הישרדות 40 - מנצחים במלחמה - פרק 10

B R A Y E R

New member
מנהל


לי קשה מאוד להעריך את הסטייל הזה של להדבק ל2 אנשים ולרוץ איתם לסוף, מהסיבה הפשוטה שזה די בייסיק וכמעט כל השחקנים עושים את זה. לצורך הדוגמא, גם רים מ38 הייתה בברית עם וונדי וקית', מה זה נתן כשאין לה קשרים טובים מעבר לזה?
כל החוכמה בהישרדות זה לרקום כמה שיותר קשרים ולתת לכמה שיותר אנשים את התחושה שאתה איתם כדי שיבטחו בך וירצו להתקדם איתך.
 


אבל גם יותר מדי קשרים יכולים להוות בעיה
בעיקר בגמר כי אז הם יכולים להרגיש שבגדת בהם ולא להצביע בעדך
מה גם שהרבה פעמים כשרואים מישהו עם הרבה קשרים ומדבר עם הרבה אנשים
זה כמעט תמיד באק פייר.
בקיצור צריך ליצור קשרים אבל במידה לדעתי
 

B R A Y E R

New member
מנהל


זה אולי שייך להישרדות של פעם שמושבעים היו מצביעים למי שהכי פחות בגד בהם
רוב המנצחים של היום זכו בזכות מושבעים מפרגנים
סופי של עונה 40 לא תוכל לקבל בגמר קולות כמו סופי של עונה 23 ממושבעים שלא מכירים אותה בכלל ולא יודעים מי היא ומה היא עשתה כי לא החליפו איתה בקושי מילה לאורך כל העונה
 


יש לי הרגשה שהבעיה שלך עם סופי זה לא שהיא כמו כמעט כל השחקנים

אני לא כ"כ מבין את הטיעון גם. זאת השוואה בין סופי לרים? כי זה די מצחיק... אם אתה אומר שאי אפשר להגיע רחוק עם 2 בני ברית אז יש לך כדוגמה חצי מהמנצחות.
והחוכמה בהישרדות היא להתאים את עצמך לסיטואציה, זה הכל. אין באמת חוקים מעבר לזה. כדאי להיות עם אינטלגנציה חברתית כלשהי. זהו בערך. לא חסרים דוגמאות של שחקנים שהודחו כי היו להם יותר מדי קשרים. עד כה אנחנו רואים שאפשר ככה ואפשר ככה וסופי היא דוגמה מעולה
 

B R A Y E R

New member
מנהל


אני לא טוען שזו הבעיה שלי עם סופי כי זו באמת לא הבעיה היחידה שלי איתה, אני טוען פשוט שאני לא מעריך את המשחק החברתי שלה, ושבעונות אחרות יכלה לסיים את המשחק בתור מודחת ראשונה/שניה/שלישית
כן אני לא רואה הבדל בין המשחק החברתי של סופי ורים
ורים זו סתם דוגמא מעונה ששודרה לא מזמן, אפשר להביא מלא דוגמאות לשחקנים/ות ששיחקו משחק חברתי שמסתכם בלהיות מקושר ל2-3 שחקנים בלבד
נכון, לא חסרים/ות מנצחים/ות ששיחקו משחק חברתי גרוע (אמבר, דני, נטלי וכו'), זה עדיין לא אומר שמדובר במשחק טוב, ובאופן לא מפתיע זה גם בא יחד עם 0 משחק אסטרטגי, כלומר 100% ניצחון בעקבות מרמור מושבעים
אם על זה היא בונה, אני לא חושב שבעונה כזו יהיו מושבעים ממורמרים אז חבל לה על הזמן..
 


לא זכור לי שביקרת אתת סופי על משהו אחר חוץ מהמשחק החברתי שלה אז בטח אתה מבין את הבלבול שלי.. אם אתה לא רואה הבדל בין המשחק של מנצחת ושחקנית מרכזית בעונת מנצחים לבין המשחק של מודחת ראשונה אין לי הרבה מה לומר... יש כאן ערך אובייקטיבי שהוא מעל פרשנות בעיני אבל זכותך
מעבר לזה משחק טוב זה עניין סובייקטיבי. אם מבחינתך ניצחון שהושג באמצעות "מרמור מושבעים" (שמה זה אם לא משחק חברתי גרוע של זה שמתמרמרים עליו) הוא פחות ניצחון אז בסדר אבל הכסף אותו כסף והמטרה אותה מטרה. לגיטימי בעיני לבנות על מרמור, ראינו שדווקא בעונות אולסטארס יש לא מעט שחקנים עם אגו פגיע, אם זה מצליח לה אז מדהים ואם לא עדיין שיחקה מרשים עד כה והוכיחה להמון צופים שהיא ראויה למקום הזה.
 

