בדרך כלל המאספת נוסעת אחרי המהירה והלו"ז בנוי לכך.
אבל שירות מהיר של הרכבות מאשקלון דרך תחנות חולון-בת ים
יכול להיות בעייתי. לכל התחנות יש שתי מסילות בלבד, כך שאין אפשרות עקיפה לרכבות המהירות. 8 רכבות פרבריות לכל כיוון לא ישאירו מרווחי זמן לרכבת מהירה יותר בצורה משמעותית.
בדרך כלל המאספת נוסעת אחרי המהירה והלו"ז בנוי לכך.
במשה דיין יש 4 רציפים (2 רציפי אי) ולכן הרכבת הפרברית יכולה להמתין למהירה לפני שתצא בכיוון צפון כך שניתן למנוע מצב בו הרכבת האיטית חוסמת את הרכבת המהירה. בכיוון דרום המפתח הוא בויסות ברעננה (בתיכנון של אלן מוצא המהירה מבינימינה והאיטיות ממסילת השרון) כך שהרכבת האיטית תכנס תמיד לאיילון בסלוט שאחרי המהירה ולא להיפך.
 
בקו לברייטון מצליחים להריץ מעל 10 רכבות בשעה על הקטע הדו מסילתי שבין היווארד'ס הית' לפרסטון פארק דרך תחנות דו מסילתיות עם שני רציפי צד. יש מגוון שלם של רכבות איטיות, מהירות ואף ישירות ללא עצירה.