הנקה כל שעתיים

zbug

New member
הנקה כל שעתיים

איפה להתחיל ??? הצילו!!?? נשוי + 1 (כמעט 7 חודשים) האישה השתגעה לגמרי, הלכה להורים ושם אמרו לה שתגיד שהבעל (אני) מפריעה לה להניק.. מאותו יום לא ראיתי את הבן שלי יותר מחודש, רק בעזרת בית משפט הואילו להזכר כי לילד יש אבא.. עכשיו אני רואה את הילד 3 פעמים בשבוע לשעתיים,אני מרגיש שאלוהים הוא אישה והשטן הוא אבא שלה... אני רוצה את הבן שלי בחזרה..אני מוכן להתגרש,לשלם...אבל אני רוצה לראות את הבן שלי כל יום. האישה עושה הכל כדי שלא אראה אותו, הכל. זה כאילו השטן בא אלי בלילה ולא עוזב אותי בשקט. היא לא מוכנה שאף אחד יגע בילד, היא טוענת שהיא מניקה כל שעתיים ולכן אני לא יכול לראות אותו ליותר מיזה.. זה פשוט אבסורד, בטיפת חלב כבר הדריכו אותה על האכלת מוצקים... מה עושים ?
 
דיכאון אחרי לידה?

מישהו איבחן אצלה דיכאון אחרי לידה? עד מתי היא מתכוונת להישאר אצל הוריה? למען האמת, כשמדובר בתינוק שיונק - יש לאם יותר שליטה על הזמן של כל אחד מכם איתו. משום מה יש לי תחושה במדובר בהתפתחות נפשית שלאחר הלידה. אולי כדאי להתייעץ עם מטפל בעניינים כאלה, על הסימפטומים ועל דרכי הפעולה?
 
לדעתי, הבעיה היא לא עם ההנקה,

ההנקה והמעבר לבית ההורים לתקופה כ"כ ארוכה, הם אולי תירוץ לא להיות בקשר ישיר איתך,האבא. אם רוצים , אפשר למצוא פתרונות לעניין זה (שאיבת חלב אם, תחליף חלב אם). יכול להיות שבאמת מדובר בדכאון אחרי לידה, אבל זה לא אומר שבגלל זה האב לא יוכל לראות את ילדו מעל חודש רצוף. יכול להיות שהבעיה הזו היא קצה קרחון לבעיות אחרות שלכם, וזו בדרך שהיא בחרה כדי לפתור אותן. אולי חברה טובה ומשותפת לכם תהיה מוכנה לנסות לשוחח עם אישתך, כדי לבדוק מה באמת מפריע? אם תדע, לפחות תבין מה מניע אותה, וזה לא יתסכל אותך. ככה נראה לי. בהצלחה.
 

zbug

New member
דיכאון אחרי לידה

תודה מראש על התשובות. אני לא יודע מה יש לה,גם אני חושב שזה שילוב של דיכאון,הסטות הורים וחוסר תקשורת איתי. אני בטוח שהיא לא שמחה ואני מוכן גם להתגרש אם זה מה שהיא רוצה. היא לא מוכנה ללכת לטיפול מפני שהיא טוענת שאני לא פסיכולוג ושאין לה כלום. עד לפני ההריון היא טופלה אצל פסיכיאטר בתרופות נגד חרדות.. בנוסף היא עושה תואר שני בבריאות נפש קהילתית (כמה אירוני?!!) כך שהיא בטוחה שהיא התרופה לעצמה. אני אנסה היום לדבר עם חברה שלה,הבעיה שהן מאמינות לה ולא לי..היא סיפרה עליי סיפורי זוועה כאילו אני לא קשיר להיות אבא. אני קורא ספרות בנושא מנסה לראות את הילד כל יום,אבל ברגע שבית משפט כתב 3 פעמים בשבוע לשעתיים אין לי יכולת חוקית לעשות כלום. אני לא אחטוף את הילד,אני,להבדיל ממנה מכיר בזכות האמהית,אני בעד הנקה,היא לא מוכנה לשאוב וגם את זה אני מכבד. אני כבר לא יודע מה לעשות..אם אקח אותו בכוח זה גרוע,אם לא אעשה כלום זה גם גרוע.
 
