הכנה להגשת מסמכים לקול קורא למשרה תקנית
שלום לכולם,
לפני זמן מה התפרסם קול קורא למשרה תקנית באחת האוניברסיטאות בישראל, והחלטתי לנסות להתמודד.
כל מועמד נדרש להגיש Letter of Application, קורות חיים מפורטים (CV), הצהרה בהיקף של עמוד אחד שמפרטת את ה-research agenda בהווה ובעתיד, שני מאמרים שפורסמו בעת האחרונה, ו-3 שמות של ממליצים.
מאחר וזו פעם ראשונה שאני נדרש להכין את המסמכים הללו, אני לא ממש יודע מה צריך להכיל ה-Letter of application ומה ההיקף שלו, וכן מה מקובל לרשום ב-research agenda.
האם תוכלו לתת עצות מועילות לגבי הנ"ל?
בתודה,
אביר
שלום לכולם,
לפני זמן מה התפרסם קול קורא למשרה תקנית באחת האוניברסיטאות בישראל, והחלטתי לנסות להתמודד.
כל מועמד נדרש להגיש Letter of Application, קורות חיים מפורטים (CV), הצהרה בהיקף של עמוד אחד שמפרטת את ה-research agenda בהווה ובעתיד, שני מאמרים שפורסמו בעת האחרונה, ו-3 שמות של ממליצים.
מאחר וזו פעם ראשונה שאני נדרש להכין את המסמכים הללו, אני לא ממש יודע מה צריך להכיל ה-Letter of application ומה ההיקף שלו, וכן מה מקובל לרשום ב-research agenda.
האם תוכלו לתת עצות מועילות לגבי הנ"ל?
בתודה,
אביר