B R A Y E R

New member
מנהל


בעיני כל המשחק הכולל של סופי לא משהו בכלל, ולא מוצא הבדל בינה לבין מישל נניח בעונה הנוכחים.. בטח שלא רואה בה שחקנית מרכזית (יש הבדל בין דמות מרכזית לבין שחקנית מרכזית.. דמות היא כן, שחקנית היא לא)
"מרמור מושבעים" זה פחות מעיד על המשחק החברתי של מי שהפסיד ויותר מעיד על גודל האגו של המושבעים שבחרו לא להצביע למי שהדיח/רימה/הערים. אין לי מושג למה אתה מתכוון כשאתה אומר שלגיטימי לבנות על מרמור.. איך אפשר לצפות לזה ואיך אפשר להוביל משחק בלי להדיח שחקנים מחשש שיצאו ממורמרים?
וצודק, הפרס למנצח של העונה הוא אותו פרס גם למי שניצח בדרך טובה וגם למי שניצח בלי שום דרך, הכסף אותו כסף, אבל אותי כמעריץ זה לא מרשים. גם לך יש את המנצחים המועדפים עליך יותר והמועדפים עליך פחות.. הדיון הוא לא על התוצאה הדיון הוא על הדרך
 

אורישקי

New member


יש בעיה אחת מאד גדולה בעונה הזו ואני אחזור על זה - אורך הפרקים.

החומר בסה"כ טוב אבל אנחנו לא מקבלים כאן שום עריכה או סיפור ברור, אנשים עוברים צד בלי הרבה היגיון, כל פרק יש טרייבל קאנסיל לא ברור עם מלא לחישות שהוא אמנם מעניין לצפייה אבל אין לנו היגיון פנימי.

,וכאילו כל זה לא מספיק קיבלנו את הפרק של המשפחות - שנכון היה משהו חמוד בלראות ילדים של שורדים ואנשים שכשאת חלקם הכרנו הם היו רווקים ופתאום נשואים ועם ילדים וכל הדברים הנחמדים האלה, אבל זה היה פשוט מרוח ויותר מדייייייייייי ולקח חלק רחב מדי מפרק קצר גם ככה. הרגיש כאילו לכל החלק הראשון של הפרק לא הייהת שום פואנטה, ובואו - בסה"כ מדובר באנשים שכבר היו רחוק מהמשפחה שלהם. נכון שחלקם כרגע עם ילדים וזה אחרת אבל מה הדרמה הגדולה?

ועכשיו לפן האסטרטגי או המשחקי שלפחות היה חלק ממנו והוא היה לא רע הפרק:
- פרק ממש טוב לטוני, גם סוף סוף הוא זוכה בחסינות, גם הוא איפשהו נמצא באמצע בין הבריתות ושולט בכל העניינים, וגם הפרק נגמר בזה ששוב מראים לנו פרומו על איך הוא משתגע פרק הבא בנוהל כמו שעשו לנו בקגייאן, ואז כולם יתביכינו שזהו טוני משתגע בפרומו והמצב שלו גרוע ובסוף שוב הוא יצא עם ידו העליונה. אני באמת מתרשם מזה שהשם שלו כרגע לא עלה.
- גם שרה מלכה כרגיל, הרקטע עם ג'רמי במועצה היה ממש משעשע
ההבדל היחיד ביניהם הוא שהשם של שרה עלה יותר ושהיא משויכת יותר לצמד עם סופי, וטוני יותר פרילנסר. גם העריכה הפרק הוציאה את טוני בסוף כמי שהלכו עם הבקשה שלו מה שנותן לו יתרון מסוים.
- סופי קמה במועצה ופשוט לוקחת את כל החמישיה שלה הצידה כדי לחזסוך את הבולשיט היה קורע גם כן. מה שכן נראה ששמים לב שהיא איום. המנצח לדעתי יהיה היא או טוני אבל לאור העובדה שהיא לא מקבלת כמעט וידויים בפרקים האחרונים ורואים אותה יותר בהערות בצד והעריכה של טוני הרבה יותר יציבה, זה כנראה אומר משהו.
- ועכשיו לגבי השטויות שנעשו בפרק הזה:
ממש לא ברורה לי ההחלטה של קים. הרי זה היה ברור שאין לה שום say על מי יודח ברגע ששרה גנבה את הקולות וזה הפך להיות 6-3 (עזבו שגם מישל לא הייתה איתם בסוף אבל זה משהו אחר), מה ההיגיון בלהשתמש באליל על מישהו אחר? או שתשתמשי באליל על עצמך כדי להציל את התחת של עצמך, שזה מה שהייתי עושה, או שבאמת כדי לשמור את האליל להגן על עצמך לשלב הבא - אל תשתמשי בו בכלל ותזרקי הצבעה נגד טייסון או דניס. בפועל היא סתם יצאה קירחת מכל הכיוונים. וזה בלי העובדה שהיא די הודתה שאין לה באמת קשר מספיק טוב עם רוב השחקנים כמו שחשבנו.

