הישרדות 38: פסגת ההכחדה - פרק 7

  • פותח הנושא Seosi
  • פורסם בתאריך

jordi2006

New member


אני חושבת שקלי ולורן פשוט ענקיות. לא מבינה איך יש פה אנשים שחושבים שקלי היא אוברייטד. ולורן פשוט תמות לפני שתיכנע במשימות, היא מטורפת. מעניין כמה זמן עוד יישארו האלילים שלהן.
התאכזבתי קשות מאורורה. אני מבינה את ההיסטריה שלה שהיא בתחתית בקאמה אבל בחיאת בן אדם, שוכבת שם כמה דקות בחורה מעולפת, מעט אנושיות! גם כולם אומרים לך תמתיני רגע, היא אפילו עוד לא התעוררה.
בקיצור, לא אהבתי את הקטע אבל מאוד אהבתי את הפרק.
 
Waiting for the bitter pill


נתחיל בחיובי:
- אחלה פרק אחרי אחלה פרק שלפניו. עד כה לא ממש נהניתי מהעונה אבל הנה היא מתחילה להתרומם.
- אקסטינקשן לא כזה נורא. כאילו כן, זה טוויסט בזוי שמחלל את העקרונות הקדושים של המשחק, אבל זה לא מפריע לי. בזכותו יצא לנו להכיר את רים
ועכשיו אנחנו גם יודעים שריק כלבה מרירה.
- כמעט כולם לייקאבל. חלק אני אפילו ממש אוהב- קווין לורן (שמרככת את קלי והופכת אותה גם לדמות חביבה), פרינסס ויק, ג'ולי, וורדוג
- הקטע של אורורה מתמקחת עם ויק בזמן שלורן חצי מתה פאקינג היסטרי והיסטורי.
- כל בוקר אני רוצה לקום ודבר ראשון לראות את ג'ו בוכה. אומללות של פוצים עושה אותי למאושר.
&nbsp
קצת שלילי:
- כששם הפרק הוא "אני הפאפט מאסטר" אתה יודע שמי שאמר את זה הוא לא הפאפט מאסטר. קצת הרס לי את המתח.
- לא חושב שזה פייר שלמודחים יש ככ הרבה סיי במשחק. היתרונות שלהם צריכים להיות מוגבלים לאקס' ותו לא.
- המהלך של גאווין וג'וליה נמרץ ופזיז לטעמי. הם מוכנים לתרחיש שרביעיית לסו נגדם? הם חושבים שאחכ הם פשוט יחברו בחזרה לרון וג'ולי? הם בונים על אורורה כצלע רביעית לברית? או שאפקט לורל ככ משמעותי שאף אחד כבר לא יעז לוותר על אפשרות למהלך? למזלם יש להם את ויק אבל לרוע מזלה של ויק יש לה אותם.
 

אורישקי

New member


פרק טוב ולא טוב
כן היה בו עניין אבל היו שני דברים שהפריעו לי:

* עודף יתרונות שיש בעונה הזו
* החלטה של ג'וליה גאווין וויקטוריה הייתה כל כך מטומטמת - להתהפך ככה מוקדם על ברית חזקה ודי נאמנה במקום ללכת על הצבעה אחת בטוחה לגמרי (שגם הייתה מבטלת להם אליל)

דברים טובים:
* וורדוג ודייויד
שני מלכי הפרק
* ריק איכזב לגמריייייייייייייייייייייייייייייייייייי. יאללה ביי ביי הרסת
* אני עדיין שונא את קלי אבל כן יאמר לזכותה (ולזכות לורן) שיש להן אומץ ואינטואיציות טובות עם האליל.
* רים
 

סטילהוק

New member
מסתבר שבפרק הקודם היתה עריכה מטעה


כוח העריכה יכול לפעמים להפיל גם את השחקן הטוב ביותר במשחק.

