willbeapilot
New member
הם השתגעו שם כאן באמריקה
לא מזמן נכנס לתוקפו החוק החדש של ה TSA ואני חושב שהם השתגעו לגמרי כאן. כלעובד חברת תעופה הבא במגע אם חניכי הטיסה חייב לעבור "השתלמות אבטחה התחלתית" ולאחר מכן "השלמת השתלמות אבטחה שנתית" מדי שנה. בקיצור, הם מנסים להפוך את מדריכי הטיסה לסוכני FBI או מה בדיוק? בנוסף, בעלי גרין קארד (כמוני למשל) מחויבים לעבור בדיקת רקע וטביעת אצבעות ולשלם 130$ מה שאין כן אזרחים. אגב, אם למישהו יש קצת מושג, יש אפשרות ללכת נגד זה בקטע חוקי משפטי (אולי זה נוגד את החוק לאלץ טייס או מדריך טיס להפוך לסוכן בטיחון של המדינה?) חוצמזה, מה הם יעשו אחרי האוטובוס המתפוצץ הראשון? יחייבו כל נהג אוטובוס לעבור השתלמויות אבטחה? ואחרי המכונית המתפוצצת הראשונה? כל נהג יהפוך לסוכן? בקיצור, לדעתי זה עובר את הגבול הזעיף הזה של להפוך את עובדי התעשייה למיני סוכנים. מה דעתכם, ומה אפשר לעשות?
לא מזמן נכנס לתוקפו החוק החדש של ה TSA ואני חושב שהם השתגעו לגמרי כאן. כלעובד חברת תעופה הבא במגע אם חניכי הטיסה חייב לעבור "השתלמות אבטחה התחלתית" ולאחר מכן "השלמת השתלמות אבטחה שנתית" מדי שנה. בקיצור, הם מנסים להפוך את מדריכי הטיסה לסוכני FBI או מה בדיוק? בנוסף, בעלי גרין קארד (כמוני למשל) מחויבים לעבור בדיקת רקע וטביעת אצבעות ולשלם 130$ מה שאין כן אזרחים. אגב, אם למישהו יש קצת מושג, יש אפשרות ללכת נגד זה בקטע חוקי משפטי (אולי זה נוגד את החוק לאלץ טייס או מדריך טיס להפוך לסוכן בטיחון של המדינה?) חוצמזה, מה הם יעשו אחרי האוטובוס המתפוצץ הראשון? יחייבו כל נהג אוטובוס לעבור השתלמויות אבטחה? ואחרי המכונית המתפוצצת הראשונה? כל נהג יהפוך לסוכן? בקיצור, לדעתי זה עובר את הגבול הזעיף הזה של להפוך את עובדי התעשייה למיני סוכנים. מה דעתכם, ומה אפשר לעשות?