נסה עוד בירור

אני אספר לך סיפור: אני מכירה גבר שהוא היום גרוש. גרושתו נתקפה בדיכאון אחרי לידה והיה להם קשה לתפקד יחד. הגבר "פזל" מעט הצידה, אבל בסופו של דבר התגרש מאישתו בגלל הדיכאון שקיבלה. היום, כמה שנים אחרי, הוא אומר שהוא עשה טעות, שלא היה צריך להרים ידיים ושהיה צריך לעמוד לידה ברגעים הקשים. אני מתארת לעצמי שיש מומחים שראו מקרים כאלה בחייהם המקצועיים. אולי תנסה לשאול בשירותי הבריאות שלך. כדאי להתייעץ עם בעלי מקצוע. יש לך גם אינטרס שהאם תישאר בריאה ומתפקדת (איתך או בלעדיך) בשביל הילד. וטוב שאתה לא נכנס למלחמות, כולל מלחמות משמורת, כי במלחמה יש רק מפסידים.
 

anitazit

New member
כבר ענו לך בפורום הנקה

יש הרבה תינוקות שזהו מצבם התזונתי בגיל 7 חודשים. אתה בעצמך ציינת שהוא לא אוכל כלום כשהוא אצלך. לדרוש שישישבת (תקרא לזה קידוש או איך שאתה רוצה) בגיל כזה מראה, כי אתה לא ממש הטיפוס הפשרן מבית שניכם. תנסה להתחשב בילד ובה. אולי עכשיו אתה לא רואה את זה, אבל לא תרוויח כלום ממלחמות ולא תנצח בהן. אתה תהפוך למריר יותר ויותר ותפסיד המוווון כסף. אם התינוק שלך חשוב לך, תסתדר עם אמא שלו, אל תילחם בה (ובו).
 

קושדסי

New member
מי כתב את השטויות האלו ?

ילד בן 7 חודשים יכול לינוק ויכול גם לא... אבא יקר, לצערי אתה במלחמה קשה ומרושעת, האימא לא בדכאון ולא בטיח, היא פשוט לא רוצה אותך בסביבה ומצאה דרך מתוחכמת להתעלל בך. היום אתה נבחן במידת הנחישות שלך להיות אבא, כל ויתור שלך הוא בלתי הפיך. הסיבה היחידה שלא תראה אותו כל יום היא אכזריות ואטימות שהשתלטה על החברה שלנו, על בתי המשפט, על פקידות הסעד ועל נשים שטן....כמות הרעל שהאימא מקבלת במנות גדודות מעורכי דין, פקידות סעד ומשפחתה היא כל כך גדולה שהיא צריכה להיות מלאך בכדיי לעמוד מול הלחץ ולהבחין בין טובת הילד לסיפוקה האישי. עצתי, עליך להגיש תביעה למשמרת מלאה בכדיי שאחרי התעללות של כמה שנים יאפשרו לך להיות אבא לפעמים, ואל תיפול למלכודת הקרויה מרכז קשר - קשה מאוד לצאת משם עם השגים ראויים. היה חזק וקח נשימה ארוכה - בסוף תצליח.
 

zbug

New member
אני לא רוצה לוותר.

אבל,כך דוגמא היום למשל. היא לא הורידה את הילד בזמן וכשרציתי להוסיף לעצמי את החצי שעה שלקחה לי התקשרו אלי מהמשטרה.. אני בסה"כ רוצה את החופש לראות את הבן שלי כל יום. לגבי הקידוש! זה בכלל לא הדבר החשוב. העניין הוא שהחופש שלי (חירותי) נלקח ממני. כל הסיפור הזה עם ההנקה מצוץ מהאצבע של העו"ד שלה. אין גבול לרוע. אני לא נותן לו לאכול כי היא לא מוכנה לשתף פעולה בנושא האכלת מוצקים. בטיפת חלב מגבים אותה כאילו שאני אויר,כאילו אבא שלה עשה לה את הילד... נשים כאן אומרות לי לא להלחם..אני לא נלחם אני מנסה לשרוד. חוץ מזה אם עכשיו כשהוא עוד לא מדבר הם עושים לי כך..איזו הסטה יעשו לו כשפיו יתחיל לענות??? זה לא להאמין,זה כמו סרט אימה. לוקחים בנאדם וקוברים לו את החיים והכל חוקי,אפילו יש שם על הקבלות של העו"ד שלה..
 

קושדסי

New member
לכל בעיה סבוכה יש פתרון פשוט...