מסתבר שבפרק הקודם היתה עריכה מטעה, כאילו קלי ולורן ישר מוכרות את ריק ודייויד לקאמה 6 בכדי להציל את עורן ע"י ברית בנות. אך מסתבר שבמציאות זה לא היה בדיוק כך, ולמעשה רב הנסתר על הגלוי. כי גם קלי וגם וורדוג וריק צייצו שלושתם בטוויטר האישי שלהם לגבי מה שלא הראו לנו בפרק הקודם. קלי, וורדוג ולורן ניסו לצרף אלהם את ריק, למרות לא סמכו עליו כי הוא מה שנקרא וויילד קארד, כלשונם, אך הוא לא נתן להם אישור ואמר שהוא לא יודע ושהוא סוכן חופשי. רק אחר כך קלי ולורן פנו לבנות של שבט קאמה, לא לפני שקלי גם נסתה לגייס לצידם את ג'ו ואורורה, שעובדה שהצביעו שניהם נגד ריק ולמעשה היו היחידים שהצביעו נגדו. ורק אחרי זה היה את מה שראינו בפרק הקודם. גם ריק בעצמו צייץ שהוא לעולם לא רצה לעבוד עם וורדוג וקלי, ואף רצה כבר מתחילת העונה להדיח את קלי, כי חשב שהיא השחקנית הכי מסוכנת במשחק, ועל וורדוג שהיה יד ימינה של קלי הוא לא סמך בכלל. כלומר מי שאשם שלא היתה ברית של 7 מול הקאמה 6 זה אך ורק ריק וממש לא קלי, לורן או וורדוג.

לעומת זאת, הפרק האחרון ששודר השבוע עשה חסד ושפך מעט אור על הסוגיה הזאת של העריכה המטעה, ככל הנראה בכוונה שהיתה בפרק הקודם שבו ג'ו הודח בסופו של דבר ע"י הקאמה 6. כשהראה עד כמה שריק שחקן גרוע שלא עובד עם הראש ועובד מהבטן ומונע מתחושת נקמה. זה שקלי בכלל לא הצביעה נגדו, אך הוא דווקא כן הצביע נגדה במועצת השבט האחרונה רק מוכיח עד כמה היא זו שצריכה לבוא אליו בטענות ולא הוא אליה. כי היחידים שהמביעו נגדו היו ג'ו ואורורה, ולא ברית לסו.

בקיצור עריכה ושוב עריכה, כי כוח העריכה יכול לפעמים להפיל גם את השחקן הטוב ביותר במשחק.וכפי שאמרתי בשבוע בתום הצפייה בפרק הקודם, לפעמים ירידה לצורך עלייה עדיפה בגדול על עלייה לצורך ירידה.

ואם חשבתם שהפרק הזה היה מדהים, עדיין לא ראיתם כלום, וחכו לפרק הבא, שכפי שג'ף רמז בפרומו שלו, הולך להיות בו מהלך שלא נראה עדיין בהישרדות.
 

סטילהוק

New member
הפרומו לפרק הבא של הישרדות 38 עלה ליוטיוב


Survivor Edge Of Extinction: Episode Eight Preview
https://www.youtube.com/watch?v=ZgN56aNk3XU

הפרק שהולך להשאיר את כל צופי הישרדות המומים, לדברי ג'ף, עם מהלך שלא נראה מעולם בהישרדות...​


 


אוברי מאיימת לקחת מאלייזה את תואר מלכת המושבעים. למה לא הדיחו אותה מוקדם לפני כן?!
 

סטילהוק

New member


מה הכוונה מוקדם לפני כן?
להזכירך אוברי הודחה הרבה לפני מיזוג השבטים ומועצת השבט הראשונה שהמודחים השתתפו בה כמושבעים היתה בפרק במיזוג. אז מה היה שווה אם היו מדיחים אותה מוקדם יותר אם גם ככה היא לא היתה משתתפת כמושבעת במועצות השבטים הקודמות למיזוג?
 

סטילהוק

New member
הבנתי


כנראה שנראה אותה בעוד הרבה מועצות שבט העונה מגיבה בהפתעה...
 

