הליכים רפואיים כשמרקורי ברטרו

angel haze

New member
הליכים רפואיים כשמרקורי ברטרו

עד כמה מומלץ להימנע מהליכים רפואיים כשמרקורי בנסיגה
ב 8.1 נקבע לי ניתוח לא דחוף בעיניים שחיכיתי לו מאד
אני יכולה לדחות אותו אם יש צורך
יש טיפול רפואי נוסף שמתוכנן לזמן הקרוב ויכול ליפול על הנסיגה. שגם הוא נראה לי בתחום של מזל סרטן
שניהם מאוד חשובים לי ופוחדת מתקלות.
אם אני לא טועה מרקורי בנסיגה בדלי. בית 6 שלי נפתח במעלות הראשונות בדלי מה שאולי מגביר את המשמעות וההשפעה של הנסיגה על התחום הבריאותי?
 
משמעות נסיגת מרקורי, כללית וספציפית

ערב טוב

באסטרולוגיה מרקורי משפיע בעיקר על : תקשורת בין אדם לחברו, בין עם לעם, נסיעות, מטוסים, מדיה, שרתים קליטה- אלקטרונית, לימודים- שביתות.
איני מכיר את המפה האישית שלך, אבל אם אכן הנתונים במפה שלך הם כאלה כפי שתיארת, אזי עליך לדחות זאת למועד אחר בו מרקורי אינו בנסיגה ושאינו מדגיש את נושא הבריאות- אצלך במפה.



מאחל לך בריאות טובה ושנה של סיוע ישיר מהכוכבים, בכול אשר תיפני.
 

מתלמד 8

New member
אודי-בודקים רק מזלות ובתים?מה עם מרס,כירון וצדק?

מרס=ניתוחים,כירון =פצעים וריפוי,צדק=בריאות והצלחה, לכן כתבתי שיש לראות את כל המפה ובטח את מצב הכוכבים.
יתר על כן-האסטרולוגית שלי(חיה אלפרשטיין-ז"ל) טענה אם יש כוכב בנסיגה,או בזוית שלילית וכוכבים רחוקים ממנו עושים היבטים חיוביים,הכוכבים הרחוקים מבטלים את הנזק של הכוכבים הקרובים.
 

מתלמד 8

New member
מרקורי לא אדון היקום -צריך לראות איך הוא משתלב במפת הלידה-

שלך בתאריך הנתוח ואת זה בודקים עם אסטרולוג מקצועי,(או אם מישהו מקצועי יסכים כאן לקבל את מפת לידתך ולהצליבה עם מפת השמים בתאריך הניתוח)לא כדאי לקבל את ההערכות(ההפחדות) השבועיות של ימי שישי ברדיו ובעיתונים המובאות כהערכה כללית.
כשמרקורי בנסיגה-העולם לא מפסיק מלכת,,,לא סוגרים את חדרי הניתוח ולא את אולמות האירועים.
בהצלחה במה שתעשי.
 

angel haze

New member
קצת מבולבלת אבל תודה לכם!

אני אשמח אם מישהו יוכל לבדוק את המפות. מקצועי או לא
 
ניפוץ מיתוס כוחו של מרקורי, במצבים ספציפיים:

