הנטייה להחרפת הפנייה (Overbanking)

xb70

New member
אוי לא, אני שוללת לעצמי את הרשיון..

עכשיו נפל האסימון שהשאלה שהתחבטתי בניסוחים בתשובה אליה למעלה, השאלה של האם בפניה סטיק אל תוך או מחוץ לפניה (בתשובה לשאלה שבכלל לא נשאלה), בכלל לא רלונטית ליציבות.
איזה מין חקשמח זה כשאני עומדת בפינה?? ג'י אני מתביישת... כלאופן, תודה על ההסבר המשובח.
 
הסבר מדהים ומרתק ../images/Emo13.gif שאלות:

1) מה זה ציפת הגה כיוון? 2) אפשר את החומר התאורטי לבדיקת מטוס ליציבות ספירלית? 3) מה הכוונה "מטוס עם מערכות הגאים הפיכות" ? 4) מה נכלל בהגדרה "מערכות הגבר יציבות"? 5) האם חובה שתהיה החלקה בפניה? אם הדיהדרל עובד זאת אומרת שישנה מהירות בכיוון הרדיאלי,ואז בעצם הרדיוס מתקצר. אבל מה עם הפניה מתבצעת ברדיוס קבוע? מתנצל על ההפצצה,אתה לא חייב לענות על הכל
 
למעלה