Seosi

New member
הבהרה לגבי הפרק


כבר רשמתי את זה בפינת הפופולאריות, אבל אולי יש כאלה שלא מדרגים, אז אכתוב גם פה:

ההדחה של אריק לא היה רעיון של גווין, ג'וליה וויקטוריה, אלא גווין וג'וליה בלבד. ויקטוריה אפילו הייתה נגד זה ואמרה להם שזה מוקדם מדי. היא לא יכלה להפוך את הקולות, כי כמו שנדי רשם, גם עם אריק ורון אין לה מספיק קולות, אז אני באמת לא מבין מה היא עוד יכלה לעשות בפרק הזה חוץ מלהצביע עם הרוב.
 

NP23

New member


קודם כל פרק מצוין. גם הייתי בטוח שזה יהיה רון , ורוב הפרק שדרך שימוש באליל. אבל העריכה בעונה הזאת פשוט מוזרה חחחח
לכן עוד יותר אני לא שופט
כמו שלא ידענו שג'וליה היא הבסטי של גווין ולא אריק
אז אולי גם אורורה איתם ממש בטוב עכשיו?
ועדיין יש לקאמה את הרוב
&nbsp
גם מה שמצחיק אותי בהיפוך מוחלט לישראל
שקלי ודיוויד הצביעו אחד נגד השני אבל התגובה שלהם לזה ..סולחה ולהתחיל לעבוד יחד
לפי הפרומו לפרק הבא.. גם המהלך נגד אריק
לא גורר איזה צעקות "בגדת בי" נוסח ג'ובאני רוסו מכיוון רון ואפילו ג'ולי ..נצטרך לחכות לפרק אבל להבנתי הם שוב יישבו יחד כל הקאמה כאילו דבר לא קרה
&nbsp
רק ריק ממשיך להתנהל כמו שחקן ישראלי . גם אם אתה לא בטוח שאתה רוצה לחזור לשבט המקורי שהדיח אותך, תשתוק, תקשיב למה שיש לוורדוג להגיד ושהפתק שלך ידבר .תלמד מאורורה.
 

noamlah

New member
אני חושב


שיש משהו בקונספט של אי ההכחדה/גאולה/וואטסואבר שכמעט תמיד הופך בן אדם להיות מורמר מטומטם
אם זה המרמור הראשוני שאתה לא במשחק שפשוט סוחף או אם זה הפקה שנמצאת שם ומנסה להלהיט אותך

סך הכל מאז ברטון וליל לא היה מישהו שחזר מטוויסט חזרה שקול ושיפר את המשחק שלו וזה גם לא שברטון וליל לא היו ממורמרים, פשוט המרמור שירת אותם בעונה ההיא
 

Confide In Omer

New member


אני ממש נהנה מהעונה הזאת בינתיים. לא רוצה לעשות לה ג'ינקס, אבל נכון לעכשיו, היא המוצלחת ביותר בעיניי מאז עונה 25. כמובן שיש עוד דרך ארוכה, ומקווה שלא אתאכזב. אחרי הרבה עונות שלא באמת היה אכפת לי מהשחקנים ומי יודח, סוף סוף יש לי כמה פייבוריטים חזקים (חוץ מקלי ואוברי) שאשמח גם אם יחזרו לעוד עונות.
&nbsp
מה שמבאס אותי זה כל השנאה שאני רואה כלפי קלי, לורן וויקטוריה ברשת. נשים חזקות ואסטרטגיות פשוט לא יושבות טוב להרבה אנשים בעין כנראה. כשגברים מתנהגים כמוהן ממליכים אותם למלכי העונה. שלא לדבר על האהבה וההערצה שיש לג'ו החביב לגמרי, אך הרחוק שנות אור מלהיות שחקן טוב.
 

אורישקי

New member


מסכים שיש שנאה לנשים חזקות ואסטרטגיות יותר מלגברים,
אבל במקרה של העונה הזו השנאה היא גם לוורדוג ככה שזה בעיקר מונע מטמטום של אמריקאים.
ובמקרה של קלי היא ללא ספק יצור מעיק ולא נסבל שאין פלא שאף אחד לא סובל.
 

noamlah

New member
כנראה ש

סטילהוק מגיב גם בפורומים אמריקאים וזה משפיע
 
למעלה