עוד דבר שלא היה ברור לי בכלל היה פיצול הקולות בפרק הזה - הרי אם החמישיה של טוני והחבורה הייתה רוצה לפצל את הקולות הם היו צריכים לעשות את זה 3-3 ולא 4-2. וגם אם הם ידעו בסוף שמישל תהיה איתם - עדיין זה נגמר 5-2-2 במקום ה4-3-2 שהיה צריך להיגמר. עוד דבר שמבאס שלא ברור מה, כנראה שמישל הייתה איתם יותר ממה שראינו, ועדיין זה די מבאס
 


לשם שינוי נהניתי מהפרק

כמובן מהחלק השני שלו, ולא מהחלק הראשון המרוח

אני חושב שקים עשתה טעות עם האליל, ובאמת אם את כבר משתמשת בו
אז תשתמשי על עצמך...
קצת מפתיע שפתאום קים ושרה לא באותו צד, ושרה אפילו דוחפת להדחה של קים
שאגב אני מניח שלא קיבלה קולות בסוף בגלל שידעו שיש לה אליל ושהיא תשתמש בו.
אמנם ג'רמי דפק את החברים שלו, אבל בואו, אם הוא היה נשאר במועצה, סיכוי מאוד גבוה שהוא היה מודח, אז שאפו לו בקטע הזה...
היה ברור שסופי לא תודח בפרק הזה, במיוחד כשלא הראו אותה בכלל בפרק ואז שנייה לפני המועצה דחפו לה וידוי.
שמח שטייסון הודח, למרות שאני חייב להודות שאם קים הייתה מודחת אחרי שנתנה את האליל לדניס, זה היה יכול להיות מאוד משעשע- מצטער

לגבי המשך העונה-
נראה ששרה, סופי ובן הם שלישייה חזקה. דניס וג'רמי כנראה קרובים, ומישל וניק גם.
מניח שינסו לפרק את השלישייה החזקה בקרוב, ואני רק מקווה שלא ידיחו את שרה...
 

