המלצה למכונית "מנהלים", מהעבודה, לנסיעות ארוכות

I Gabe

New member
סופרב אני לא יכול להזמין

דווקא רציתי אבל קצין הרכב אמר משהו שבגלל האחריות, הסופרב מוגבל לנוסעים עד 25K לשנה. אני יודע שאחריות היבואן היא רק לשנתיים ולא לשלוש כמקובל אבל לא יודע משהו על מגבלת קילומטראז' בשנה. בגלל שאמר אותו דבר גם על 508 שם האחריות היא ל-5 שנים, אז אני מריח קצת BS פה. נשמע שפשוט פחות משתלם להם או משהו כזה. יכול להיות שאני יכול להתעקש על הסופרב ולהיכנס איתו ראש בראש (תראה לי איפה זה כתוב... וכו'). אבל רק אחרי שפסלתי סופית אופציות אחרות.

בתור התחלה נראה לי שאני הולך לעשות סיבוב על המאליבו החדשה.
 

© DrorZi

New member
האחריות של שנתיים לסופרב זו עליבות של צמפיון לדעתי האישית

 

I Gabe

New member


כל עוד אנשים קונים....
 

enigo

New member
עובדה שכשרצו להרים את מכירות פולקסווגן, הצליחו לשנות

גם את משך האחריות.
תבין - אין דבר כזה "אחריות יצרן" - יש כמה היבואן מוכן לשלם תמורת אחריות, ואת זה הוא משקלל לתוך המחיר. בסקודה כנראה החליטו שעדיף למכור מכוניות באלף שקלים פחות (או כמה שזה לא יוצא) ולא לתת עוד שנת אחריות.
 

WarDog

New member
לא בדיוק שאין דבר כזה "אחריות יצרן"

יש תקופה שהיצרן מפצה את היבואן המקומי על האחזקה של תקלות(לא אחזקה שותפת).
אחרת אין שום סיבה למה יבואנים שונים מסביב לעולם נותנים בדיוק את אותו תקופת מינימום(במקרה של סקודה שנתיים).
נכון שיש יבואנים שמוסיפים עוד X זמן, וזה סיכון שחלקו מכוסה במחיר אך לא תמיד הכיסוי של העלאת המחיר באמת שווה(ליבואן) את כל התקלות שעלולות לקרות.
 

חן 1111

Active member
לא מחייב. היבואן יכול לעשות כל הסכם עם היצרן

וכמו בכל מוצר אחר, תקופת האחריות משוקללת במחיר.
בעבר במשך תקופה ארוכה היבואן של סובארו בישראל קנה את המכוניות בלי אחריות בכלל. הוא קיבל מחיר יותר טוב, וכל התיקונים שבוצעו באחריות היו על חשבון היבואן.
 
גם ברוסיה לא הייתי צריך את אחריות

היצרן. זה בסדר אני רגיל לשמוע השמצות עליהם
 

enigo

New member
במאליבו, אם הבנתי נכון, בגרסת הבסיס ההגה הוא מפלסטיק

וזה יכול להיות די מעצבן. ובכלל, יש דקויות אבזור שפחות מטרידות אותי, אבל לפעמים מגיעה מכונית שמעצבנת אותי כי אני מקבל תחושה שמישהו התקמצן עלי באבזור. למשל ה-208 האוטומטית הבסיסית עצבנה אותי בגלל המראות הידניות. במאליבו, אגב, גם בגרסה המאובזרת אין בקרת אקלים, וזה כבר הזוי באוטו במחיר הזה.
אבל בסך הכל אוטו די נוח ונינוח בבין עירוני. אין בעית כח - ממש לא, אם זה מה שמטריד אותך.
 

I Gabe

New member
תודה

התלונות ששמעתי על הדור הקודם היו על בקרת האחיזה שלא עשתה עבודה טובה, רעשי מנוע ותמסורת, הגה שנלחם בנהג, העברות הילוך לא חלקות ובעיות מערכת שמע/אלקטרוניקה/חיישנים משתגעים שאפילו שמטופלים במסגרת הליסינג, מעצבנים.
 

enigo

New member
הקודם היה אוטו אחר לגמרי, עם מנוע הרבה יותר חזק

שהשלדה ממש לא הסתדרה איתו. עניין נדיר היום, אבל עוד קורה...
אבל עכשיו שמתי לב שהזכרת מיניוואנים - אם יש לך אפשרות לקבל את ה-C4 פיקסו 5 מושבים, זו אופציה ששווה לשקול ברצינות. מרווח, מאובזר, חזק, נוח למדי וזול משמעותית ממכוניות המנהלים (שווי שימוש נמוך יותר).
 