נתייחס כאן לנושא הניתוח,
אבל תוך כדי נלמד כאן דברים מזווית הניסיון והראייה שלי, ואולי גם מזווית היידע המוקדם של מתלמד 8.
ובכן, קודם כול, כשבחנתי את מצב הנסיגה של מרקורי שאנו כבר על סף ראשיתו, אני בקלות רואה שב-09 לחודש הוא ניכנס לתחומי מזל גדי, זה אומר שאם הדלי במפה שלך נמצא במעלות הראשונות במפה אז הוא מן הסתם בדקן (בשליש) הראשון של המפה. זה אומר שממש לאחר ה- 08 לחודש הוא מבקר בגדי שבמפה שלך הוא בבית האהבה, היצירה הילדים ואופן הבילוי...וכאן בעצם....למרות שעדין הוא במועד (08.01) הוא במצב 'מקבילי' למפה שלך...כלומר רטרו דלי+דלי בית 6 במפה שלך, למרות זאת ההשפעה היא לא הכי מודגשת. לכן כפי שהגבוליות מודגשת במכלול הדברים - כך גם הזניחות של ההשפעה של מרקורי על ההצלחה, או על אי- ההצלחה של הניתוח 'שמאוד חיכית לו' (ציתות שלך)
לכן ראי את האור הצהוב המתחלף לירוק עוד מעט ...בהקשר ...לניתוח, ולא להתייחס להערה הקודמת שלי (כאמור אני עכשיו עונה כשהשקעתי את מלא הרצינות הראויה לשאלתך) וזה אומר שהאור לא אדום...(אין כניסה לניתוח)....אלא אפשרי שלא לבטל מבלי החשש מפני תוצאותיו... להוציא שאולי הרופא יאחר כי אולי מכוניתו נגררה למוסך והוא נאלץ להגיע במכונית...אחרת ובאיחור מה (ותקלות זניחות אחרות שלא מושפעות כול כך מהדגש הדלי 'הכפול' הנ"ל.)
וכעת לשבירת האקסיומות (לשבירת העובדות שלכאורה אין אנו יכולים לשבור אותן) בנוגע לרטרו...ולהשפעתו עלינו.
אם כן אכן יש לכוכבים רחוקים לבטל ולעמם כמעט לחלוטין את השפעת הרטרו במצבים שכאלה. (כפי שציינת) יתר על כן- ואפילו 'לתת לנו את ברכת הדרך'.....תוך התגרות או בדרך של...הוצאת לשון כלפי מצב רטרו מרקורי בשמיים.
למשל: נתחיל בכוכב יופיטר (שפע התרחבות בריאות יידע- לימודים גבוהים, רפואה וכיוצ"ב) עושה 120 מעלות חיובי ביותר לכוכב הרנסאנס (תקומה) בזמן שאמור להתבצע הניתוח, כולל שהכוכב המהיר רב העוצמה והכוח, הדינמי (המניע) מרס (המלא בחיוניות, בריאות, כוח, מרץ וחום) גם הוא נמצא ב- 120 מעלות עם נפטון (נוזלים עירויים) ויתרום באופן חיובי מאוד לנושא, שלא לדר לגבי הכוכב המרוחק (הלא- מהיר) שבתאי (המלומד, הרציני, המאט על מנת לחשוב, המשפיע על עבודה זהירה ויסודית) עושה 120 מעלות עם אוראנוס - כוכב השינויים, המקוריות (מסומן כמו אנטנה.. והשולט גם בתשדורת אלקטרונית ומן הסתם גם המכשורים רפואיים- לצורך העניין) גם הוא יבצע שינוי מעולה לנושא הרגיש של הגברת המכובדת.
יוצא איפה שדי מלהזכיר את כול אלה כדי להפריח את השפעתו המזיקה של מרקורי בעיתות רטרו ככלל וכפרט- לגבי ניתוח כזה או אחר. (או אפילו של שינוי בנושא: העבודה, הסבה, מבחן, הגשת עבודה, הפעלת פרוייקט וכול הנגזר מנושא התעסוקה)
אז גם לשואלת וגם למתלמד 8 שביקש ממני לבחון את הדקויות, אני מכריז בזאת (בסגנון בן גוריון...) על ניתוץ המיתוס אודות מרקורי 'הרשע'...בעיתות רטרו, ובלבד שבוחנים את מפת השמיים ומוצאים שקיימת השפעה של כוכבים משפיעים יותר (בהיבטים חיוביים) בעיקר של כוכבים רחוקים והם אלה החורצים דין- כזה או אחר.
יוצא איפה שביום היסטורי זה... אנו משתחררים רשמית מהשפעתו של הרמס (מרקורי - חמה) שליח האלים בנוגע לעבודה ולניתוח- בהסתמך על תאור מפת הלידה של.....(?)
וחשפנו בזאת את חולשתו המבישה, נוכח התותחים הכבדים והמשפיעים באמת.
זהו- אנו נועלים בזאת את הישיבה בנושא מרקורי עד לישיבה הבאה....ב- 28.04 הקרוב.
לילה טוב.
 

angel haze

New member
תודה מר ברגר על התשובה המלומדת

דחיתי את הניתוח עוד לפני שהספקתי לקרוא אותה
מרקורי הוא לא השיקול המרכזי בהחלטה, אל דאגה
 
חן חן על הכרת התודה.....שלך

בסוף לקחתי את הכפפה והשבתי לך.
לא היה קשה לנחש שתתדחה את הניתוח.
בכול מקרה ועל פי ניסוח השאלה והבקשה 'המקורית' שלך, התקבל הרושם- באופן ברור, שבכול זאת....נילחצת ממצב מרקורי בבית 6 בדלי אצלך במפה 'המקביל' למרקורי בדלי, הנכון למועד הניתוח 08.01

בהזדמנות זאת הרשה לי לאחל לך ניתוח מוצלח באשר הוא יתבצע, וכלל - בריאות טובה - כי צדק מי שאמר 'העיקר הבריאות קודם כול בריאות ולגבי כול היתר...אפשר לסדר כול דבר...איך שהוא....'.

סוף שבוע בריאו וניפלא לכולנו כאן, בפורום בו יש כמה וכמה אנשים מלומדים.

א. ברגר
 

מתלמד 8

New member
ואני לא דחיתי בדיקה חשובה בגלל מרקורי ולא קרה דבר ,,,

כבן מזל אריה קלאסי,סובל כמובן מבעיות,,,,,בלב ,לא התקפי לב וסתימות למינהן-פרפור פרוזדורים-הפרעה חשמלית בתפעול הלב,(השפעת אוראנוס/מרקורי לפי האסטרולוגיה).
ביצעתי בדיקת אקו לב בנובמבר(אולטרה סאוד ללב) תוצ' הבדיקה טוב מאוד,בדיקת ארגומטרי(בוחן מאמץ-הבאת דופק הלב למכסימום המותר לפי הגיל על הליכון) תוצ' - מצויין.
מנהל המכון שעשה לי את הבדיקות המליץ על בדיקה משולבת של אקו לב וארגומטרי בצמידות בכדי לבחון איך הלב עובד במאמץ(עושים אקו לב במנוחה ומיד בוחן מאמץ,בגמר בוחן המאמץ עושים מיד אקו לב.
הבדיקה המשולבת נקבעה לאתמול,,,,אוי ואבוי-מרקורי בנסיגה !! אבל לא דחיתי שום דבר.
אז ככה,לא היו פקקים בדרך,לא פנצ'ר באוטו,לא איחרתי, מכשירי הבדיקות האלקטרוניים(מרקורי/אורנוס) לא נתקעו ,הטכנאיות והרופא שבדק את התוצאות- לא איחרו.
,,,,והתוצאות כרגיל טוב מאוד.
 

Y. Welis

New member
הם פוחדים ממך...

תופעה מוכרת - כשאתה מצפה לגרוע מכל, הוא לא קורה. אבל הוא מחכה לך במקום אחר...
&nbsp
&nbsp
 
למעלה