הכירו את מיה בכר: שחקנית בינלאומית ומנטורית לעמידה מול קהל ומצלמה באמצעות כלים מעולם המשחק

מיה בכר, שחקנית מוכשרת עם ניסיון עשיר על במות מכל העולם, היא הבעלים הגאה של סטודיו למשחק הקרוי על שמה. המסע של מיה בעולם המשחק לקח אותה על פני יבשות, חידד את הפרקטיקה שלה בתחום והעשיר את הבנתה בכל הקשור לאומנויות הבמה.




1694101386416.png

צילום: נעם בן גוריון מוסרי​





מיה, שנולדה וגדלה בירושלים, גילתה את אהבתה למשחק בגיל צעיר. לאחר שסיימה את לימודיה בבית הספר למשחק של ניסן נתיב, ולאחר כמה שנים בהם דיבבה עשרות סרטים מצויירים, היא יצאה להרפתקה יוצאת דופן שהובילה אותה לחיות בצרפת ובניו יורק במשך שמונה שנים. במהלך שהותה בצרפת, מיה זכתה להופיע בלמעלה מ-450 מופעים של הצגת היחיד הכובשת "נקודת אור", שיצרה פטריסיה אודונובן מתיאטרון הקרון.

בניו יורק מיה שקעה בסצנת התיאטרון התוססת, והציגה את כישרונה כשחקנית, במאית, מפיקה , קריינית ומדבבת.





צילום: עופר עברי​




עם שובה ארצה בשנת 2006, מיה המשיכה לממש את התשוקה שלה למשחק ולשירה, כתבה והלחינה שירים איתם הופיעה ושחלקם זכו להיכלל בפלייליסט של תחנות רדיו שונות.

במקביל חשה גם צורך עמוק לתרום לתעשייה בדרך אחרת, במיוחד בהתחשב באתגרים העומדים בפני שחקנים בנוף מתפתח כל הזמן.


בהשראת חוכמתה של אמה, מיה החליטה ללמד משחק, וכך הוקם הסטודיו המוערך שלה. השיעורים של מיה צברו במהירות קהל עוקבים מסור, ומשכו לא רק את אלו ששואפים להיות שחקנים אלא גם אנשים מרקעים שונים ומגוונים, המחפשים צמיחה אישית וביטוי עצמי וחופש בכל הקשור להופעה מול קהל ומצלמה.





1694101346515.png

צילום: נעם בן גוריון מוסרי​




מתודולוגיית ההוראה של מיה חורגת מעבר לטכניקות משחק מסורתיות. היא מאמינה בפתיחת מלוא הפוטנציאל של כל תלמיד ותלמידה על ידי פיתוח יכולות ההקשבה, חיבור לעצמי, פיתוח הדמיון, הכרת שפת הגוף, הביטוי הרגשי, הניתוח הטקסטואלי והיכולת להתחבר לטקסט על ידי יצירת חיבור אישי ומכך הבעה אותנטית, מרגשת ויצירת כריזמה סוחפת. הגישה והאישיות שלה מטפחות סביבה בטוחה ותומכת שמהווה כר פורה ליצירתיות, ביטחון עצמי ומיומנויות תקשורת אפקטיביות.

כשמיה ממשיכה לעורר השראה ולהעצים אנשים באמצעות סדנאות המשחק שלה, היא גם נשארת מעורבת באופן פעיל בקריירת המשחק שלה עצמה, פורצת כל הזמן גבולות וחוקרת אפיקים אמנותיים חדשים.


קישור לאתר: https://mayastage.co.il/
 
נערך לאחרונה ב:
למעלה