I Gabe

New member
לא רואה פיקאסו בכלל במגרש החנייה, לא 5 ולא 7 מקומות

אבל זה לא אומר הרבה כי 2/3 מעובדי החברה נמצאים בדרך קבע אצל לקוחות ולא במטה. מה שאני רואה זה מאזדה 5 וקיה קרנס בודדות, כמה דאצ'יות רומניות ודי הרבה פורד גלקסי. גם 3-4 מיצובישי אאוטלנדר שאני מניח שאפשר להכניס לאותה קטגוריה בגלל ה-7 מקומות.

יכול לשאול בכל מקרה. אם כבר אני הולך בכיוון הזה, נראה לי שה 308 סטיישן עדיף. אבל תחושת הבטן היא שלא יגיב טוב ולא רוצה להיכנס ראש בראש עם קצין הרכב על ההתחלה שלא לצורך. מעדיף קודם לראות מה ברשימה שלו. הציע לי את המאליבו, אני אלך לראות אותה כמו חייל טוב
. אם באמת יתברר שהיא מגיעה עם הגה של נינטנדו ומזגן ידני ואולי עוד מכות, אז אני אקיים איתו שיחה נוספת.
 

© DrorZi

New member
נכון, בדגם הבסיס ההגה לא מעור

אבל על זה אני לא היתי פוסל רכב
אני אישית שייך לאנשים שלא מסתדרים עם בקרת אקלים, ז"א אני מסתדר איתה יופי כי אני אומר לה בדיוק מה רוצה ושלא תחשוב יותר מידי בעצמה אז גם על זה לא היתי פוסל
והכל כמובן שאלה של מה יש למתחרות להציע
&nbsp
ה 208 פסולה בגלל המראות, אין שום הצדקה לדבר הזה לדעתי, זה למשל פריט שעליו לא היתי מוותר.
 

enigo

New member
כבר לא זוכר את כל הרשימה, אבל זוכר שאמרתי לעצמי שצריך

לראות את גרסת הבסיס "בעיניים", כי העסק שם מריח לא טוב. מראות לא בצבע הרכב במכונית של 160K? ברצינות?
ומבחינתי בקרת אקלים היא דבר מעולה, בעיקר אם היא מפוצלת. שמים על טמ' שנוחה לי (בדרך כלל 20-21 כשאין שמש, 19 כשיש שמש) ולא מתעסקים איתה יותר. במכוניות עם מזגן מכאני אני כל הזמן מדלג בין מהירויות ובחורף צריך לשחק עם השילוב בין אוויר חם לקר.
 

I Gabe

New member
לא מסכים איתך אבל זה עניין אינדיבידואלי

אני מצאתי את בקרת האקלים ברכבים קודמים יעילה ונוחה מאד. חיישני גשם ואורות נראים לי כמו גימיק שאני יכול לחיות בלעדיו אבל כאמור זה עניין אינדיבידואלי. אפשר לראות גם פה בשרשור שיש אנשים שזה עוזר להם והם אוהבים את זה.
 

© DrorZi

New member
בחורף זה יחסית עוזר שאפשר לשים 23

במקום לשחק עם הווליום של הטמפ
עדין אני מוצא את עצמי צריך להגיד למערכות האלה בקיץ שאני רוצה אוויר גם לרגליים וגם לידיים, משום מה לבד האלגוריתים קירור שלהם לא כולל פתיחה של המעבר התחתון
&nbsp
אם אתה נותן לי אופציה א. רכב עם בקרת אקלים ובלי חישני אורות וגשם ומנגד רכב ב. עם חישני אורות וגשם ובלי בקרת אקלים (נגיד עולה לי לראש איביזה ברמות אבזור מסויימות) אני מעדיף את הסידור השני.
 

WarDog

New member
האולגריתם הוא שאויר קר יורד מטה וחם עולה מעלה

בגלל זה לרוב במצב AUTO בקירור הפתחים העליונים מוצאים אויר ובחימום רק התחתונים.
 

the annonymous

New member
זה כבר תלוי רכב ספציפי

בפלואנס הוא יודע לפתוח גם לכיוון הרגליים אבל רק אחרי שכבר קירר את האוטו.
&nbsp
אישית חושב שחיישני אורות זה דבר מיותר. על בקרת אקלים מפוצלת לא הייתי מוותר היום.
 
למעלה