הי דודה... לא הבנתי מאיפה נפלו

lexigali

New member
עוד סיכום מרגש וממצה -

במיוחד מזדהה כל-כך עם החלק הראשון לגבי מאור הפנים ושאר מה שציינת על ורד. לקחת לי את המילים מהפה - ממש את אלה שחיפשתי.
.
 

האגס 1

New member
ועוד אנקדוטה בשולי המפגש ../images/Emo130.gif

לפעמים לא צריך לעשות הרבה כדי לחסוך כסף: סמוך ל-7:00 בבוקר, כשהגענו לירושלים, נכנסנו לתחנת הדלק שאני תמיד מתדלך בה בימי שישי (רק יותר מאוחר...) כדי לקבל עיתון חינם. השארתי את רק-על-עצמי, הנהגת התורנית, בעמדת הנהג וקפצתי לקחת עיתון. כשחזרתי היא אמרה לי שהמתדלק, משום מה, לא הצליח למלא את כל המיכל. כל התדלוק עלה רק 24 ש"ח, ויצאתי משם כשאני רק עם חצי מיכל מלא. כמובן, מיהרתי לברוח לפני שהם יתחילו להתמקח איתי על העיתון ולהגיד שהוא מחולק רק בתמורה לתדלוק מעל 80 ש"ח. עכשיו, לכאור, אני צריך ללכת למלא מיכל מלא. אלא מה? מתברר שמחר בלילה מחירי הדלק יורדים...
 
אבל שמעתי בחצי אוזן

שדווקא בלילה מחירי הדלק יורדים משהו כמו מחצות ועד חמש-שש בבוקר. אני רק לא טובה בפרסומות לא זוכרת אם זה דלק, פז או מה יש עוד? שכחתי.
 

סאביבית

New member
סונול

סונול תעניק מדי לילה, בין השעות 22:00 ל-06:00, הנחה של 31 אגורות ממחיר הבנזין. מנהל השיווק של החברה, יורם כהן: "אנשים צורכים פחות דלק בגלל עליית המחירים". במשק האנרגיה מעריכים שצריכת הדלק ירדה החודש ב-5% בגלל עליית המחירים התלולה http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3159240,00.html
 

רוסטו

New member
היית מת תשמע מה קרה לי

רק יצאתי מהמפגש ושמעתי פרסומת ברדיו שמי שמתדלק בלילה בתחנות "פז" מקבל 32 אגורות הנחה לליטר. היות שהייתי זקוק לדלק נואשות התחלתי לתור אחרי תחנת "פז". אלא מה לאורך כביש 40 מפתח תקווה עד רמלה יש רק "דור", "דלק" וסונול". בסופו של דבר נשברתי ותדלקתי בתחנת דור אלון בכביש 44 בין רמלה לבית שמש בהנחה של "רק" 15 אגורות. ואיך שאני משלם, נכנס לרדיו ופותח את הרדיו, שוב פרסומת זהה רק לתחנות "סונול" שעברתי כמוהן לפחות שלוש עד אותו מקום. איך אכלתי את הלב. כפרה- מחר יורדים מחירי הדלק לשם שינוי.
 

hilagilady

New member
היה מפגש מדהים!! ../images/Emo24.gif

תודה מיוחדת לורד ולנחצ'ה המקסימים על האירוח היוצא הנפלא
. ועוד תודה לורד על המרק בטטה הכי טעים שטעמתי בחיי (ורד, את בשלנית סוף הדרך...לא מבינה איך לא הפכת את זה למקצוע עדיין). תודה רבה לאריוודרצ'י על הטרמפ הלוך חזור!!!!
תודה למוגג שנתן לי את הזכות לצלם
היה לי היה מאד מרגש לראות לצלם ולהתרגש עם חני לבנה (המדהימה!!!) איזו אישה לבבית ומקסימה את, חני
 
למעלה