6416181

New member


בפרק הקודם התלוננו על חוסר בקווים ברורים, בפרק הזה אני מרגיש שקיבלנו מה שרצינו

&nbsp
-בדרך כלל הגעת המשפחות פחות מעניינת אותי, ברמה שבעונות מסוימות אעביר לנקודה בפרק שבו הביקור נגמר, על אחת כמה וכמה שהביקור היה כל כך ארוךךךך.
אבל, אני לא יודע אם זה העובדה שאני מרגיש שאני "מכיר" את המתמודדים יותר, או העובדה שהביאו ילדים, אבל בפרק הם הצליחו לתפוס את הרגשות שלי. רק חבל שכל כך הרבה זמן...
הביקור בEOE נגמר בדקה 28, זה השאיר לנו 15 דקות של משחק...
&nbsp
-אבל איזה 15 דקות אלה היו!
סימון הקווים כבר היה מתבקש ואני שמח שהוא קרה בצורה כזאת ברורה. ג'רמי לא היה צריך לכוון עם טוני מול שרה, די מתבקש לחשוב בשלב הזה שהם עובדים ביחד. כמה שהקווים היו כביכול ברורים, אני די משוכנע שמישל לא הייתה במאה אחוז עם החמישיה השנייה וזה לא רק הייתרון של גרמי+שרה שהזיז אותה.
&nbsp
-במועצה, אני מרגיש שהלחישות כבר מתחילות להיות מוגזמות ואני חושב שלהפקה בשלב מסוים כבר לא תהיה ברירה אלה להגביל אותם בדרך מסוימות. בין אם להגביל את זמן המועצה איכשהוא או אולי לבקש שכל דיבור במועצה יעשה בקול רם, בשלב מסוים הלחישות מפסיקות לעשות טלוויזיה טובה. מנגד, לא הייתי רוצה ששחקנים יותר מדי יוגבלו בחופש שלהם במועצה, יצטרכו למצוא איזשהוא איזון במועצה.
ג'רמי עשה את ההחלטה החכמה כשהוא עזב, עובדה שבן שאל אחרי העזיבה "מה עושים עכשיו?". מה היה קורה עם שרה הייתה לוקחת את הקול של ג'רמי ואז ג'רמי היה עוזב? הקול שלו היו עוזב איתו?

&nbsp
-אחרי ששרה לקחה את הקול הנוסף למרות שהיה להם ייתרון צעקתי למסך לקים שברור שהם עומדים לעשות פיצול (אחרת היא לא צריכה מצב של 6-3) ושתשמור את האליל ותצביע לטייסון שהיה על הכוונת/גג תשתמש באליל על עצמה. קים הייתה מאוד קרובה ללהדיח את עצמה... (עזבו שהפיצול התפקשש והיה מצליח לעבוד רק בזכות העריקה של מישל. מעניין אם החמישיה עד כדי כך בנו על מישל לערוק.
&nbsp
-החיבוק לג'ף, פרייסלס!
 

B R A Y E R

New member
מנהל


טוב אני מתעלם מה21 דקות הראשונות של הפרק, כי באמת שזה לא היה מעניין בשום אופן. זה היה יכול להיות מוצדק אם זה היה פרק כפול, אבל לקחת 21 דקות מהפרק נטו על ביקור משפחות זה מוגזם מאוד בעיניי.
אבל החלק השני של הפרק היה ממש טוב ומוצלח בעיניי אם כי התוצאה אחרת ממה שהייתי רוצה שתהיה

לא הספקתי לקרוא כאן את כל התגובות אבל ברור לי שתקטלו את המהלך של קים כי הוא לא הצליח בסופו של דבר, אבל בעיני זה היה מהלך אמיץ ונכון בשבילה, שאם הוא היה עובד (וזה לא היה רחוק כלכך מהצלחה) היו עפים עליה עשיריות בפינת הפופולאריות. אז כן המהלך שלה לא הצליח, אבל אני לגמרי מעריך את הניסיון, ואני חושב שהיא תצליח לשרוד גם בהמשך.
ההצבעה הייתה 5-2-2 כשמישל בדרך לא ברורה החליטה שהיא מצביעה דווקא לטייסון (ומהסרטון הצבעות זה נראה שאין לה באמת מושג ושהיא זורקת קול)
אם היא הייתה מצביעה יחד עם קים וטייסון לסופי ההצבעה הייתה 5-3-2 ואז אם הייתה משתמשת על טייסון באליל זה היה נגמר בהדחה של סופי (למה לא פיצלתם 3-3-3?)
גם אם קים הייתה משתמשת באליל על טייסון וזה היה נגמר בתיקו בין דניס לסופי אולי גם אז התוצאה הייתה אחרת ומפתיעה..
אני חושב שבכל מקרה זה היה מאוד אמיץ מצידה של קים להרים מהלך כזה וללכת איתו עד הסוף, למרות שבדיעבד היה עדיף לה לשמור את האליל בכיס (אם רק הייתה יודעת שמישל לא תצביע כמו שהיא אמורה)
אגב, את ההחלטה של ג'רמי לחזור למחנה אני בכלללל לא מצליח להבין, וחושב שאם הוא היה נשאר אולי המהלך שלהם כן היה מצליח. פעם שלישית שהוא מתחיל מהלך ובורח, וזה מעצבן.
 