קודם כל צריך להכיר בעובדות. לא משנה מה יגידו לה ואלו החלטות שיפוטיות ינתנו - אין שום דרך מעשית במצב החברתי-חוקתי הקיים לגרום לה להניק פחות או לשתף פעולה באמצעי האכלה אלטרניטביים. כך שעד שהילד יגיע לגיל שנה אתה תלוי לחלוטין בגכמותיה.... מה גם שהיא תמיד יכולה להגיד שהילד רצה לינוק ולכן התייבשת חצי שעה בחוץ... אבל לזה יש פתרון מאוד פשוט - בקש מהשופט שישנה את ההחלטה כך שהשעתיים בהם הילד איתך יתחילו מהרגע בו היא הורידה לך אותו.... הלכו עוד 270 ש"ח על הבש"א. וסביר שהמערכת תתעקש לא להבין במה המדובר ותשלח את שניכם ל"הסתכלות".... אתה יכול גם לבקש לראות אותו 4-5 פעמים בשבוע במקום 3... אבל אם תבקש גם סופשבוע - לא תקבל כלום. לא כל כך פשוט להסית ילד בגיל הזה כאשר יש לו קשר עם אבא...אז אל דאגה. בעית ההסתה והניכור ההורי היא תופעה האופיינית לילדים מתבגרים ולא לפעוטות. בגדול, סביר כי יסמיכו פק"ס לקבוע את ההסדרים ולשנותם לשנתיים הקרובות וזאת מאחר ונדרשים שינויים תכופים. בדרך זו דואגת המערכת לשמר את כוחה ולייצר לעצמה עבודה כחלק מהסדיזם המקובל בשירותיי ה"רווחה"". אתה יכול לנסות ולטרפד זאת ע"י כך שתבקש מראש הסדרי מפגשים מדורגים - מותאמים לגיל, כלומר תוספת זמן איתך ככל שהילד גדל..... את זה לא תוכל לקבל דרך פקידות הסעד כי בדרך זו הן מאבדות שליטה ונדרשות למחשבה - שני דברים שגורמים להם לכנס מועצת חכמים... את זה תוכל לקבל רק אם תבקש להסמיך גורם חיצוני שלא דרך ה""רווחה"" - כגון בדיקת מסוגלות הורית. ובעניין המשטרה, אם היא הורידה את הילד בחצי שעה איחור היא עברה עבירה בדיוק כמו שאתה מחזיר את הילד בחצי שעה איחור, אז קודם כל תרגיע... שתרוץ למשטרה... אתה תמיד יכול להגיד שאתה בדרך ולהכחיש ולספר סיפורים. אף אחד לא באמת יודע את האמת ולאף אחד גם לא איכפת....וכל התלונות שלכם יסגרו מחוסר עניין לציבור. חוצמזה, אם היא במשטרה, אז אתה לא יכול להחזיר את הילד כי היא לא בבית.... אם שוטר מתקשר תגיד לו - אני בדרך אליה, התעכבתי קצת כי הילד פלט וניקיתי אותו, או תגיד שהתקשרת לברר אם היא בבית - אך מאחר והיא לא ענתה לא רצית לטרטר את הילד סתם, אז ברגע שהיא תהיה בבית אז תביא אותו בהקדם .... או פשוט אל תענה.... הכי חשוב זה לא להצהיר הצהרות בכדיי שלא יקליטו אותך... לקחת את הילד - סע לשלום.. תחזיר אותו בזמן סביר - תמיד תוכל לספר שבדיוק בשעה היית אמור להחליף לו חיתול, התעכבת קצת ועוד שטויות.....
 

1alon12

New member
הפתרון בשינוי הסדרי הראיה וישתנה עם גדילתו

במקרה זה היא לא נותנת לאף אחד לגעת בילד - לא בגללך. החרדה וההגנת היתר שלה על הילד היא כלפי כל העולם. התופעה ידועה לא רק בהקשר של גירושים. אני מציע שכל מה שלא תעשה - אל תיגע ותנסה לשנות את סדרי האכילה של ילדך. יש דרכים אחרות לכך. תנסה לשנות את הסדרי הראיה ליותר פעמים בשבוע למשכי זמן קצרים יותר. יש גם גבול לגיל בו ילד יונק כל שעתיים. עוד חודש חודשיים זה כבר לא יהיה סביר, ותוכל לשנות את הסדרי הראיה.
 
למעלה