הישרדות 36 - פרק 12

סטילהוק

New member
מעניין שאתה קורא מחשבות


כי לא הראו שום דבר ממה שכתבת כאן, והכל ספקולציות שלך מדימיונך הפורח שאין להן שום אחיזה במציאות. ואם כבר דווקא נהפוכו, בכל הסקירות ביוטיוב של הפרק האחרון, כולל אצל ססטרנינו דונתן עשה טעות חמורה שלא ידע לשמור על פיו ולא רק אמר שהוא חושב שיש סדק בנאוויטי אלא אף חשף שהוא ולורל יודעים בוודאות שיש סדק בנאוויטי. בגלל זה כולם הסתכלו עליהם, כולל וונדל ודום שלא אהבו את זה בכלל, ובעיקר שעכשיו, על פי תוצאות ההדחה האחרונה, כולם כבר יודעים על הברית המרובעת שלהם עם וונדל ודום. היא כבר לא סוד, ומה שדונתן ש'סחתיין עליו', כלשונך, עשה עוד עלול לשמש כחרב פיפיות נגדו. וגם על פי הפרומו לפרק הבא עושה רושם שהוא מתחיל להבין שהוא נמצא בצרות צרורות עקב אי השליטה על פיו במועצת השבט האחרונה. אבל תמשיך להלל ולשבח אותו ואת לורל רק על פי מה שאתה מדמיין שהיו כוונותיהם, ואין שום ראיות או סימוכין לכך שאכן אלה היו כוונותיהם, ולא רק ספקולציות מדמיונך הפורח רק בגלל שהם הפייבוריטים שלך, ולכן מה פתאום שהם טעו...
 

Confide In Omer

New member


עוד פרק לא מעניין. העונה התחילה עם הרבה פוטנציאל, אבל התדרדרה מהר מאוד למשחק משעמם וצפוי, עם שורדים שלא כיף לעודד אף אחד מהם.
 


שוב הפרק מתחיל כמעט מיד באתגר פרס. עזבו את הדיבורים, הם כבר לא משמעותיים לנקודה הזו של הסידרה. וכמובן שקרובי המשפחה מספקים סיבה מעולה לפסנתר לחזור לנגן. הפרה-מיזוג היה ממש בלתי נסבל בגללו. עכשיו זו סתם עונה גרועה בלי הרבה אנשים שאני אפילו קצת מחבב.

סבסטיאן זוכה באתגר ומראה שהוא לא עז. הוא הרבה, הרבה יותר גרוע מעז. אין לו מושג מה זה המשחק הזה שהוא נמצא בו. הוא לא שחקן גרוע, הוא פשוט לא שחקן בכלל - שזה כבר יותר טוב מאנטי-שחקן מתחסד כמו אוזי. די מזכיר לי את אדם מ-BB13, שלדעתי היה ונשאר אחד המתמודדים הכי גרועים בתולדות התוכנית, ולא היה מצביע בניגוד לתוכנית גם כדי להציל את החיים שלו. רק שלפחות סבסטיאן לא מטאליסט. שני לוזרים שמייצגים את סגנון המוזיקה האהוב עליי באמת כבר היה יותר מדי.

וונדל נשלח לאי הרוחות, וזוכה ביתרון בלי שום הימור. באמת שזה מתחיל להרגיש לי כמו גרזן הכוח הכפול. קלין יכולה עכשיו לשנות את המשחק, אבל זו שוב החלטה אמוציונאלית שמראה לי שהיא יותר קאס מקלי. אבל העיקר שמשהו ישתנה. כרגע מרגיש לי שהייתי יכול לנחש מי יזכה כבר בפרק 5, כשדומיניק כרת ברית עם לורל ודונתן.

כרגע נראה שוונדל ודומיניק בלתי ניתנים לעצירה, אבל מבחינת עריכה נטו, קלין עדיין שם עם הרבה זמן מסך. אבל בשביל זה, צריך שעיזים יתאפסו על עצמן ואלילים יבוזבזו או יישארו בכיסים של מודחים. אמנם מצד אחד נראה שמבחינה מספרית כדאי ללורל ודונתן להישאר ברביעייה, אבל אם סבסטיאן זוכה בחסינות בפיינל 5, הם בצרות. וכמובן, אין להם סיכוי מול וונדל ודומיניק אלא אם כן המושבעים יהיו מאוד ממורמרים העונה - וגם המרמור יכול לבוא לרעתם. עם הבנות, כל מה שהם צריכים זה להדיח את קלין בפיינל 5.

לצערי, כל זה רק תיאורטי, כי ברגע שצ'לסי קיבלה וידוי היה ברור שהיא תודח. אמנם היו מי שהגיעו רחוק בלי הרבה זמן מסך - אפילו נטלי בסן חואן לא קיבלה כמעט בכלל זמן מסך עד ההדחה של ג'רמי - אבל היא הייתה המתמודדת הכי "סגולה" מזה המון זמן. נכון, היא לא בדיוק הייתה שותפה טבעית למהלכים, אבל מבחינה אסטרטגית אני חייב להגיד - לא, כי סבסטיאן!!! פאביו היה אסטרטג יותר גדול ממנו.

עדיין, לא הכול לגמרי אבוד. לורל ודונתן *עדיין* יכולים לעבור צד, או שאחד מהם יכול להיות מודח, או אפילו איזשהו פינוי רפואי ישנה את הקלפים. בכל מקרה, אם קלין תודח בפרק הבא, אני בספק אם אני אפילו רואה את הגמר, וכמובן שהדירוג שלי, לראשונה מאז עונה 22, יהיה "1 לכולם". אבל בינתיים אני נותן לצמד שיש לו צ'אנס אחד אחרון להציל את העונה, להינות מהספק.


