מהי הנוסחה המוצלחת והמהירה ביותר להפשרת אדים בתוך הרכב ?
קיבלתי הצעות שונות : הפעלת מזגן על שמשה עם חום, בלי חום, רק קור, כפתור פתח אוורור על יניקה מבחוץ, מבפנים .... בקיצור התבלבלתי.
ראשית מדובר במצב אחד מבין כמה מצבים של תיעול המאוורר והוא בא יחד עם אוורר כלפי הרגלים. שנית הוא לא מפעיל את המאוורר וגם לא את המזגן וגם לא את הטמפ', כל אלה הן פעולות נוספות שיש לבצע ועליהן שאלתי לעיל.
אז התגלה הסוד
אני מדבר על אדים לא רק בתחילת הנסיעה אלא לאורך הנסיעה כולה .
יניקת אויר מבחוץ תשאיר את הרכב נקי ללא אדים וזה לא משנה אם אויר הזה יהיה חם או קר .
בהתחלת הנסיעה תגביר את כמות האויר לשמשה הקדמית וגם עם יניקה מבחוץ .
אתה יכול גם לכוון את פתחי המזגן לשמשות הצדדיות וגם שם לא יהיו אדים .
יש פטנט חדש ודפוק של פולקסווגן של הפשרת אדים בשמשה הקדמית בדומה לשימשה האחורית רק עם חוטים דקים הרבה יותר , הם לא נראים בדרך כלל אבל יש מצבים שהם כן מורגשים כמו שמש מול הרכב או רכב ממול בלילה . מעצבן !
השילוב הנכון ברכב ישן הוא יניקה מבחוץ (ולא סירקולציה פנימית של האויר אחרת הבל הפה של הנוסעים יעשה שוב אדים)....מצב חימום כמובן.
בתחילת נסיעה ,אם המנוע עדיין קר אפשר להפעיל גם את המזגן (מצב חימום כמובן)....ברגע שהמנוע חם אפשר לכבות את המזגן.
בורר של התריס : לכיוון שמשה קדמית כמובן.