NP23

New member


באסה ששרה סתם בזבזה את היתרון אם גם ככה לא עשו 3-3
ובנוסף מישל הצביעה איתם אז לא היה צורך בזה. (אבל מצד שני יתכן מאוד שהגניבת קול זה מה שדחף את מישל להצביע טייבון() מישל יכלה לספר שהם מצביעים נגד טייסון, אז מוזר לי העניין איתה. לא הייתי ממהר להגיד שהיא סוכנת כפולה.. ייתכן כי חשבה שיהיה פיצול טייסון/אחת הבנות ורצתה להשפיע .אז לא באמת ברור מה קרה איתה שם. ואם היא לגמרי היתה עם שרה וסופי אז למה היה צריך להשתמש בקול כפול אחרי שג'רמי עזב?
עוד דבר שלדעתי שרה כן היתה צריכה לעשות אם כבר לא סמכה על הקול של מישל
זה לשים את הביטול קול על קים ככה
1. במצב של תיקו בין דניס סופי , אין לא לקים ולא לדניס קול
2. אופציה שקים היתה נלחצת שמה על עצמה מבטלת 0 קולות .
מקווה שבכל זאת שרה תצליח להגיע לגמר ,
כי היא משחקת מעולה ואני מסכים איתה שקים הייתה הבחירה הנכונה להדיח
&nbsp
מעניין למה ניק ומישל החליטו ללכת עם טוני, בן, סופי שרה ולא עם ג'רמי קים טייסון .
הייתי מצפה מניק להיות בחמישיה האחרת, אז יפה להם שהשיגו אותו ויפה לו שהוא עכשיו לא בכוונת ולא בבוטום.
 

NP23

New member
בקיצור לדעתי


מישל לא באמת היתה עם הרוב ולא שום סוכנת כפולה.. אחרת לא היו משתמשים בקול כפול.. אז אם באמת היתה, לא היתה מוצלחת במיוחד , לא סמכו על הקול שלה .
אני חושב שהיא פשוט הבינה שהם במיעוט
6-3 והעדיפה שטייסון יעוף על פניה ועל פני קים ודניס..
ומעניין אם מישהו באמת דפק את הפיצול..
 

B R A Y E R

New member
מנהל


אני לא מצליח להבין איך אפשר לחשוב שהיא הייתה סוכנת כפולה
אפשר לראות על הפרצוף שלה בהצבעה שהיא לגמרי מהמרת ומצביעה לטייסון, כנראה מתוך פחד שיהיה בין שניהם פיצול
אם באמת היו רוצים את מישל בתור סוכנת, היו מבקשים ממנה להצביע לדניס כדי שיהיה פיצול של 4-3-2 ואז נמנעים מתיקו.. אין שום הגיון לבקש ממנה להיות קול חמישי נגד טייסון
אגב למישל אסור להסביר את זה כמו שלכל הקאסט אסור להסביר, אבל היא בחשבון טוויטר שלה די רומזת בצורה ברורה שהיא באמת הייתה עם ברית הפוקר
&nbsp
מישל אגב עשתה צעד שטותי, כי אם קים הייתה מהמרת נכון ושמה את האליל על טייסון, הם היו מפספסים הזדמנות להעיף את סופי כי מישל הצביעה לא נכון (4 קולות נגד טייסון מתבטלים, ואז 3 של סופי נגד 2 של דניס)

 

אורישקי

New member
אבלךללל


לא בטוח עד כמה זו טעות של מישל
&nbsp
בגלל שמאיפה לה לדעת שגם השישיה ידפקו את הפיצול קולות?
&nbsp
לפי כל היגיון זה היה אמור להיות 3-3-3
 

סטילהוק

New member
שימו לב ש...


שימו לב שהיחידות שנותרו עם יתרונות במשחק כרגע סופי ומישל, ועל האליל של סופי שרה יודעת, אבל על ה50/50 של מישל אף אחד לא יודע ואני מקווה בשבילה שתשמור את זה לעצמה עד שתצטרך להשתמש בו ושתשתמש בו נכון.
 

