הימורים - האם מייקל באמת מת????????

Gilliana

New member
בפעם המיליון - קלרמן לא מת

זו רק הפרשנות שלכם, משום שמעולם לא הראו לנו שהוא מת וגורלו נותר פתוח ללא תשובה, עד עכשיו.
 

שבלולה2

New member
בפעם המליון ואחת גם את מייקל לא ראית מת

ראית קבר... כאמור, אני לא אומרת שהוא חי, אני רק אומרת שאם יש משהו שהוכיחו בסדרה הזו זה שמוות הוא ממש לא הסוף... בחייאת הם אפילו החיו את אית'ן מאבודים (זו בדיחה!!!! ראיתי שיש כאן כמה חברה שצריך להבהיר להם זאת מראש :) )
 

Gilliana

New member
מסכימה, אך יחד עם זאת....

המקרה היחיד שבו הוכיחו זאת הוא המקרה של שרה - מקרה קלרמן איננו רלוונטי להחזרת דמות מהמתים כביכול, משום שהוא לא מת. אם היו מחזירים את אברוצי, או את טווינר, או ורוניקה - או מישהו שראינו במפורש שמת (כמו שרה למשל), אז זה היה עניין אחר.
 
אף אחד לא ראה את קלרמן מת, ומעבר לכך

תמיד חיכינו לראות אותו, וכשהיו פרומואים עם אנשים לא מזוהים קיווינו שזה יהיה הוא.
 

skan1

New member
יכול להיות שזייפו את מותו של מייקל....

כי עדיין היו כאלה שרצו במותו זה מה שקראתי באחד הפורומים באנגלית..... Michael does not die. the fbi cannot touch michael now, but there is still an agent that wants him down. thats why they go after sarah, so when michael breaks her out they finally have a reason to take him down. After sarah is free, kellerman need to fake michaels death so he finally gets freedom in mexico.
 

Gilliana

New member
זה מעניין, למרות שאני לא בונה על זה יותר מדי

היכן מצאת את זה?
 

Macleod

New member
איך זה בדיוק מסתדר

עם הסצנה שהם פוקדים את הקבר? אם המוות זוייף, בשביל מה צריך שהם יפקדו את הקבר ובשביל מה לקרוא לבן מייקל?
 

Gilliana

New member
אין קשר

לפקוד את הקבר אפשר כדי ליצור את הרושם שהוא מת כלפי מי שעלול עדיין לחפש אותו, ומן הסתם - אם הוא אכן ביים את מותו ונעלם, הרי שמן הסתם אין לו קשר עם בני המשפחה והביקור בקבר יכול לציין איזשהו מפגש רגשי, למרות שהוא לא מת. לעובדה ששמו של הילד מייקל בודאי שאין שום קשר לשאלה האם אביו מת או לא, נהוג בהחלט לקרוא לילדים בשמות אבותיהם (שלא כמו ביהדות) גם כאשר האבות חיים. והנה כך לדוגמה, וונט עצמו נקרא ע"ש אביו החי, הבריא והשלם. הבעיה עם הסיפור הזה היא אחרת: ע"פי כל המקורות המיהמנים, פול אדלשטיין אינו מצויין כמופיע בסרט כך שקלרמן - Out. ולסיכום - כפי שאמרתי גם קודם, לא נראה לי שליוצרי הסדרה היתה כוונה ליצור רושם מוטעה לגבי מותו של מייקל, אבל מי יודע, אחרי שחיברו לשרה את הראש, הכל אפשרי אצלהם.
 
חח כן... עניין שרה היה מרגיז ודבילי ביותר

הלוואי והוא חי, אבל ממש ממש לא נראה לי. וונט עצמו אמר פעם שמבחינתו סוף טוב זה אם מייקל ימות. חוץ מזה, יכול להיות שהמפיקים רצו לסגור לעצמם את האופציה לעוד עונות, לא להתפתות לעוד שטות...
 

Gilliana

New member
אכן כך הוא אמר

ויש לי תחושה לא לגמרי בלתי מבוססת שהוא די מתחרט על כך - משום שעכשיו אולמסטד ושות' "מאשימים" אותו בכך שזה היה סופו של מייקל, וונטי עצמו מסרב משום מה להתראיין ולהגיב בכלל לגבי סוף הסדרה.
 

abcd80

New member
אה הבנתי..

אז למה את חושבת שהוא מתחרט על הרעיון הזה?
 

Gilliana

New member
כפי שאמרתי...

מאז שידור הפרקים 21 ו-22, הוא מסרב להתראיין ולהגיב.
 
למעלה