העציץ קישקשתא תוקף את השר לביטחון לאומי ואומר לו

מוטב תסכור פיך. זאת בעקבות איומו של השר בן גביר לפרוש מהממשלה באם נתניהו יסכים לעסקה המופקרת של סיום המלחמה תמורת השבת החטופים.
העציץ הסמרטוט שכבר בגד פעם בליכוד והלך עם הסמרטוט הבוגדני גידום סער לתקווה חדשה מפלגה חדשה וחזר לליכוד בזחילה תוך כדי שהוא מלקק את סוליות נעליו של נתניהו ומבקש סליחה ומחילה שכח כבר מי הוא ומה הוא בסך הכל עבד כי ימלוך שר חינוך נתנו לו לא עשה כלום למען האידאולוגיה הימנית ולמען הציבור שנתן להם 64 מנדטים.
והוא עוד לא מתבייש ואומר לשר בן גביר שעושה מאמצים כבירים לא לפרוש מהממשלה העלובה הזאת ממשלת העציצים של הליכוד שהוא עושה סיבובים פוליטיים על גבו של נתניהו כשנתניהו יודע בדיוק מי זה בן גביר ולמה הוא מאיים בפרישה מהממשלה .
הוא מאיים בפרישה מהממשלה כי רוב הציבור בישראל רוב הציבור 80% בעד המשך המלחמה עד למיטוט החמאס צבאית ושילטונית. ובשום פנים ואופן לא לסיום המלחמה לפני שהחמאס חוסל ולפני שישראל יושבת בחזרה על ציר פילדלפי בהתאם להסכם הכניעה שלה עם ארה"ב ומצרים הסכם שמכרו לכם אותו כהסכם שלום עלאק.
ובכל מקרה ציבור הבוחרים של עוצמה יהודית נגד סיום המלחמה . לפי הסקרים של סקטור 5 אם בן גביר ועוצמה יהודית היו פורשים מהממשלה ומפרקים אותה והולכים לבחירות לפני 3 חודשים בתואנה שממשלת עציצי הליכוד הכניסה את השמאל לקואליציה עוצמה יהודית הייתה מקבלת 15 מנדטים מינימום. אם במהלך שלושת החודשים עד לבחירות חדשות בן גביר היה נכנס בליכוד בכל הכוח מגלה לציבור איזה חבורת נפלים סמרטוטיים מנהלים את המדינה 15 מנדטים היו לו בכיס.
אז מוטב ששר החינוך הכושל העציץ שהשמאל לפני ה7.10 קרע אותו ואת עציצי הליכוד לגזרים יסתום את הג'ורה העלובה שלו ואם הוא צריך לרדת על מישהו שירד על עצמו.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
קיש לא הלך לתקווה חדשה, הוא תמך בסער כשהתמודד לראשות הליכוד, וכשביבי ניצח אותו הסיפור נגמר והוא חזר לתמוך בביבי. וכשגדעון סער פרש מהליכוד הוא ניתק קשר פוליטי עם סער וקילל את בנט על שאפשר לסער להיות בממשלה בלי ביבי ובלי טיבי.
 
קיש לא הלך לתקווה חדשה, הוא תמך בסער כשהתמודד לראשות הליכוד, וכשביבי ניצח אותו הסיפור נגמר והוא חזר לתמוך בביבי. וכשגדעון סער פרש מהליכוד הוא ניתק קשר פוליטי עם סער וקילל את בנט על שאפשר לסער להיות בממשלה בלי ביבי ובלי טיבי.

יכול להיות אבל הוא תמך בגידום סער וזה בשבילי מספיק.
עדיין סמרטוט נשאר סמרטוט. עכשיו הוא כבר עלה בדרגה. הוא סמרטוט רצפה חלש רוח .נפל. כולם שם עציצים נפלים בליכוד.
איך השמאל גמר אותם ,חיסל אותם, לפני הפרעות ב7.10 היו הפרעות המהומות הרעל של השמאל נגד הממשלה .
איך הם סמרטוטי הליכוד בראשם נתניהו סוס מת, סוס גמור ניגפו מידי השמאל האלים.
לדעתי נתניהו מאוים ברצח .כמו שחיסלנו את רבין כשרצה לחסל ולסיים את אוסלו ולזרוק את עראפתץ והכנופיה שלו בחזרה לטוניס אין לנו בעיה לחסל גם אותך. . לדעתי השמאל מאיים עליו ברצח. והשמאל הביטחוני והמבין יבין.
אחרת אין אני מבין מדוע הוא הכניס את גנץ ואייזנפוץ מנהיגי המרד נגד הממשלה רק כמה חודשים לפני כן לממשלה שלו?
זה נראה לך נורמלי ? בגד בשותפים שלו סמוטריץ ובן גביר שאיפשרו לו להקים ממשלה ממשלת ימין אותנטית.
יש כאן הרבה שאלות על תפקודו של נתניהו במשבר הזה .
תזכור שהם ניסו בכל דרך לגמור על הקריירה שלו. משפטית תפרו לו תיקים הזויים שלא מחזיקים מים והתפוררו. הפגנות בלפור במשך שנה שלמה טירללו את המדינה והחלישו אותה כי האויב רואה שומע ומקשיב. מה לא עשו כדי להוריד אותו. איימו עליו ברצח כמו אפרים שמיר כמו פוליטיקאים אחדים .
 
למעלה