המפה שלי, גירסאת הקווים הרשמיים בלבד

מצב
הנושא נעול.

bengb

Member
מה ההגיון לעשות קו מטרו (הקו הכתום) שמקביל בכל חלקו המרכזי

המפה שלי, גירסאת הקווים הרשמיים בלבד
שמות תחנות הרק"ל הן השמות הרשמיים לפי פרסומי נת"ע.

שמות ומיקומי תחנות המטרו הינן ניחוש מושכל לפי מסלולי המטרו שפורסמו, כנ"ל שמות ומקומות תחנות עתידיות של רכבת ישראל.

כל הקווים במפה זו הם קווי התוכניות הרשמיות בלבד.

אזורי התשלום הינם אזורי התשלום הקיימים.

בגלל בעיה עם העברית בפריהנד כל הכיתוב הוא באנגלית.


אם נפלה טעות כלשהי התנצלותי עם הגולשים.
מה ההגיון לעשות קו מטרו (הקו הכתום) שמקביל בכל חלקו המרכזי
לקו של רכבת ישראל? יש בזה יתרון תחבורתי שאני לא מבין? אני מפספס משהו?
 

Ccyclist

Well-known member
הכתום כפול הרשמי חמור יותר בעיניי. יש הגיון מסויים.

מה ההגיון לעשות קו מטרו (הקו הכתום) שמקביל בכל חלקו המרכזי
לקו של רכבת ישראל? יש בזה יתרון תחבורתי שאני לא מבין? אני מפספס משהו?
הכתום כפול הרשמי חמור יותר בעיניי. יש הגיון מסויים.
בליבת הקו הכתום ניתן למקם תלנות נוספות על אותו הציר וכך לשרת במטרו אזורים שאי אפשר לבנות בהל תחנת רכבת נוספת מבלי להכביד על האיילון. במפה שלי הצעתי מספר תחנות כאלו כולל אחת ביצחק שדה.
&nbsp
מה שמבוסבז בעיניי הוא ששתי שלוחות משני עברי הקו ינוקזו לאותה ליבה עם בעיות כפילות ולכן הצעתי את הקו השחור שלי שהינו קריצה לקו הצפוני סלונדון שלו שתי שלוחות צפוניות, תחנת חיבור, שני קטעים מרכזיים, חיבור נוסף, ענף אחד דרומה ובעתיד הקרוב יתווסף ענף שני ( כיום רוב הרכבות מאחד הקטעים המרכזיים מסתיימים בתחנת החיבור הדרומית בלולאת סיבוב תת קרקעית). לא ביצעתי את כל הקו בשחור כי החליפיות היא אחת החולשות שת הקו הצפוני ותמיד מדברים על פיצולו היתידי לשני קווים שונים, אז בהצעה שלי השחור והכתום נפרדים זה מזה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה