הפסקתי לקרוא את הכתבה ברגע שראיתי את המשפט הבא
הפסקתי לקרוא את הכתבה ברגע שראיתי את המשפט הבא
http://www.themarker.com/dynamo/traffic-jam/1.3091294
"אלא שבעוד שעמיתיהם בקליפורניה מגיעים למקום עבודתם ברשת של רכבות פרבריות וקלות..."
בתור מי שטייל באזור המטרופוליני של סן פרנסיסקו בתחבורה ציבורית. אני יכול להגיד שהתחבורה הציבורית שם טובה מזו הישראלית, אך נחותה מהאירופאית ומהחוף המזרחי.
יש בה רכבת תחתית ורכבת פרברית, אך עם כיסוי דל יחסית. שמאפשר למעט מאוד מקומות להגיע בשימוש בתחבורה מסילתית בלבד. בנוגע לאוטובוסים המשלימים את הרכבת. הם לצערי מזכירים את המערכת הישראלית: תדירות נמוכה של פעם ב20-45 דקות. עם מסלולים מפותלים למדי (בפרברים. לא בעיר עצמה). אך גם בעיר עצמה המערכת די קשה להבנה ע"י זרים.
בנוגע לרכבות קלות, אין חיה כזאת בכלל בחוף המערבי של ארצות הברית.
אז פעם הבאה שמנסים למצוא אידיאל לתחבורה ציבורית, אל תנסו לתת דוגמה את החוף המערבי של ארצות הברית. כי גם באחד המטרופולינים הכי צפופים שלה, הרכב הפרטי עדיין ידו על העליונה. והסתמכות על ניידות בתחבורה ציבורית קשה כמו במדינת ישראל.
הפסקתי לקרוא את הכתבה ברגע שראיתי את המשפט הבא
http://www.themarker.com/dynamo/traffic-jam/1.3091294
"אלא שבעוד שעמיתיהם בקליפורניה מגיעים למקום עבודתם ברשת של רכבות פרבריות וקלות..."
בתור מי שטייל באזור המטרופוליני של סן פרנסיסקו בתחבורה ציבורית. אני יכול להגיד שהתחבורה הציבורית שם טובה מזו הישראלית, אך נחותה מהאירופאית ומהחוף המזרחי.
יש בה רכבת תחתית ורכבת פרברית, אך עם כיסוי דל יחסית. שמאפשר למעט מאוד מקומות להגיע בשימוש בתחבורה מסילתית בלבד. בנוגע לאוטובוסים המשלימים את הרכבת. הם לצערי מזכירים את המערכת הישראלית: תדירות נמוכה של פעם ב20-45 דקות. עם מסלולים מפותלים למדי (בפרברים. לא בעיר עצמה). אך גם בעיר עצמה המערכת די קשה להבנה ע"י זרים.
בנוגע לרכבות קלות, אין חיה כזאת בכלל בחוף המערבי של ארצות הברית.
אז פעם הבאה שמנסים למצוא אידיאל לתחבורה ציבורית, אל תנסו לתת דוגמה את החוף המערבי של ארצות הברית. כי גם באחד המטרופולינים הכי צפופים שלה, הרכב הפרטי עדיין ידו על העליונה. והסתמכות על ניידות בתחבורה ציבורית קשה כמו במדינת ישראל.