבת האיטית חוסמת את הרכבת המהירה. בכיוון דרום המפתח הוא בויסות ברעננה (בתיכנון של אלן מוצא המהירה מבינימינה והאיטיות ממסילת השרון) כך שהרכבת האיטית תכנס תמיד לאיילון בסלוט שאחרי המהירה ולא להיפך.
&nbsp
בקו לברייטון מצליחים להריץ מעל 10 רכבות בשעה על הקטע הדו מסילתי שבין היווארד'ס הית' לפרסטון פארק דרך תחנות דו מסילתיות עם שני רציפי צד. יש מגוון שלם של רכבות איטיות, מהירות ואף ישירות ללא עצירה.
שוב, לא "התכנון של אלן" - זו רשת שמוצגת בפרסום רשמי של הרכבת
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה