היי צריכה את עזרתכם

talush2005

New member
היי צריכה את עזרתכם

אני מחפשת הסעות לנכים באיזור השרון שיסכימו בליל הסדר השנה לקחת ולהחזיר בן אדם בכיסא בגלגלים שלא יכול לעבור לאוטו רגיל ככה... מדובר בערך ב7 8 בערב עד 11 בלילה אבל זה ערב חג אז קשה למצוא וההסעות הן באיזור השרון..מישהו מכיר מישהו טוב ואם יש גם במחיר טוב אם לא אז לא נורא??
 

skeptic

New member
מחשבה

יש לא מעט נכים בעלי רכב נכים שיכול להכיל עוד כסא גלגלים. מן הסתם יתכן שחלק מהם אולי חסרים מקום להתארח בו בליל הסדר. נדמה לי שראיתי באיזה מקום כתבה (או פוסט) על כך. אולי פשוט לנסות להזמין נכה כזה (או כזאת) לליל הסדר ובאותה הזדמנות לבקש את עזרתו/ה בהסעת האדם שלכם. יש לא מעט פורומי נכים שבהם אפשר לשאול בנושא. (פעם עשיתי מצווה כזאת בערב חג לנכה שהיה מאושפז בלוינשטיין, לא הוזמנתי אז לארוחת החג אבל המחשבה נובעת מאז). מחשבה. שווה גם לברר אצל מסיעי נכים אבל מן הסתם השעות יצטרכו תיאום לטובת 2 הצדדים והתשלום עלול להיות חריג בהתחשב בנסיבות. אולי גם שווה בדיקה במח' הרווחה המקומית לאיתור נכה מתאים/מה.
 
מומלץ מאוד: מתי הסעות

בס"ד מתי הסעות -- הסעת נכים / לא נכים. טל': 050-5269843 http://www.mati.dpages.co.il/lhe/ מומלץ ע"י מאוד ומתוך ניסיון, ניתן לומר שהגעתם מקהילת הנכים של אברהם רואש (בדמרקר).
 
למעלה