Uri04

New member


אני שונא את ג'ף. הוא פשוט הורס את התוכנית. קודם זה ביטול ה-previously, אחרי
כך ביטול הפתיח, עכשיו ביטול ההקדמה והמעבר הישיר למפגש המשפחות, אחר כך
30 דקות שבוזבזו על הדבר הקיטשי המזוויע הזה שכנראה רק אמריקאים אוהבים
לראות (למי אכפת???) ואז הגיע הטרייבל שהזכיר לי שוב למה נטשתי את גיים
צ'יינג'רס (ואת עונות 35+36) אחרי הטוויסט שדפק את סירי. כשכל אחד פתאום שולף
איזה יתרון/אליל/דילדו מעופף זה פשוט לא הישרדות. זה קישקוש.


אה, וכמה אנשים עוד ידפקו בגלל ההיגיון המוזר שלהם להציל את דניס? קודם
סנדרה, עכשיו קים. מה כולם כל כך עפים עליה? היא באמת *כזאת* מקסימה
שכולם נרתמים להגן עליה?


אני לא מאמין שהתבאסתי בשביל טייסון. זה כמו כדור שנורה מאקדח לכיוון מטרה
מסויימת, מתנגש בה, קופץ לקיר, נחבט לקיר, עף לקיר הנגדי וככה איזה 10 דקות עד שבסוף פוגע באיזו מטרה אקראית.
ג'רמי עשה בשכל (למרות שהוא יצא דיי זבל בעיני הברית שלו) על שנטש את
הספינה לפני הפגיעה.
 

COOL BOY 11

New member
מישהו יכול להסביר לי את המהלך


של קים?
יכול להבין למה היא לא השתמשה באליל על עצמה-סופי יודעת שיש לה אליל אז כנראה שהם לא ישימו את ההצבעות עליה
אבל, גם בהנחה שמישל הייתה מצביעה עם קים, היא ראתה הרי ששרה גנבה את ההצבעה של דניס
זאת אומרת שזה רק קים מישל וטייסון
ובצד השני יש 6 הצבעות, ואם הם עושים פיצול אין הגיון שהוא יהיה 4-2, הוא יהיה 3-3
ככה שאם קים שמה על מישהו אליל זה פשוט יגרום לשני לעוף
אשמח אם מישהו הבין את ההיגיון, היא הפייבוריטית שלי וזה פשוט השאיר אותי בחוסר הבנה מוחלט
&nbsp
 

Robbed Goddess

New member

בנקודות
&nbsp
- אין לי בעיה עם פרקי ביקור משפחות. אבל אחרי רבע שעה של זה שאלתי את עצמי "רגע, אנחנו עדיין אמורים להתרגש?"
- דני הייתה הכי היסטרית ואפילו לא קיבלה וידוי...
- הקטע של המושבעים עם ג'ף בסוף הפרק עד כמה שהוא מינורי אחד הרגעים הכי חמודים בתוכנית
- אוהבת שהמושבעים לא מקצינים את התגובות שלהם. הרגיש לי בהרבה עונות שמתמודדים (גם מתמודדים חוזרים) עושים שכונה כדי לקבל עוד כמה שניות של זמן מסך. מביך
- סנדרה חסרה לי
- אני היחידה שהציק לה שהמועצה לא נגמרה ברגע שג'רמי עזב? זה היה הרגע להצביע, כשג'ף אומר שמצביעים זה אמור להיות הסוף. לא אמורה להיות לפעולה שלו משמעות? למה ג'ף נתן להם לפתוח דיון? למה שרה יכלה להשתמש ביתרון שלה אחרי שסירבה פעמיים?
- שעשע אותי שקים אמרה שהיא רוצה לדעת למי החמישייה מצביעה. מה עוצר אותך מללכת לצד שלהם ולשמוע מה הם אומרים?
- לא הייתה לקים דרך נכונה להשתמש באליל. גם אם הייתה מצילה את טייסון והקולות היו על סופי, סביר להניח שסופי הייתה משתמשת באליל שלה ודניס הייתה עפה. ובמקרה והקולות היו 3-3-3 בכלל
- בכל פעם שמישל מחוץ ללופ אנחנו לא שומעים ממנה
- מרענן לראות את שרה עצבנית ואת טוני רגוע
- אין דרך טובה יותר לעשות הייפ לפרק הבא מלראות את טוני מקאגיאן חוזר
 
למעלה