דירוג:


1. לורל
2. מייקל
3. וונדל
4. דומיניק
5. קלין
6. דונתן
7. ליבי
8. סטפני
9. ג'יימס
10. מורגן
11. צ'לסי
12. ג'נה
13. דזיריי
14. ג'ייקוב
15. גונזלס
16. אנג'לה
17. סבסטיאן
18. כריס
19. ברנדן
20. בראדלי
 

מאקוס

New member


העונה הזאת עוד תחשב לעונה הכי גרועה. העונה הזאת נהרסה. הקאסט הזה ברובו קאסט גרוע של פחדנים שמעדיפים ללכת על בטוח ולא לקחת סיכונים. וככה לא זוכים. עד שמישהו שם מנסה לעשות מהלך גדול ולשנות את כל המשחק הכל מתפקשש. בגלל שאין לו באמת עם מי לעבוד. דונתן ולורל שחקנים שהיו להם מלא הזדמנויות לשנות את המשחק ורק מהפחד להסתכן לא ניצלו אף הזדמנות. ייאמר לזכותה של קלין שניצלה את הטעות של הבנים שעזבו את כל הבנות ביחד ללא השגחה שלהם. ולפחות ניסתה לארגן ברית בנות שתביא לפירוקו של הצמד הכוחני שיביא לשינוי המשחק. וסימנה בצדק את דומיניק כאיום הכי גדול גם במשימות החסינות וגם בכוח שיש לו ביד. הבעיה שדווקא דומיניק זכה והיה מוגן הפעם. אז הבנות נאלצו ללכת על תוכנית ב ולהדיח את וונדל. אבל היה ברור לי שלורל שחולה על וונדל לא תשתף עם התוכנית הזאת פעולה. וגם דונתן שהראו אותו מסכם עם הבנים בארוחת הפרס מול הדודה שלו שהם יהיו רביעיית הגמר לא ישתף פעולה עם התוכנית של הבנות. אבל עדיין היה לי עוד איזה ניצוץ של תקווה כשלורל אמרה בוידוי שלה שהיא יכולה לבחור ללכת עם קלין והבנות שעליהן היא לא סומכת, אבל יכולה לנצח אותן בגמר. או שללכת עם הבנים שעליהם היא כן סומכת, אבל יודעת שלא תוכל לנצח אותם בגמר. אז למה לה לבחור באפשרות שתוביל אותה להפסד בטוח בגמר? רק בגלל שהיא חולה על וונדל ולא רוצה להדיח אותו? איזו טעות.
המכה שדונתן חטף כשהחליק מהבול עץ הענק שהוא רץ עליו במשימת הפרס ממש באמצע עמוד השדרה היתה ממש מפחידה. חשבתי שעוד רגע ג'ף מפסיק את המשימה ומכריז על פינוי רפואי ראשון העונה. ולכן זה היה מאוד מוזר לראות שהוא קם ושלא קרה לו כלום מכזאת מכה חזקה שאני בטוח שכאבה לו מאוד.
מכל הקרובי משפחה שהגיעו אהבתי הכי הרבה את דודה של דונתן שבכמה דקות שהראו אותה היתה יותר מעניינת מכולם שם וגם קיבלה יותר זמן מסך אפילו ממה שצ'לסי המסכנה קיבלה וידויים העונה. 4 וידויים בכל העונה?
לעומתה, את אשתו של דומיניק לא סבלתי כבר מהרגע הראשון שבו היא הופיעה ואמרה לו שהיא אוהבת ושונאת אותו. ואחר כך התלוננה וקיטרה ממש ביללות שהיא בייסורים. חשבתי שעוד רגע היא גם תולשת לעצמה את השערות או שהיא תולשת לו.
בסוף דונתן הרס את הכל במועצה עם הברברת המיותרת שלו. למרות שחשבתי בהתחלה שאולי הוא מנסה לאותת לוונדל שהוא בסכנה ושישתמש באיידול שלו. אבל כשראיתי שוונדל לא משתמש באיידול היה מובן לי שוונדל ידע שדונתן ולורל הפחדנים איתו וגילו לו ולדומיניק על התוכנית של הבנות. ובסוף הם באמת הדיחו את צ'לסי המסכנה ולא אותו. וזה כל כך עצבן אותי שהיתה להם כזאת הזדמנות לעשות לוונדל בליינסייד והם שוב לא ניצלו את ההזדמנות שהיתה להם להדיח את אחד האיומים הגדולים במשחק, רק מתוך פחד להסתכן בלעשות מהלך גדול שאותו הם יוכלו להציג בגמר למושבעים כצעד גדול משנה משחק.
עכשיו נשאר רק שידיחו את קלין שנשארה רק עם אנג'לה הלא אמינה בפרק הבא ואז GAME OVER ואפשר להכריז על הזוכה של העונה.
אין אפילו צורך לראות את הגמר בשביל להבין שדומיניק או וונדל הזוכים. ללורל ודונתן המלשנים והפחדנים אין שום סיכוי יותר לזכות אחרי שאיבדו כל כך הרבה הזדמנויות שהיו להם. ועשו את זה מול המושבעים ואלה שעוד יצטרפו למשבעים.
אני מאוד מאוכזב מהפרק הזה ומכל העונה הזאת שנהפכה להיות מעונה עם המון תקווה והבטחה לעונה גרועה צפויה ומשעממת.
 
למעלה